Doğal olarak Yüksek Kaliteli Geri Bağlantılar Nasıl Alınır

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Doğal olarak Yüksek Kaliteli Geri Bağlantılar Nasıl Alınır
0 Yorum 137 Okuma

Tıpkı insanların aile, ilişkiler, okullar ve organizasyonlar aracılığıyla bağlandığı gibi, internet de bağlantılarla bağlanır. Bir bağlantı tıklanabilir metinden çok daha fazlasıdır; arama motorlarına (Google ve Bing gibi) sayfaların nasıl bağlandığını ve hangi sayfaların popüler olduğunu bildiren bir sinyaldir . Bağlantılar, her büyüklükteki işletmenin çevrimiçi varlıklarını oluşturmasına, sitelerine trafik çekmesine ve satışları artırmasına yardımcı olabilir. Bu nedenlerden dolayı, tüm küçük işletme sahiplerinin bağlantıları ve bunları nasıl doğal ve kabul edilebilir bir şekilde edinebileceklerini iyi anlamaları önemlidir. Gelen bağlantı kurma tanımı Eğer terimiyle bilginiz, bir gelen bağlantı - adıyla da bilinir backlink - bir sayfaya yönlendirdiğini başka bir web sitesinde herhangi köprüdür sizin web. Bu , sitenize gelen trafiği, dolayısıyla "gelen bağlantılar" terimini verir. Bu tür bağlantılar önemlidir çünkü sitenize yeni ziyaretçiler getirir - yönlendirmeler - ve Google gibi arama motorları tarafından bir sitenin popülerliğini ölçmek ve çevrimiçi aramaların sonuçlarını tartmak için kullanılırlar. Köprüde kullanılan metin, bağlantı metni olarak bilinir . Bağlantı metni kullanıcılara ve arama motorlarına bağlantılı sayfanın ne hakkında olduğunu söyler. Örneğin, bir pizza inceleme sitesi, sitemizdeki pepperoni pizza tarifimizi içeren bir sayfaya bağlantıda “en iyi pepperoni pizza tarifi” bağlantı metnini kullanıyorsa, bu, Google'a insanlar "en iyi pepperoni pizza tarifi" aradığında sayfa sonuçlarda daha yüksek görünmelidir. Özetle, bu bir popülerlik yarışmasıdır - bu bağlantı metniyle ne kadar çok bağlantımız olursa, arama sonucu sayfalarında o kadar yüksek oluruz. Örneğin: Bağlantı metni örneği Son olarak, bağlantılar, web sitenize aktarılan belirli bir düzeyde "popülerlik gücü" (aka PageRank) içerir. Bu gücün etkisi, sitenin size bağlantı veren ne kadar popüler olduğuna bağlıdır. Örneğin, New York Times'tan gelen bir bağlantı, arama sonuçlarınızı, bir avuç aylık okuyucuya sahip tek kişilik bir blogdaki bağlantıdan çok daha fazla etkiler. Web sitenizi oluşturun Doğal gelen bağlantılar edinme stratejileri Farkına varmaya başlayabileceğiniz gibi, gelen bağlantıları (veya daha doğrusu) arama sonucu sayfalarında daha üst sıralarda yer almak her işletme için önemlidir. SEO endüstrisi, bu sıralamaları iyileştirmek için yöntemleri ağır bir şekilde inceliyor ve test ediyor ve gelen bağlantılar birincil etkileyen faktörlerden biridir . Layman'ın terimleriyle, bağlantı elde etmek için iki yol vardır. Biri kabul edilir ve diğeri genellikle çekilir. Her ikisini de ele alacağız, böylece en iyi uygulamalara bağlı kalabilirsiniz ve gölgeli taktiklerde uğraşmaktan kaçınabilirsiniz. Haberler, basın bültenleri, güncellemeler ve e-posta Küçük bir işletme olarak, olmalıdır almak gelen bağlantıların sayısını artırarak değil önemli amaçlardan biri; daha ziyade, benzersiz bir marka, kaliteli ürünler geliştirmenin ve kendinizi nişinizde bir otorite olarak kurmanın bir yan ürünü . By paylaşım haber, hikayeleri, tavsiye, resim, video ve diğer medya biçimlerini web sitenizde, doğal bağlantılar elde etmek fırsatlarını artırmak. E-posta abonelerinin bir listesini oluşturmak , sayfalarınızı web mülklerinde ve kendi ağları arasında paylaşabilecek mevcut ve potansiyel müşterilere hemen ulaşmanıza olanak tanır. Genel olarak, küçük bir işletmenin sürekli olarak haber değeri taşıyan içerik üretmesi zordur . Herhangi bir işletmenin ilk lansman aşaması, yayınlar tarafından alınmaya ve paylaşılmaya katkıda bulunur, ancak bu ilk dikkat çekicidir. Bu nedenle, bir otorite web sitesi oluşturmaya vurgu yapmak ve odaklanmak, başkalarının güvendiğiniz bir şey olarak organik olarak web sitenizi bulmasına ve bağlantı vermesine yardımcı olabilir . Ziyaretçiler web sitemize geldiğinde ve hizmetlerimize veya içeriğimize değer bulduğunda, feed'imize abone olmaları ve güncel kalmaları için mükemmel bir an. Bu şekilde bir bağlantıyı nasıl edinebileceğimizi düşünün. Yeni bir ürün lansmanı veya yeni bir video hakkında bir e-posta gönderiyoruz. Okuyucularımızdan biri bunu sosyal ağlarıyla paylaşıyor ve bize bir bağlantı ile kredi veren başka bir site tarafından ele geçiriliyor - belki de olumlu bir inceleme! Ek hizmetler, konumlar ve bağış toplama hizmetlerini başlatırken, basın bültenleri yazın ve yerel yayınlara yayınlayın. Pazarlama veya iletişim yöneticiniz, süreçte birkaç gelen bağlantıyı yakalarken basın kapsamı almasına yardımcı olmak için gazeteciler ve blogcular ile ilişkiler kuracaktır. İşletmenizi Google My Business'ta doğrulayın Yakın çevrenizde pizza için hızlı bir arama yaptıysanız, büyük olasılıkla çok sayıda sonucun Google yorumlarının eklendiğini fark etmişsinizdir. Google yerleri Bu incelemeler, Google'ın işletme dizini olarak bilinen Google My Business'ın bir parçasıdır . Zagat'ın özellik sisteminde, resmi Google İncelemeleri ve Derecelendirmeleri ile birleşiyorlar. İşletmenizi Google'da doğrulamak bir zorunluluktur . Bu, markanız ve belirli konumlardaki son derece alakalı hizmet / ürün teklifleri için özgürce ve güvenli bir şekilde sıralamanızı sağlar. Bunun önemli bir yönü, hem masaüstü hem de mobil cihazlarda Google Arama, Google Haritalar ve Google + 'da açıkça görülüyor. İleriye baktığımızda, bu, işletmenizi bulmak için ürün değerlendirmeleri yazan, müşteri haline gelen ve web sitenize bir bağlantı içeren (umarım) olumlu bir inceleme yazan blogcular için kolay ve doğal hale getirir. Sayfaları tek ve birden çok konum için optimize etme Daha önce ele aldığımız gibi, Google'daki işletmenizi (ücretsiz) doğrulamak, küçük, yerelleştirilmiş işletmelere büyük bir SEO avantajı sağlar. Genellikle, yerel tabanlı anahtar kelimeler için rekabet nispeten düşüktür. Tüm sayfaları yerel anahtar kelimelere ayırabilir ve doğal olarak bunlar için sıralayabilirsiniz. Bu, arama yapanlar için faydalı olan doğal bir arama sürecidir. “Ortodontist in” i ararsak ve bu terime adanmış bir sayfamız varsa, arama sonuçlarının en üstünde olmalıyız: yerel sonuçlar Bağlantı metni “ortodontist” ile bağlantı kurmak hâlâ “pikeville ky'de ortodontist” için sıralamaya yardımcı olur, çünkü uygulama Google ile doğrulanmıştır. Bu nedenle sayfa optimizasyonu, sitenize alakalı gelen bağlantıları almanın hayati bir parçasıdır . Peki ya işimiz hiper yerel değilse? Hâlâ küçük veya orta ölçekli bir işletme olarak kabul edilirsek, ancak birkaç farklı eyalette birden fazla konumumuz varsa ne olur? Sayfaları birden çok konum için optimize etmek ve ilgili bağlantı metniyle gelen bağlantıları güvence altına almak büyük bir faktör haline gelir. Bir işletmenin bu stratejiye nasıl yaklaşabileceği hakkında daha iyi bir fikir edinmek için, rekabetçi bir anahtar kelimeyle ve başa eklenmiş bir eyalet kısaltmasıyla aynı rekabetçi anahtar kelimeyle sonuçtaki farka bakalım . Rekabetçi anahtar kelime = inşaat potansiyelleri Devlet ekli sürüm = de inşaat potansiyelleri İşte “de” eklemenin arama sonuçlarını nasıl tamamen değiştirdiğinin görsel bir gösterimi: Durum kısaltması ile SERP örneği Yalnızca Google ile doğrulanmasından yardım alamayan oldukça rekabetçi bir anahtar kelimeyle uğraştığımızdan, birden fazla konumumuz için sayfaları optimize etmek bize ağır rekabete yaklaşmamız için uygun bir açı sağlıyor. Bu örnekte, Mid Atlantic BX şirketi Delaware'i optimize edilmiş bir konum sayfasıyla açıkça hedefliyor. Bunu kendi işletmenizde nasıl uygulayacağınız konusunda daha iyi bir fikir edinmek için, hedefledikleri beş eyalette yer alan bölgeler sayfasına bakın. Bu, sayfa optimizasyonuna alışkın olmayanların, kendi web sitelerinde yasalaştırmak için güçlü bir temel oluşturmasına yardımcı olmalıdır. Belirli yerler için optimize edilmiş sayfalar oluşturduktan sonra, işletmeler hem doğal olarak hem de alakalı ve güvenilir yayınlara, dizinlere ve listelere ulaşarak bu sayfalara gelen bağlantılar edinebilir. İşletmenizi bir dizine veya sektör listesine gönderirken, iyi karar verin ve güvenilir sitelere sadık kalın. Örneğin, Amerikan Ortodontistler Derneği, bir geri bağlantı almak için güvenilir bir dizin olabilir, ancak "en iyi ortodontist-dizini" satırında bir ad verilebilecek reklamlarla dolu şüpheli bir siteden kaçınır. Paylaşılabilir içerik biçimleri oluşturma Bloglar sadece bir işletme sahibi olarak bir hikaye anlatmak için bir araç değil, aynı zamanda doğal olarak bağlantı kazanmanın bir yoludur. İyi yazılmış, doğal tonlu blog gönderileri, yeni ziyaretçilerin işletmenizle bağlantı kurmasını ve daha kişisel bir eğilim geliştirmesini kolaylaştırır. Bloglama, işletme sahipleri için bir zaman boşluğu gibi görünse de, modern pazarlama ekipleri, benzersiz içeriğe sahip tutarlı bir bloglama programı oluşturmanın önemini biliyorlar. Çalışanlarınızdan biri evcil hayvan getirdi mi? Fotoğraf çekin ve hakkında kısa bir hikaye yazmalarına izin verin. Bloglar, iş arkadaşlarının iş kimlikleriyle daha bağlantılı hissetmelerine yardımcı olabilir ve doğal olarak yazdıkları yayınları kendi ağları arasında paylaşırlar. Yayınlar (ve bağlantı URL'leri) sosyal ağlarda paylaşıldıkça, yönlendirme trafiği gönderebilir ve yeni sitelerden bağlantı alabilirler. Genel blog yayınlarına ek olarak, birçok işletme bir görüntüde anlamlı gerçekler ve istatistikler sağlayan Infographics ("bilgi grafiklerinin kısaltması") oluşturuyor. Infographics , İnternet'te en çok paylaşılan içeriklerden bazılarıdır . İşletmenizle zamanında ve alakalı bir şey oluşturarak diğer web siteleri, ister Infographic, video veya fotoğraf olsun, medyanızı web sitelerine "barındırabilir" veya "yerleştirebilir" ve web sitenize bir bağlantıyla kredi verebilir. Ayrıca, tüketicilerin% 95'i ilgi çekici / değerli içerik sağlayan şirketleri, işletmelerden tüketicilere% 76'sını satın alma aşamalarına özgü içerik almayı tercih ediyor. Bu, ilgi çekici, ilgili hikayelere odaklanmak ve onları sadık müşterilere beslenebilecek ziyaretçilere stratejik olarak tanıtmak anlamına gelir. Kaçınılması gereken stratejiler Çok iyi gelen bağlantı kurma stratejileri olmasına rağmen, kesinlikle birkaç kötü olan vardır. Bu taktiklerde yer almak, sitenizin arama motorlarından dizine eklenmesini sağlayabilir. Kaçınılması gereken bağlantı kurma stratejilerine birkaç örnek: Otomatik bağlantı kurma Otomatik bağlantı oluşturma, spam göndericilerine başvurmanın süslü bir yoludur. Sahte profiller oluşturmak ve yorumları ağır şekilde kısıtlamayan herhangi bir web sitesindeki bağlantılarla rastgele yorumlar göndermek için üçüncü taraf yazılımları kullanırlar. Ayrıca çıplak kemikli web siteleri oluşturmak için otomatik araçlar kullanacak ve "kazınmış" blog yayınlarında (esas olarak intihal) web sitelerine yoğun bir şekilde bağlanacaklardır. Eski veya gölgeli SEO firmaları hala bu taktikleri uygulayabilirler, bu yüzden bir SEO ajansını dış kaynak kullanmayı düşünürken her zaman gereken özeni gösterin. Web sitenizi oluşturun Bağlantılar için ödeme Bağlantıların satın alınması Google tarafından kesinlikle yasaktır. İnternet'te, girişinizin dahil edilmesini sağlamak için küçük ücretler isteyen birçok düşük kaliteli dizin sitesi vardır - veba gibi bu sitelerden kaçının. Ayrıca, açıklanmayan bir miktar para karşılığında, sizin için bağlantı almayı teklif eden e-postalara veya yorumlara şüpheyle bakın. İşte doğrudan Google'ın ağzından bazı öneriler : “Diğer sitelerin yüksek kaliteli, alakalı bağlantılar oluşturmasını sağlamanın en iyi yolu, doğal olarak İnternet topluluğunda popülerlik kazanabilecek benzersiz ve alakalı içerik oluşturmaktır. İyi içerik oluşturmak işe yarar: Bağlantılar genellikle seçime göre verilen editoryal oylardır ve ne kadar yararlı içeriğe sahip olursanız, bir başkasının bu içeriği okuyucuları için değerli bulma ve ona bağlantı verme şansı o kadar artar. ” Son sözler Sektörünüzle ilgili sosyal ağlarda, forumlarda, bloglarda ve yayınlarda tartışmalar ortaya çıktıkça, bir görünüm oluşturmak için fırsatlar ortaya çıkar. Bu fırsatlar, genel sorunların çözülmesine yardımcı olmak veya kendi web sitenizdeki içeriğe yararlı ve alakalı bir bağlantıyla referans vermek için müşteri hizmetleri kolunuzu genişletme şeklinde olabilir. Örneğin, bir yerel tamirci kendi web sitelerinde “bujilerin nasıl değiştirileceği” gibi eğitici bir içerik oluşturarak uzmanlıklarını uygulayabilir. Tamirci başka bir web sitesinde bu konuyla ilgili bir soru üzerine olduğunda, kendi içeriklerine bir bağlantı içeren yararlı bir yorum bırakmak isteyebilirler. Küçük, yorum ve forum bağlantıları arama sonuçlarınıza da yardımcı olabilir. Bununla birlikte, binlerce spam içerikli robot forumları rahatsız ediyor ve alakasız bağlantılar ve bozuk İngilizce bölümleri yorumluyor. Spam miktarı, yorum bölümleri söz konusu olduğunda birçok web yöneticisini koruma altına almıştır. Ancak, dürüst tavsiyelerde bulunur ve alakalı bir bağlantı eklerseniz, gerçek bir marka kimliğini güçlendirebilir ve web sitenize yönlendirme trafiği gönderebilirsiniz. Gelen bağlantı sayınızı artırmaya çalışırken, sitenize yapılan tüm bağlantıların son kullanıcılara yardımcı olması gerektiğini unutmayın. Gelen bağlantıların amacı, yalnızca arama motorlarındaki görünürlüğünüzü artırmak değil , arama yapanların niyetini ve beklentilerini karşılamaktır . Okuduğunuz her blog yazısı bunu uygulamak için bir fırsattır; aşağıya bir yorum bırakarak şimdi deneyin!

Okuyucu Yorumları

0 Yorum