WhatsApp

Müşterilerin Güveneceği Bir Web Sitesi Oluşturun

Anasayfa Kurumsal Blog Müşterilerin Güveneceği Bir Web Sitesi Oluşturun
10 Yorum 5145 Okuma

Kime güveniyorsun? Belki sizin köpeğiniz, en iyi arkadaşınız ya da Tom Hanks … ama büyük olasılıkla karşılaştığınız yepyeni bir web sitesi değil “ŞİMDİ SATIN ALIN! ŞİMDİ SATIN AL!" Bir çevrimiçi mağaza işlettiğinizde veya serbest çalışan olarak işe başladığınızda , işiniz kendinizi yeni ziyaretçilere tanıtmak ve ideal olarak güvenlerini kazanmaktır. Kendinizi oradaki milyonlarca web sitesinden nasıl ayırıyorsunuz ve “gerçek anlaşma” olduğunuzu nasıl gösteriyorsunuz? Bu web sitesi ipuçları, güvenilir ve profesyonel görünen bir site oluşturmanıza yardımcı olacaktır: Özel alan İnsanlardan size ve hizmetlerinize bir şans vermesini istiyorsunuz. Ancak, bir alan adını bile taahhüt etmeyecekseniz, bunları güvenle yapmasını nasıl bekleyebilirsiniz? Tabii ki, ücretsiz bir alt alana başlamakla ilgili kesinlikle yanlış bir şey yok. Web siteniz yayınlanmaya hazır olduğunda (ve aslında satış yapmaya çalışıyorsanız), özel bir URL almanın tam zamanı. Ailenizin garajından çıkmanın bir tür web sitesi. İdeal olarak, bir alan adını en üst düzey alanlardan biriyle (.com, .org, .net vb.) Takabilirsiniz. Aralarından seçim yapabileceğiniz yüzlerce başka gTLD de var. Bu rotaya gitmeye karar verirseniz, muhtemelen onu profesyonellik alanında tutmak istersiniz (.cat kadar cazip olabilir…) Temiz, sade tasarım Bir web sitesine güvenmekten söz ettiğimizde ilk izlenimler büyük bir fark yaratır. Google'ın web sitesi ziyaretçilerinin davranışları üzerine yaptığı araştırmada, insanların bir web sitesinin kendileri için “doğru” olup olmadığı konusunda iki saniyelik kararlar aldıklarını keşfettiler. Orada sürpriz yok. Ama ne olduğunu şaşırtıcı biraz kişiler bu kararı nasıl. Google, insanların en çok iki tasarım faktöründen etkilendiğini buldu : “görsel karmaşıklık” ve “ prototiplik ” . “Başka bir deyişle, insanlar basit ve tanıdık tasarımları, görmeyi bekledikleri şeylere“ uyan ”tasarımları sevdiler. İnsanların beklediği gibi görünmeyen bir web sitesi, çalınan bir nota gibidir. İnsanları daha şüpheci yapan biraz uyumsuzluk yaratır. Bu yüzden web tasarımının bazı temel kurallarına uymak işe yarar . Yorumlar ve görüşler Bir yabancının neden bir restoranın, tesisatçının veya elektrikli süpürgenin yerel işletme web sitesi hakkında ne düşündüğünü önemsiyoruz ? Çünkü “sosyal kanıt” güçlü bir psikolojik etkidir. Bir adım atmadan önce, başkalarının bizden önce gittiğini bilmek isteriz. Tanıdığımız insanlar olmak zorunda bile değiller. BrightLocal tarafından yapılan yeni bir tüketici anketine göre , insanların% 84'ü çevrimiçi incelemelere kişisel öneriler kadar güveniyor. Web sitenize bir Görüşler sayfası eklemeyi düşünün. Mutlu müşterilerden referans toplayabilir ve bunları bir Metin Öğesinde paylaşabilirsiniz. Tam adını ve fotoğrafını ekleme izniniz varsa, daha da iyi. Veya, insanların sosyal medya profillerine bağlı yıldız derecelendirmeleri veya referanslar eklemek istiyorsanız, buradaki önerilerimizden bazılarına göz atın . Logolar ve rozetler Üçüncü taraf logosu veya rozeti, bazı görsel "onay mühürlerini" göstermenin ve itibarınızı artırmanın hızlı bir yoludur. Belki bir ticaret organizasyonunun üyesisiniz, bir ödül kazandınız ya da çevre dostu bir işletme olarak sertifikalandırıldınız. Belki de kar amacı gütmeyen kuruluşunuz belirli bir hayır kurumu için hak kazanır. Ya da belki Eski İskandinav'daki arkadaşımız Chris gibi , GQ dergisinde yer alıyorsunuz. Ne olursa olsun, saygın bir üçüncü tarafın onayladığını bilmek ziyaretçilere daha fazla güven verebilir. Bir bu logoları eklemek için kolay bir yoldur bir Sütunlar Eleman kurmaktır. Her sütuna bir Fotoğraf Öğesi ekleyin ve logo dosyasını yükleyin. Kenar çubuğunuz, altbilginiz veya Sayfa Hakkında bunları koymak için iyi bir yer olacaktır. Daha fazla yardım amaçlı web sitesi ipucu için Kâr Amacı Gütmeyen Web Sitesi Kılavuzumuza ve Web Sitenize Nasıl Bağış Yapma Düğmesine bakın . Özgün yazma İnternet, hızlı düzeltmeler, zengin içerikler ve yardımınıza ihtiyacı olan sürgün prenslerden gelen e-postalarla doludur. Güven oluşturmak istiyorsanız, bunların web sitenizin yazımı için bir model olmasına izin vermeyin. Fazla satış veya abartılı olarak karşılaşılan bir web sitesi, anlayışlı müşterileri kapatabilir. Küçük işletmeler için en iyi sonuçlar orijinal, doğal ve daha fazla etkileşimli web sitesi metninden gelir. Gerçek bir kişiyle konuşuyormuş gibi hikayenizi anlatarak başlayın. Nasıl başladınız, ne yaptığınızla ilgili neyi seviyorsunuz ve sizi benzersiz kılan nedir? Daha da iyisi, bir arkadaşınızdan okumasını ve “Bu bana benziyor mu?” Diye sormasını isteyin. Dürüst, etkili bir web sitesi kopya ile Jimdo web sitelerinin bazı iyi örnekleri için kontrol Bobsmade ve Ouver Coffee . Kendinizi pazarlama konuşmasına (yenilikçi sinerji!), Belirsiz ifadelere (“biz bir numaralı çözümüz”), klişelere (“ömür boyu fırsatta bir kez!”) Veya çok fazla ünlem işaretine (!! !!!) yeniden yazma zamanı gelmiş olabilir. Güvenilir Numaralar Görseller ve iyi kopyalar önemlidir ve bazı sabit sayılarla dengeleyebilirseniz daha da iyidir. Faaliyette olduğunuz yıl sayısı, hizmet verdiğiniz müşteri sayısı veya sattığınız ürün sayısı hakkında yazın. Ne de olsa, McDonald's'ın ünlü tabelasının “Milyarlarca ve milyarlarca kişiye hizmet vermesinin” bir nedeni var. Eğer bir iseniz kar amacı gütmeyen veya hayır kurumu , web siteniz üzerinde maliyesi üzerinde pay bilgilere standart uygulama oluyor. Bu, paranızı nasıl harcadığınızı, bağışçılarınızın kim olduğunu ve bağışların yüzde kaçının genel gider veya para toplama yerine doğrudan hizmetlere gittiğini göstermenize yardımcı olur. ABD merkezli kuruluşlar için, vergiden düşülebilir 501 (c) 3 kuruluşuysanız açıkça belirtmeniz ve Federal Vergi Kimlik Numaranızı belirtmeniz gerekir. Açık politikalar ve güvenlik Güven hakkında konuştuğumuzda, söylediğimiz şeylerin çoğu, “Bu kişiye para göndermeye hazır mıyım?” Bir müşteri olarak, yeni tanıştığınız bir web sitesi için büyük bir sıçrama. Bu nedenle, çevrimiçi mağazanızın daha saygın ve güvenli görünmesini sağlamak için bazı adımlar atabilirsiniz. Neyse ki, tüm Jimdo web sitelerinin HTTP güvenliği vardır , bu nedenle müşterinizin bilgileri güvenlidir. Ayrıca, PayPal ve Stripe gibi en saygın ödeme işlemcilerini kullanarak ödeme yapmak iyi bir fikirdir . Ayrıca, size bir çek göndermenin aksine, kişilerin amacınıza güvenli ve güvenli bir şekilde girmelerine yardımcı olacak birçok saygın bağış motoru da vardır. Ödeme işlemine ek olarak, gönderim, ödeme ve mağaza politikalarınızı yazmak iyi bir fikirdir. Herkes aynı sayfada olacak ve onları bir yolculuğa çıkarmayacağınıza güvenecek. İade politikanızın tam olarak ne olduğunu, siparişlerin ne kadar sürdüğünü ve diğer sorunları veya karışık noktaları belirtin. ( SSS sayfası bunu yapmanın harika bir yoludur ). İyi mağaza politikaları, her türlü çevrimiçi mağaza sorunuyla ilgili deneyiminiz olduğunu, yani tam bir acemi olmadığınızı gösterir. Ayrıca kendi Yasal Metin Üreticimize göz atmaktan çekinmeyin . Çevrimiçi satış yapıyorsanız, bağış alıyorsanız veya yeni müşteriler çekmek istiyorsanız, güven oluşturmak büyük bir hedeftir. Biraz çaba göstererek, web siteniz doğru sinyalleri gönderebilir ve insanların sizinle iş yapmasını daha rahat hale getirebilir. Güvenilir bir web sitesi yapan şey hakkında başka düşünceleriniz var mı? Yorumlarda bize bildirin!


Sunucu ve Hosting