Kolay Adımlarla Online Satış Yönetimi

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Kolay Adımlarla Online Satış Yönetimi
0 Yorum 216 Okuma

Şu anda “her zamanki gibi iş” i sürdürmek için mücadele ediyorsanız, yalnız değilsiniz. Dünyanın dört bir yanındaki küçük işletmeler hayatta kalmak için uyum sağlamak ve yeni bir normal bulmak zorundalar. Güzel haberler? Online satış yapmak artık her zamankinden daha kolay. İster tek bir ürün veya farklı ebat ve renklerde bir dizi satmak isteyin, Solidmedya ile mağazanızı birkaç tıklamayla açıp çalıştırabilirsiniz; deneyim gerekmez! Bu adım adım kılavuzda, bugün çevrimiçi işlem yapmaya başlamak için yapmanız gerekeni ele alacağız.

Çevrimiçi Satış için Adım Adım Kılavuz
İşletmeniz için bir çevrimiçi mağaza oluşturun.
Mağazanızı ve ürünlerinizi profesyonel olarak sunun.
Mağazanızı yasal olarak uyumlu hale getirin.
Google'dan alışveriş yapmak için mağazanızı optimize edin.
Yeni mağazanızı ücretsiz olarak tanıtın.
Ve en iyisi? Mağazanız bugün çalışıyor olabilir. Mağazanızı açmaktan ilk satışınızı kapatmaya kadar, e-ticarete adımınızı atmak için buradayız.

Çevrimiçi mağazanızı açmanın en kolay yolu
Ne üretiyor, oluşturuyor ya da yapıyor olursanız olun, bir çevrimiçi mağaza ile dünyanın her yerindeki müşterilere ulaşabilirsiniz. Kurulum için uzun süredir kullanılan teknik bir süreçti. Artık zaman, çaba ve paranıza çok fazla yatırım yapmadan alışveriş yapmak çok kolay. Ayrıca, yerel müşterilerin siparişlerini tesisinizin dışından toplayabilmeleri ve güvenli sosyal mesafeler uygulayabilmeleri için bir “mağaza alım” seçeneği de ekleyebilirsiniz.

1. İşletmeniz için bir çevrimiçi mağaza oluşturun
Çevrimiçi mağazanızı açmak ne kadar kolay? Bugün birkaç basit adımda satışa başlıyorsunuz.


Kaydolun
Kolay çevrimiçi mağaza oluşturucumuzla mağazanızı ücretsiz olarak oluşturabilir, ardından satışa hazır olduğunuzda yükseltebilirsiniz.
İlk ürününüzü
ekleyin. Üst menü çubuğundan Mağaza > Yeni Ürün'e gidin . Ürün resimlerinizi şimdi yükleyin veya Daha sonra resim ekle'yi tıklayın .
Ürün bilgilerinizi
düzenleme Düzenlemek, değiştirmek veya silmek için metin veya resimlere tıklayın. Örneğin, Ürün Başlığınızı değiştirmek için üzerine tıklayın ve yazmaya başlayın. Müşterilerinizi satın almaya teşvik etmek için kısa bir ürün açıklaması eklemeyi unutmayın.
İşletme Profilinizi Tamamlayın Mağaza > Genel Bakış > İşletme Profilinizi Tamamlayın
bölümüne gidin . İşletme bilgilerinizi buraya girin, ardından Kaydet ve devam et'i tıklayın .
Ödeme sağlayıcılarınızı bağlayın
Müşterilerin mağazanızdaki ürünler için nasıl ödeme yapacağını seçin. PayPal, Stripe veya her ikisini birden bağlayabilirsiniz.
Stokunuzu yönetin Stok seviyelerinizi ve fiyatlandırmanızı ayarlamak için Mağaza > Tüm Ürünler'e
gidin .
Mağazanızı açın Mağazanızı açmak, dünyayla paylaşmak ve satışa başlamak için

İşte bu kadar kolay! Daha fazla bilgi edinin ve çevrimiçi mağazanızı bugün oluşturun.


Basit, esnek ödeme yöntemleri
Müşterinizin kral olduğunu anlıyoruz. Bu nedenle ziyaretçileriniz sanal raflardan uçan siparişleri almak için PayPal, banka havalesi veya kredi kartı gibi uygun ödeme yöntemlerini kullanabilir.

PayPal ve Stripe ile mağaza ziyaretçileriniz hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapabilir, böylece daha fazlası için geri gelmeye devam ederler. Artık, müşterilerinize ihtiyaç duydukları şeyi sizden alma şansı vermek için bir karşılama seçeneği de seçebilirsiniz.

Mobil ziyaretçileri müşterilere dönüştürün
Geçen yıl, toplam ABD satışlarının üçte biri bir akıllı telefonda yapıldı ve bu sayı artıyor ve giderek daha fazla insan evde takılı kalırken mobil cihazlardan alışveriş yapıyor.

Mağazada, ayarlarda veya sipariş yönetiminde değişiklik yapmanız mı gerekiyor? Mağazanızı akıllı telefonunuzdan da düzenleyebilirsiniz. Uygulama gerekmez.

2. profesyonel mağaza ve ürünleri Sunmak
Çevrimiçi mağazanız sanal mağaza pencerenizdir. Müşterilerin içeri girip göz atmak isteyebilmeleri için göz alıcı, davetkar ve ürünlerinizi en iyi ışıkta göstermesi gerekiyor. Mağazanızın fark edilmesini ve müşterilerin tekrar geri gelmesini nasıl sağlayacağınız aşağıda açıklanmıştır:

Mağazanızı bir logo ile öne çıkarın. Dijital “caddede” çok sayıda dükkanla müşterilerinizin sizinki tanımasını kolaylaştırmanız gerekir. Her şey logonuzla başlar! Henüz bir logonuz yoksa veya mevcut logonuzu güncellemek istiyorsanız, bir tasarımcıyı işe almaktan işinizi rekabetçi bir platformda yayınlamaya kadar bütçenize ve zaman diliminize bağlı olarak harika bir logo oluşturmanın birçok yolu vardır . Zaten bir logonuz varsa, ancak daha önce çevrimiçi olarak satmadıysanız, logonuzu web sitenize eklemek, mevcut müşterilere bildikleri ve güvendikleri aynı küçük işletme olduğunuzu göstermenin harika bir yoludur.
Satılan ürün açıklamalarını yazın. Her satış görevlisi büyük bir satış konuşmasının bir satış yapabileceğini veya bozabileceğini bilir. Ancak bir çevrimiçi mağaza hakkında en iyi şey, satış konuşmanızı önceden mükemmelleştirmeniz, yazmanız ve web sitenizin geri kalanını yapmasıdır! Ve en iyi açıklamalar kısa, özlü ve taranması kolaydır. Başlamak için, bir müşterinin yüz yüze sorabileceği tüm soruları düşünün ve metninizin bunları yanıtladığından emin olun. Boyutlar, boyutlar veya malzemeler hakkında bilgiye ihtiyaçları var mı? Ürününüzün arkasında onu benzersiz kılan bir hikaye varsa, buradan anlatın! Mutlu müşterilerden yorumlar aldınız mı? Bunları da ekleyin ve bu, kendi taleplerinizi desteklemeye yardımcı olacaktır. Harika ürün açıklamaları yazma hakkında daha fazla bilgi edinin .
Mümkün olan en iyi ürün fotoğraflarını çekin. Yüksek kaliteli görüntüler daha fazla ürün satmanıza yardımcı olacaktır. Ancak profesyonel çekimleriniz yoksa endişelenmeyin! Akıllı telefonunuzla birkaç çekim yapın ve gitmeye hazırsınız. Ancak ellerinizde biraz zamanınız varsa , görüntülerinize bir fincan kahveden daha az bir milyon doların ışıltısı kazandıracak kendi DIY ışık kutunuzu yaratmayı deneyin - muhtemelen evin etrafında ihtiyacınız olan tüm malzemelere sahipsiniz. Görüntüleri akıllı telefonunuzdan veya bilgisayarınızdan yükleyebilir veya otomatik olarak sosyal medya kanallarınızdan çekebilirsiniz.
3. Online mağazanızı yasal olarak uyumlu hale getirin
Her çevrimiçi mağazanın belirli yasal sayfalara ihtiyacı vardır. Ancak bunları oluşturmak için herhangi bir kodlama bilgisine veya hukuk derecesine ihtiyacınız yoktur.

 

4. Google'daki müşterilere ulaşmak için mağazanızı optimize edin
Hedef kitleniz kim olursa olsun, çoğu ziyaretçi mağazanızı Google üzerinden bulacaktır. Özellikle artık telefonlarımızı alışveriş yapmak için kullandığımıza göre (ister kanepeden ister hareket halindeyken!). Solidmedya 'dan profesyonel SEO desteği, ziyaretçilerin sizi bulabilmesi için aktif olarak Google'da daha üst sıralarda yer almanıza yardımcı olur. Bunu nasıl etkinleştireceğiniz aşağıda açıklanmıştır:

Tıklayın üç nokta ekranın sağ üst köşesinde ve seçim SEO .
Adımları izleyin ve müşterilerin sizi Google'da bulmasına yardımcı olmak için alakalı anahtar kelimeler ekleyin . Gerisini biz hallederiz!
Bu, mağazanızın tam olarak ne sunduğunu anlayabilmeleri ve ilgili müşterileri istediğiniz gibi gönderebilmeleri için Google botlarının taraması kolay olduğu anlamına gelir. Böylece arka planda çalışmak için daha az zaman harcayabilir ve siparişleri yerine getirmek için daha fazla zaman harcayabilirsiniz.

5. ücretsiz yeni dükkan Teşvik
Online pazarlama hakkında en iyi şey? İşinize bakmak için büyük bir bütçeye ihtiyacınız yok. İşte yapabileceğiniz üç ücretsiz şey:

Google My Business profilinizi güncelleyin. Bu, birisi Google'da sizinki gibi bir ürün, hizmet veya işletme aradığında açılan listedir. Kurulumu ücretsiz ve kolaydır, bu nedenle henüz bir hesabınız yoksa Google girişinizi nasıl talep edeceğiniz aşağıda açıklanmıştır . Ardından, girişinize gidin ve müşterilerin çevrimiçi olarak satın alabileceklerini bilmesi için çevrimiçi mağazanıza bir bağlantı ekleyin. Satışlarınızı tuğla ve harç mağazanızdan web sitenize kaydırıyorsanız, bu değişikliği açıklamak ve müşterilerinize daha fazla bilgi vermek için bir yayın da ekleyebilirsiniz. Değiştiyse çalışma saatlerinizi ve iletişim bilgilerinizi de güncellemeyi unutmayın.
İşletme bilgilerinizi birden çok çevrimiçi platformda ve dizinde güncellemeniz mi gerekiyor?
Ağınızdaki büyük açılışınızı duyurun. Sanal mağazanız "gerçek hayat" mağazanız kadar büyük bir anlaşma. Bu yüzden hak ettiği fırlatma gününü aldığından emin olun! Yeni mağazanız hakkında Facebook ve Instagram İşletme sayfalarınızda yayınlayın ve kişisel profillerinizde paylaşın, arkadaşlarınızı, ailenizi ve kişilerinizi paylaşmaya davet edin. Hepimiz beraberiz ve hayranlarınız ve takipçileriniz sizi desteklemek isteyecektir. Hatta yeni mağaza açılışınızı kutlamak ve satışları başlatmak için bir indirim oluşturabilirsiniz . LinkedIn mağazanız ve e-posta imzanız da dahil olmak üzere çeşitli çevrimiçi profillerinize çevrimiçi mağazanıza bir bağlantı eklemeyi unutmayın.
Yerel düşünün. Fırıncı mısın? Yan yemekler için hamur veya ekmek tedarik edip edemeyeceğinizi görmek için bölgenizdeki restoran ve paket servislerle konuşun. Bir restoranın var mı? Hastanelerdeki ve bakım evlerindeki insanlar için veya yakındaki marketlere bakım paketleri tedarik edip edemeyeceğinize bakın. Mümkünse diğer işletmelerle işbirliği yapmak veya mahalledeki mevcut sorunları çözmek mantıklıdır. Bu gibi zamanlarda yerel topluluğunuza odaklanmak, hem şimdi hem de uzun vadede işiniz üzerinde de özellikle güçlü bir etkiye sahip olabilir.

Okuyucu Yorumları

0 Yorum