Tüm Sosyal Medya Profillerinizi Bir Gün İçinde Ayarlama

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Tüm Sosyal Medya Profillerinizi Bir Gün İçinde Ayarlama
0 Yorum 139 Okuma

İşletmeniz yepyeni ya da onlarca yıldır blokta olsanız da, sosyal medya online pazarlama stratejiniz için olmazsa olmazdır. Okuyucularımızdan sosyal medya işletme profillerinin nasıl düzgün bir şekilde oluşturulacağı hakkında birçok soru alıyoruz. Siz istediniz ve biz cevap vermek için buradayız! Başlamadan önce, tüm sosyal kanallarınızı kaydetmek için yeni bir e-posta hesabı oluşturmanızı öneririz. Bu sitelerden çok sayıda e-posta alacaksınız ve ayrı bir e-posta hesabından yönetmek ve filtrelemek daha kolay. Social@yourbusiness.com kadar basit olabilir . Sosyal medya hesaplarınızı devralması için birini işe almanız durumunda ayrı bir e-postaya sahip olmak da iyi bir fikirdir. (E-posta hesapları JimdoPro ve JimdoBusiness'a dahildir ve her zaman doğrudan Site Yöneticinizden ek hesaplar ekleyebilirsiniz ). Sosyal kanallarınıza birden fazla kişi katkıda bulunuyorsa, bir stil kılavuzu oluşturmak da iyi bir fikirdir . Sosyal medyada güçlü bir duruşa sahip olmak için tutarlı bir ses oluşturmak önemlidir. Hangi sosyal medya kanallarını kullanmalısınız? Sosyal medya için hatırlanması gereken en önemli şey , işletmeniz için en anlamlı olanı yapmaktır . Sosyal medya herkese uyan tek beden değildir. Coca-Cola gibi büyük bir marka, sosyal medyaya adanmış bir ekip kiralamayı, reklama yatırım yapmayı ve takipçileri artırmak ve satışları teşvik etmek için ayrıntılı kampanyalar yürütebilir. Küçük bir yerel fırın, zaman zaman çevrimiçi olarak müşteri sorularını gönderen ve yanıtlayan bir sosyal medya yöneticisi olarak bir barista çifte sahip olabilir ve bu da işe yarayabilir. Ayrıca, her sosyal medya platformunun sizin için uygun olmadığını ve bunun bazılarının kişisel tercihinize bağlı olabileceğini de göreceksiniz . İşletmenizi her kanala koyarak kendinizi çok ince yaymanıza gerek yoktur. Bir çiftle başlayın ve daha fazlasına geçmeden önce bunlarda ustalaşın. Facebook ve Twitter en popüler olma eğilimindedir . Ancak, işletmeniz iç tasarım, düğün veya fotoğraf gibi yüksek derecede görselse, Pinterest gibi bir platformda başlamak daha iyi olabilir. İşletmeniz daha şirket odaklıysa, LinkedIn başlamak için daha iyi bir yer olabilir. Hala emin değilseniz , her sosyal platformun faydaları hakkında yararlı bir özet . Şimdi, daha fazla uzatmadan, her büyük sosyal medya sitesi için nasıl iş sayfası oluşturacağımız hakkında konuşalım. Web sitenizi oluşturun 1. İşletmenizin Facebook sayfasını nasıl kurabilirsiniz? Facebook'ta kişisel hesabınız yoksa bir tane oluşturun. İşletme sayfası oluşturmak için kişisel bir hesaba ihtiyacınız olacak. Endişelenme! Adınız, olmasını istemediğiniz sürece işletme sayfanızla ilişkilendirilmez. Başlamak için, başlama konusunda bu yararlı videoyu izleyin . Ardından bu sayfayı aşağı kaydırın ve Sayfa Oluştur'u tıklayın. Ayrıca, kişisel Facebook hesabınızın sağ üst köşesindeki üçgen simgesini seçebilir ve ardından Sayfa Oluştur'u seçebilirsiniz . Ardından, ne tür bir sayfa oluşturmak istediğinizi seçin. Yerel bir işletme, sanatçı, hayırsever misiniz? İşletmenize en yakın kategoriyi seçin. Bu, Facebook İşletme Sayfanız için kategori seçeneklerinin bir listesidir İşletme türünüzü en iyi açıklayan bir kategori seçin. Bir kategori seçtikten sonra, sayfanız için bazı temel bilgileri doldurmanız istenir. Facebook Sayfanızın bağlantısını özelleştirin: Bunu işletme ve web sitesi URL'nizle aynı adı yapmaya çalışın. Hedef kitle seçin: Facebook'ta hedef kitle seçmek, içeriğinizin doğru kitlenin haber beslemesinde görüneceği anlamına gelir. Henüz hedef kitlenize karar vermediyseniz bu adımı atlayabilirsiniz. Aksi takdirde, bu, ilk günden itibaren doğru kişileri hedeflemeye başlamak için kitlenizi dahil etmek için iyi bir zamandır. Sayfanızı tasarlayın: Bu eğlenceli kısım! Sosyal kanallarınız web sitenizin bir yansıması olmalıdır. Siteniz için kullanacağınız renklerin ve görüntülerin aynısını kullanın ve profil resminiz olarak logonuzu kullanın. Facebook ve diğer sosyal medya kanalları için, sosyal medya için bu yararlı görüntü boyutları listesine bakın . Siteniz için bir logo ve kapak görüntü oluştururken yardıma ihtiyacım varsa, kendi güzel görüntüler yaratabilirsiniz Canva veya profesyonel bir tasarımcı yardım almak 99designs . Facebook'a ne tür içerik göndermelisiniz? Sosyal medya için akılda tutulması gereken en önemli şey , amaç ile paylaşımda bulunmaktır . Her zaman kitlenize geri döner. Takipçileriniz ne tür içerik istiyor? Kendinizi takipçilerinizin yerine koyun ve ne tür bilgi, görüntü ve içerik görmek istediklerini düşünün. Değerli ve aşırı tanıtımsız içeriği paylaşmak için bir strateji geliştirin. İşte başlamanız için birkaç fikir (Bu önerilerin çoğunun yalnızca Facebook için değil, diğer sosyal medya platformları için de işe yarayacağını unutmayın): Kuponlar, satışlar ve özel fırsatlar: Amerikalıların% 74'ünün satın alma kararlarını etkilemek için Facebook'a güvendiğini biliyor muydunuz ? Çevrimiçi bir mağazanız varsa, ürünlerinizi sergilemek ve kupon veya özel fırsatlar sunmak için Facebook'u kullanın. Bu aynı zamanda insanları yayınlarınıza dikkat etmeye teşvik edecektir, çünkü ondan iyi bir şey alacaklarını biliyorlar. Bu, işletmenizin Facebook sayfasında nasıl indirim sunacağına bir örnektir Jimdo kullanıcısı Bobsmade , Facebook sayfasındaki müşterilere indirimler sunuyor. Sahne arkası görünümü: İşletmenizin ve personelinizin resimlerini gönderin. Örneğin, bir fırıncılık yapıyorsanız, yapılan hamur işleri sürecini gösterin. Bu, insanların sizi tanımasına ve daha bağlı hissetmelerine yardımcı olacaktır. Sorular / Boşlukları Doldurma: Takipçilerinize sorular sorun veya boşluğu doldurma olarak biçimlendirin. Haberler ve güncellemeler: İşletmenizde müşterilerin bilmek istedikleri, Facebook'ta ve diğer sosyal kanallarda paylaştığı bir değişiklik olduğunda. Bu, kutlamak için herhangi bir neden (1000. turtanızı pişirdiniz!) Veya çalışma saatlerindeki değişiklikleri içerebilir. Blog gönderileri: Bir blogunuz varsa, gönderinizden en ilginç alıntılardan kısa alıntılar paylaşın. Müşteri geribildirimi: Sosyal medya, doğrudan müşterilerinizle konuşmak ve geri bildirim almak için mükemmel bir fırsattır. Örneğin, Jimdo müşterisi Bobsmade , müşterileri tasarımlarından biri hakkında geri bildirim sunmaya davet etti. Bu, işletmenizin Facebook'taki müşterilere nasıl soru sorabileceğinin bir örneğidir Facebook'u müşterilerinizden geri bildirim almak için bir platform olarak kullanın. Ne olursa olsun Paylaştıklarınızı sosyal medya planlaması platformu Tampon anlaşılacağı olduğunu , mükemmel yayını, resmi bir bağlantı vardır 40 veya daha az karakter uzunluğunda ve yoğun olmayan saatlerde yayınlanmıştır . Facebook'a ne sıklıkla mesaj göndermelisin? Facebook'ta günde bir ila iki kez yayınlamalısınız. En iyi erişimi elde etmek için gün boyunca farklı noktalarda birkaç kez yayınlamak en iyisidir. Kullanıcıların Facebook Haber Beslemelerinde çok fazla içeriğe sahip olduğunu unutmayın, bu nedenle yayınlarınızın göründüğünden emin olmak için günde iki kez yayınlamak iyidir. 2. Google+ işletme sayfanızı nasıl kurabilirsiniz? Google+ İşletme Sayfanızı oluşturmak için, öncelikle işletmenizi Google'da talep etmeniz gerekir ; bu, yine de atılması gereken önemli bir adımdır. Ardından, ne tür bir sayfa oluşturmak istediğinizi seçmek için buraya gidin . İşletmenizin fiziksel bir konumu yoksa Marka'yı seçin. İşletmenizin fiziksel bir konumu varsa Vitrin veya Hizmet Alanı'nı seçin. Google+ herkesin sabahları kontrol edilmesi gereken ilk şeyler listesinde olmasa da, sosyal medya stratejiniz için hala önemlidir. Bakımı kolaydır, çünkü Facebook için stratejinizi taklit edebilir ve bu arada işletmenizin SEO'sunu geliştirebilirsiniz . Bu kadar! Artık sayfanızı tasarlayıp kendi sayfanızı oluşturabilirsiniz. Google + 'da ne tür içerik yayınlamalısınız? Yayınları Google + 'da paylaşmak SEO için harikadır. Gönderileriniz arama sonuçlarında gösterileceğinden, her gönderiye bir başlık ile başlamalısınız. Videolar ayrıca Google + 'da son derece iyi performans göstererek yaklaşık % 28,6 daha fazla ilgi görüyor . Ayrıca, (doğal olarak oluşan) anahtar kelimelerle dolu metinlerin yanı sıra resimleri ve bağlantıları paylaşmak da iyi bir fikirdir . Ayrıca hashtag'ler eklemeli ve yayınlarınızı Google + ' daki farklı gruplara hedeflemelisiniz . Ne sıklıkla yayınlamalısınız? En yüksek düzeyde katılım elde etmek için Google + 'da sık sık yayınlayın; takipçileri kaybetmeden veya aşırıya kaçmadan günde beş defaya kadar yayın gönderebilirsiniz. Bunu sık sık yayınlayacak bant genişliğiniz yoksa endişelenmeyin. Facebook'a koyduğunuz şeyi Google + 'ya da çapraz olarak gönderme alışkanlığı edin (zamanınız varsa biraz daha fazla içerik / açıklama ekleyerek). 3. Twitter işletme sayfanızı ayarlama Twitter en hızlı kayıt işlemlerinden birine sahiptir. Kayıt sayfasına gidin ve hesabınızı oluşturun . İşletmenizin adı önceden alınmışsa, şehrinize kısaltma veya şirketinizin adının bir kısaltmasını eklemeyi deneyin. Örneğin, San Francisco'da bir kahve dükkanıysanız, Twitter işlemciniz @FillmoreCoffeeSF olabilir. Facebook'ta olduğu gibi, iyi bir kapak resmi bulmak için bir dakikanızı ayırın. Yardım etmek için Canva veya profesyonel bir grafik tasarımcı gibi bir araç kullanabilirsiniz. Twitter'a ne tür içerik göndermelisiniz? Twitter tüm sosyal platformların en eğitimli kitlesine sahip. Twitter'daki yayınlarınız profesyonel ve özlü olmalı; sonuçta 140 karakterle sınırlısınız! Başlıkları veya belirli bilgileri ve bilgileri paylaşmaya çalışın. İnsanlar özet akışlarına hızlı bir şekilde göz atıyor ve bilgileri kolayca sindirebilmeleri gerekiyor. Bir resmi veya videoyu paylaşmak için odanız varsa yapın! Videolar ve resimler, takipçilerinizin feed'lerine göz atarken dikkatini çekmenin harika bir yoludur. Jimdo müşterisi Jane Douglas-Jones'un yayınına bir göz atın; kendi içeriklerini ve Twitter'daki diğer kullanıcılardan gelen içerikleri karıştırmak için harika bir iş çıkarıyor. Bu, tweet'lerinize başarıyla resim eklemeye bir örnektir Büyük ve cesur görüntülerle tweet'lerinize daha fazla göz çekin. Ne sıklıkla yayınlamalısınız? Ortalama olarak, günde üç ila beş tweet göndermek en iyisidir. Küçük bir işletme sahibine çok benziyor olabilir, ancak her zaman aynı içeriği yeniden gönderebilir ve farklı bir şekilde ifade edebilirsiniz. Kullanıcıların Twitter'da çok fazla içerik kaydırdığını unutmayın. Dolayısıyla, 7: 00'da bir tweet gönderirseniz, gün boyunca birkaç kez tekrar göndermediğiniz sürece takipçileriniz muhtemelen günün içeriğiyle gömüldüğünü görmez. 4. Pinterest işletme sayfanızı nasıl kurabilirsiniz? Pinterest'te bir işletme sayfası oluşturmak için kayıt olun ve sabitlemeye başlayın! Pinterest'te ne tür içerik yayınlamalısınız? Pinterest, tüm sosyal medya platformlarının en görselidir. Bir çevrimiçi mağazanız varsa, Pinterest ürünlerinizi tanıtmak için harika bir yerdir. Tek tek ürün fotoğraflarını paylaşın ve bunları doğrudan tek tek ürün sayfalarınıza bağlayın . İşletmeniz daha kurumsal ise blogunuzdan ve Infographics'ten resim gönderebilirsiniz. İlham verici alıntılar, komik görüntüler ve hatta video da gösterebilirsiniz . Ne tür bir içerik paylaşırsanız paylaşın, sitenize trafik çekmek için görüntünün bağlantısını düzenlediğinizden emin olun. Bu, Pinterest yayınlarınıza nasıl bağlantı ekleyeceğinize bir örnektir Pinterest'teki yayınları her zaman web sitenize geri bağlayın. Ne sıklıkla yayınlamalısınız? Bir günde beş yayın gibi, aynı anda çok sayıda yayın göndermeye çalışın . İçeriğinizin daha fazla yayında görünmesine ve katılımı artırmasına yardımcı olacaktır. Sosyal medya profil sayfalarınıza neler dahil edilir? Her platform biraz farklı olsa da, temel olarak her zaman tüm kanallarınıza temelleri eklemelisiniz: Web sitenize bir bağlantı: Tüm sosyal kanallarınızın en önemli özelliklerinden biri, web sitenize trafik çekmektir. Sitenize yönlendiren bir bağlantının kolayca erişilebilir ve herhangi bir ziyaretçi tarafından görülebilir olduğundan emin olun . Bu, web sitenizin bağlantısını işletmenizin Facebook sayfasına nasıl açıkça ekleyeceğinize bir örnektir Jimdo müşterisi Jane-Douglas Jones'un web sitesinin bağlantısını Facebook sayfasından nasıl kolayca erişilebilir hale getirdiğini görün . Hakkımızda bölümü: Her sosyal kanalda şirketinizin kısa bir açıklamasını dolduracak bir bölüm bulunur. Uzunluk gereksinimleri değişiklik gösterir, ancak açıklamanızı tüm kanallarda tutarlı tutmaya çalışın. İletişim bilgileri: Bir restoran, mağaza sahibi veya başka bir işletmenseniz, kişilerin sizinle iletişim kurmasını kolaylaştırmak için iletişim bilgilerini eklemeniz önemlidir. Sosyal medya yayınlarınızı otomatikleştiren araçlar Sosyal kanallarınızı yönetmeye adanmış biriniz yoksa, tüm bu yayın, analiz ve izleme uzun bir sipariş gibi görünebilir. Ancak, yayınlarınızı aynı anda farklı kanallarda planlayabilmeniz için araçlar vardır. Başka bir deyişle, sosyal medya yayınlarınızı her gün veya haftanın başında birkaç dakika içinde yapabilirsiniz ve bu biraz otomatik olacaktır. Tampon , içerik hazırlamayı, planlamayı ve yayınlamayı gerçekten kolaylaştırır. Ayrıca geçmişte iyi performans gösteren tweet'leri ve Facebook yayınlarını kolayca yeniden gönderebilir ve teaser metnini hızlı bir şekilde düzenleyebilirsiniz. HootSuite , işletmeniz hakkındaki çevrimiçi sohbetleri izlemenin, yayınları planlamanın ve diğerlerini takip etmenin bir başka harika yoludur. Sosyal medyayı otomatikleştirdiğinizde bile, müşteri sorularını yanıtlamak için gün boyunca birkaç kez check-in yapmanız gerektiğini unutmayın. Bugün, insanlar gönderdikleri tarihten itibaren 60 dakika içinde bir cevap bekliyorlar . Web sitenizi oluşturun Diğer sosyal medya ipuçları Takipçi sayınızı takip edin: Algı sosyal medyada uzun bir yol kat ettiğinden , takipçi sayınızı takip ettiğiniz kişi sayısından daha yüksek tutmak daha iyidir. Sayfanızın daha güvenilir görünmesini sağlar ve takipçileri geri almak için yalnızca insanları takip etmezsiniz. Müşteri desteği : Müşteri desteği söz konusu olduğunda, mümkün olduğunca arkadaş canlısı olmak en iyisidir. Gerçek hayatta olduğu gibi çevrimiçi davranın. İnanılmaz derecede samimi, empatik ve çözüm odaklı olun. Sosyal medyadaki her şey herkese açıktır, bu yüzden binlerce insanın önünde kötü adam gibi görünmek istemezsiniz. Tasarımınızı taze tutun: Sayfalarınız bir süre hazır ve çalışır hale geldikten sonra kapak fotoğrafınızı ve profil resminizi güncel tutmayı unutmayın. Bunları tatiller veya özel günler için değiştirmek de eğlencelidir. Aşırı tanıtım yapmayın: Kimse sürekli kendileri hakkında konuşan birini sevmez. İçeriğinizin% 70'i takipçilerinize değer katmalıdır (blog yayınlarını, kuponları vb. Paylaşmak gibi),% 20'si başkalarının içeriğini paylaşıyor olmalıdır (diğer işletmelerden yayınlar veya müşterileri vurgulamak) ve yalnızca% 10'u doğrudan tanıtım yapıyor olmalıdır işiniz (“mağazamıza gelip yeni bir çanta sevkıyatımız var!” gibi). Analytics: Takipçinizin büyümesini, ne tür içeriğin en iyi performansı gösterdiğini ve sosyal medyanın web sitenize ne kadar trafik çektiğini ve satış sağladığını izlediğinizden emin olun. Başarıyı, müşterilerle ne sıklıkta etkileşimde bulunduğunuza bağlı olarak da ölçebilirsiniz - ideal olarak, zamanla daha fazla etkileşim görmeye başlarsınız. Web sitenize sosyal simgeler ekleyin: Hesaplarınız oluşturulduktan sonra , sosyal medya profillerinize doğrudan bağlantılara sahip paylaşım düğmeleri veya simgeler ekleyerek bunları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz .

Okuyucu Yorumları

0 Yorum