Satışları Artırmak için İndirim Stratejileri Nasıl Kullanılır

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Satışları Artırmak için İndirim Stratejileri Nasıl Kullanılır
0 Yorum 121 Okuma

Hepimiz bir pazarlığı seviyoruz ve müşterileriniz farklı değil. Bu nedenle, yeni ziyaretçileri satın almak veya mevcut müşterileri tekrar sipariş vermeye teşvik etmek istediğinizde indirim kodları ve üstü çizili fiyatlar çok etkilidir. Ancak fiyatların düşürülmesi söz konusu olduğunda, kârınızı düşürmeden nasıl cazip indirimler sunabilirsiniz? Bu kılavuzda, indirim stratejinizden en fazla geliri elde etmek için indirimleri ne zaman ve ne sıklıkta kullanmanız gerektiğini ve hangi müşterilerin segmentlere sunacağını paylaşıyoruz. İndirimler, satışlar ve teklifler: seçeneklerim nelerdir? Kullandığınız indirim seçenekleri veya teklifler, çekmeye çalıştığınız ziyaretçilere, sektörünüzdeki konumunuza ve iş hedeflerinize bağlı olacaktır. İşletmeniz pazarın en üst noktasındaysa, Tommy Hilfiger “ Hilfiger Club ” gibi düzenli tekliflere sahip bir müşteri sadakat programı sizin için iyi sonuç verebilir. Daha büyük kar marjlarınız varsa, daha düzenli indirimler ve aylık satışlar sunabilirsiniz. İşletmeniz bu ikisinin bir karışımını da birleştirebilir. Markanız için neyin en iyi olduğunu bulmak için denemeler yapın ve her kampanya veya teklif için bir hedef seçmeyi unutmayın, ardından sonuçları ölçün. İşte aralarından seçim yapabileceğiniz farklı indirim ve teklif türlerinin bir özeti: 1. İndirim kodları Tatil tezahüratını müşterilere indirim koduyla işlemekten daha iyi yaymanın yolu nedir? Noel yılın pahalı bir zamanıdır ve insanlar bir anlaşma peşinde, bu nedenle indirim kodları yerel işletmenizin daha büyük mağazalarla rekabet etmesine ve yeni müşterileri ürünlerinizi satın almaları için teşvik etmenin harika bir yoludur . Herhangi bir fırsat için özelleştirilmiş bir indirim oluşturabilirsiniz, örneğin “BlackFriday19” veya “Christmas2019”. Kodunuz için bir son kullanma tarihi seçin veya minimum harcama tutarı ayarlayın. Jimdo Dolphin mağazanızda indirim oluşturmak için Mağaza> Genel Bakış> İndirimler'e gidin . Kupon veya indirim kodu oluşturmanın en iyi yanı nedir? Jimdo Dolphin ile kampanyanızın başarılı olup olmadığını görmek için kaç müşterinin kullandığını izleyebilirsiniz. Jimdo Creator web siteniz varsa, Menü> Mağaza> İndirim Kodları> Yeni bir indirim kodu oluştur'a gidin . İçerik Oluşturucu mağazanızda indirimlerin nasıl kullanılacağı hakkında daha fazla bilgi edinin . 2. Yüzde indirimleri Yeni koleksiyonlar için yer açmanız veya son kullanma tarihi (yiyecek veya makyaj gibi) olan eski stokları temizlemek mi istiyorsunuz? Müşterileri,% 10 veya% 50 gibi tam fiyatın bir yüzdesini kapatarak onları toplamalarına teşvik edin. Ekstra stok kullanım süresinin dolmasından endişe ediyorsanız, şimdi indirimlerinizi önceden planlayabilirsiniz. Sadece bir indirim oluşturun ve teklifiniz için etkin tarihler belirleyin, bunlar otomatik olarak başlayacaktır. Böylece asla güncelliğini yitirmiş (veya daha da kötüsü, modası geçmiş) stoklarla sıkışıp kalmayacaksınız. Müşterilerinizin fazladan motivasyona ihtiyacı olduğunda, bir indirimin kaç kez kullanılabileceğini sınırlayabilirsiniz. Bu bir aciliyet duygusu yaratmaya yardımcı olur ve müşterilerin hızlı davranmazlarsa teklifinizi kaçırabileceklerini bilmelerini sağlar. 3. Üstü çizili fiyatlar Üstü çizili veya çarpı işaretli fiyatlara, müşterilere tam olarak ne kadar tasarruf ettiklerini göstererek satış fiyatlarınıza “itiraz” kazandırmaya yardımcı olur. Üstü çizili fiyat, yeni bir satış fiyatının yanında, üzerinde bir çizgi bulunan bir ürünün orijinal fiyatını gösterir, böylece müşteriler ikisini karşılaştırabilir. Şeffaflık açısından, ürün açıklamanıza neden daha iyi bir fiyat eklediğinizi belirtmenizi öneririz . Örneğin, “Tüm trikolar şimdi% 50 İlkbahar Koleksiyonumuza yol açmak için!” Webdata Solutions'dan bu yayında daha fazla bilgi edinin . Jimdo müşterisiyseniz, bu özelliği Mağaza> Tüm Ürünler> üç nokta (⋮)> Belirli bir ürünü düzenle altında bulabilirsiniz . Mağazanızdaki üstü çizili fiyatları kullanmaya başlamak için mağazanızı VIP veya İş planına yükseltin. Online mağazada üstü çizili fiyat Online Satış Üstü fiyat veya indirimler nasıl ve ne zaman kullanılır? Satışları artırmak, olası satışlar elde etmek veya müşteri sadakati oluşturmak için indirimleri veya özel teklifleri kullanmanın birçok yolu vardır. 1. mevsimsel satış ile yeni müşteriler çekmek Bir Black Friday anlaşmasıyla yeni müşteriler kazanın, Ocak Satışları'nda kalan stoğu temizleyin veya kendi Summer Extravaganza'nızla tatil müşterileri çekin. Temalı indirim kodları, yıl boyunca satın aldığınız şeyleri ve müşterilerin satın almasını sağlar. 2. Bir etkinlikte ürününüzü tanıtın Katılımcıların markanız hakkında konuşmasını sağlayın ve ürünlerinizi özel bir indirimle denemeleri için onları teşvik edin. Bu şekilde, etkinlik sona erdikten çok sonra gün içinde bir vızıltı yaratacak, bazı satışlar yapacak ve insanların zihinlerine yapışacaksınız. 3. Sektör etkileyicileriyle reklam verin Bir influencer ile işbirliğinizden en iyi şekilde yararlanmak ister misiniz? Sadece onlar için olan bir kupon kodu paylaşarak takipçilerinden iş kazanın, böylece bu pozlamayı satışa dönüştürebilirsiniz. 4. büyük siparişleri Teşvik Müşterilere, yalnızca belirli bir miktarı harcadıklarında geçerli olacak bir indirim ile biraz daha fazla harcama yapma teşviki verin. Bu, ortalama sipariş değerinizi artırmanın ve geliri artırmanın harika bir yoludur. 5. Sadık müşterileri ödüllendirin Çalışmalar , yeni bir müşteri edinmenin sadece beş kat daha pahalı olmadığını, aynı zamanda müşteriyi elde tutma oranını% 5 artırmanın, kârları% 25 ila% 95 oranında artırdığını gösteriyor. Bu nedenle, sahip olduğunuz müşterileri korumak ve onları daha fazla satın almaya teşvik etmek mantıklıdır. Festival sezonunda “Teşekkür ederim” demek için bir sonraki siparişlerinden veya özel bir indirim kodundan para teklif etmeyi deneyin. Çevrimiçi mağazanızı başlatın 6. Yeni bir ürünün etrafında bir vızıltı oluşturun Yeni bir şey piyasaya sürdüğünüzde veya yeni bir ürüne girdiğinizde, yerden kaldırmanız biraz zaman alabilir. Ama çok şey var: Kendine saklamak zor! Müşterileri fiyatlandırma sayfanızda bir tanıtım teklifiyle ikna edin ve yakında arkadaşlarına bir pazarlık yaptıklarını söyleyecekler. 7. Posta listenize abone olun Veri ve Pazarlama Derneği'ne göre, e-posta en uygun maliyetli pazarlama kanallarından biridir ve yatırılan her 1 $ için ortalama 32 $ üretir. Ziyaretçilere listenize katılmaları için bir ödül verin ve gelecekteki potansiyel müşterilerin akışına bakabilirsiniz. Artık mağazanızı satış sezonuna hazırlamak için hazırsınız! Mağazanızda gelir elde etmek için daha fazla yol arıyorsanız, satışları artırmak için bu altı psikolojik tetikleyiciyi kullanmayı deneyin .

Okuyucu Yorumları

0 Yorum