Sosyal Medyada Takipçilerinizi Neden Kaybediyorsunuz ve Nasıl Durdurulur

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Sosyal Medyada Takipçilerinizi Neden Kaybediyorsunuz ve Nasıl Durdurulur
0 Yorum 165 Okuma

Twitter hesabına giriş yaptınız ve bir gecede birçok takipçinizi mi kaybettiniz. Keza Facebook sayfasını kontrol ettiğinizde aynı durum. Ve diğer sosyal medya hesaplarınız takipçi kaybetmeye devam ediyor. Bu durum tanıdık geliyor mu? Endişelenmeyin, hepimizin başına gelebiliyor. Ancak, havlu atmadan önce, takipçilerinizi kaybetmek istemiyorsanız sosyal medya platformlarında kaçınmanız gereken beş alışkanlık yapmış hata yapıyorsunuz. İyi haber şu ki, herhangi birini yapıyorsanız, yapmanız gereken tek şey bunu yapmayı durdurmak. Küçük bir işlem sonrası, sosyal medya takipçi sayılarınız artmaya başlayacaktır. Takipçilerinizin Dikkatini Dağıtmayın Tüm içeriğinizi takipçilerinizle paylaşmak istiyorsunuz. Ancak bunu bir anda yapmanın anlamı yoktur. Topluluğunuz ve işiniz için neyin işe yaradığını test etmeniz gerekir, ancak her gün aşağıdaki yayın sayıları içinde kalmaya çalışın: Facebook: 1-2 Twitter: 4-7 Tumblr: 1-4 Instagram: 1-4 Google+: 1-5 Çok Fazla Aynı Konudan Kaçının Çok güzel bir ürün veya konu yakaladınız ve ilham verici grafiklerle paylaşım yapıyorsunuz. Ancak son birkaç ayınızı bu konu üzerinde çalışarak geçirdiğiniz için feed'iniz artık bu ürün veya konu ile ilgili fotoğraflarla doludur. En son girişimlerinizi tanıtmak için sosyal medya hesaplarınızdan yararlanmak istemeniz doğaldır, ancak topluluğunuzu sizi takip etmeyecekleri kadar uzağa sürüklerseniz, taktik değiştirmenin zamanı gelmiştir. Bunun yerine, ilgi çekici ve ilgili içerikler yayınlayın ve markanızla etkileşim kurmalarını sağlayın. Onlara sevdikleri şeyleri verdiğinizde, ürün paylaşımlarına takılmaya daha yatkın olurlar ve tüm bu katılımlar profilinizi organik olarak yükseltir. Tek Yönlü Bir Yayın Yapmayın Endüstrinizle ilgili fotoğrafları, çalışanların blog yazılarını ve makalelerini paylaşıyorsunuz - bir Facebook yarışması bile başlattınız! Ve yine de, takipçi sayıların yanlış yönde hareket ediyor. Neden? İnsanların gerçekten paylaşmak istedikleri içeriği yakalamak ve oluşturmak için iki kez çalışıyor olabilirsiniz - ancak takipçi sayısı geri mi gidiyor? Harika içerik önemlidir, ancak topluluğunuzla birlikte tüm platformlarda açık, ulaşılabilir ve sunum yapmak da aynı derecede önemlidir. Sordukları soruları cevaplayarak ve kendi konuşmalarına dahil ederek, marka güvenini arttırıyorsunuz. Ve takipçi sayılarını! Hesaplarını Ortada Bırakma Büyük bir heyecanla birçok sosyal medya sitesinde hesap açtınız ve bu her platform için bir marka oluşturdunuz. Ancak birkaç ay boyunca tüm hesaplarda dikkatlice paylaşım yayınladıktan sonra, bir kaçını kenara bıraktın. Şimdi, takipçileriniz sayfanızı tekrar güncellemeyi planlayıp planlamadığınızı soran yorumlar bırakıyor ve +1'leriniz saat başı düşüyor. Bu durumda, iki seçeneğiniz var. İlki sayfayı silmek. Düzenli olarak güncellediğiniz daha az sosyal medya platformuna sahip olmak daha iyidir. Böylece tüm potansiyel takipçileri kaybetmeden önce onlara sizi nerede bulabileceklerini bildirin. İkinci seçenek, kayıt işlemlerinizi kolaylaştırmaktır. Belki Facebook veya Twitter'a her içerik gönderdiğinizde Instagram'ada iki fotoğraf göndermek için zaman planlaması yapın. Kendiniz için ne tür kurallar yaparsanız yapın, bu platformları düzenli olarak güncel tutun veya onlardan kurtulun. Etiketleme Konusunda Tembellik Etmeyin Etiketlemeyi mutlaka yapın, çünkü çok işe yarıyor. Genellikle ilginç içerikler oluşturmakla o kadar uğraşırızki, asıl gönderme işlemine hak ettiği değeri vermeyiz. Ancak yayınlarınızı uygun bir şekilde etiketlemiyorsanız, yeni insanların markanıza ulaşması ve onu takip etmesi gibi bir olasılığı kaçırıyorsunuz. Sadece aşırıya kaçmayın. Başparmak kuralı mı? İçerik #'de kaybolursa, muhtemelen çok fazla etiketleme yaptınız.

Okuyucu Yorumları

0 Yorum