WordPress ile E-Ticaret Sitesi Nasıl Yapılır

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog WordPress ile E-Ticaret Sitesi Nasıl Yapılır
0 Yorum 167 Okuma

WordPress, e-ticaret sitelerini geliştirmek için en popüler ve yaygın kullanılan platformdur. Yine de, bir blog platformu olarak başladı ama kısa zamanda zengin özellikleri ve işlevselliği nedeniyle popülerlik kazandı. Bu yüzden, e-ticaret web siteleri için WordPress’i nasıl kullanabileceğinizi derinlemesine inceleyelim. Burada, WooCommerce ile bir WordPress web sitesini nasıl geliştirebileceğinizi tartışacağım, ancak adımlar oldukça benzer ve ayrıntılı bir şekilde alacağım, bu yüzden sizde zaman ve çaba sarf etmelisiniz. WooCommerce uygulamasını yükle WordPress yönetici hesabınıza giriş yapın ve Eklentiler -> Yeni ekle ve WP e-ticaretini arayın ve WooCommerce tarafından Woo temalarını yükleyin ve etkinleştirin. Yükledikten sonra, varsayılan ayarlara dikkat çekmek için bir sihirbazla ilerlemeniz istenecektir. Bundan sonra, şartlar ve koşullar sayfası, konumu ayarlama, sayfa ayarı vb. gibi bazı genel adımlar olacaktır. Bunları, daha sonra da özelleştirebilirsiniz. Çok fazla ayrıntıya girmeden, genel ayarları yapabilir ve başlayabilir, adımları atlayabilir ve daha sonra buna göre özelleştirebilirsiniz. Şimdi, ödeme ağ geçitlerini entegre etmeniz gerekiyor. Paypal, Strip'i kullanabilirsiniz, böylece bir şeyle başlayabilirsiniz. Tüketici kolayca ödeme yapabildiğinden Ödeme ağ geçidi gereklidir. Artık WooCommerce kurulu olduğu için - e-ticaret sitenizle çalışmaya başlamak için hazırsınız. WordPress Panonuza dönün ve Yeni Ürün sayfasına ve ürününe gidin. Mümkünse daha fazla seçeneği keşfedin. Bir sonraki adımınız, URL yapınızın doğru olmasını ve WordPress temanızın sitenizin işlevselliğiyle uyumlu olmasını sağlamaktır. Ayrıca, WooCommerce ile entegre edebileceğiniz bazı 3. parti eklentileri ve uzantıları vardır. Ancak bu size mümkün olduğunca çok eklenti kullanma ayrıcalığını vermez. Ne zaman ve nerede duracağını ve mümkünse küçük işlevler için eklentileri önlemelisiniz. Sitelerinizin analitik izlemesinin doğru bir şekilde kurulmadığı ve uyumlu olmadığı sürece bu eklentilerin avantajlarından yararlanamazsınız. E-Ticaretinizi analiz etmek için Google Analytics'i kullanabilirsiniz. E-Ticaret sitenizin site performansını, Arama Motoru Optimizasyonunu vb. analiz etmek gibi özel özelliklerle işaretleyebilir ve diğer sorunsuz özellikleri ekleyebilirsiniz. Hangi eklentilerin e-Ticaret sitenizle senkronize edilebileceğini görmek için Yeni Eklentiler Ekle'yi tıklayıp, Google Analytics ile WooCommerce eklentisi arasında entegrasyon sağlandığından, WooCommerce Google Analytics Entegrasyonu'nu arayın. Diğer eklentileri kurmak için aynı işlem takip edilebilir. Çevrimiçi Mağazanızı Kurun WordPress ve WooCommerce'in combo avantajı, kalıcı linklerin (permalinks) etkin bir şekilde ayarlanmasıdır. E-Ticaret siteleri çok sayıda sayfaya sahip olduğundan ve yüz binlerce ürün görüntüleme yöntemi olduğundan, site için verimsiz URL'ler oluşturabilir ve arama motoru sıralamanızı etkileyebilir. Yine de, varsayılan ayar genellikle en iyisidir, ancak bunları daha önce Genel ayarlara veya ilgili herhangi bir tasarımla teyit etmek gerekir. Başlamak için, Pano -> WooCommerce -> Ayarlar -> Ürünler'deki WooCommerce bağlantısına gidiniz. WooCommerce, tüm ürünleri görüntüleyecek ve bu arşiv için standart bir WordPress sayfasına sahip bir ürün arşiv sayfasına ihtiyaç duyar. Varsayılan olarak, bu sizin Mağaza sayfanızdır ve düzenleyebilir. Sadece Sayfalar -> Tüm Sayfalar'a gidin ve yeni bir sayfa oluşturun. Buna göre adlandırabilirsiniz. Bu sayfayı, açılış sayfanızın yanı sıra, Ana Sayfa'da da yapabilirsiniz. Ana Sayfalar'a gidin -> Sayfayı Ana Sayfanız yapın. Bu sayfayı onayladıktan sonra, Ürün Permalinks'inize bakmak için bağlantıya tıklayın. Bu Ana Sayfa WordPress permalinklerinizi ve ürün permalinklerini ayarlamanıza izin verir. Başlangıçta WordPress'i kurarken, permalinks'i etkinleştirmiş olmalısınız. Bu izinler, e-Ticaret sitenizdeki diğer kategorilerle asla çakışmamasını sağlayacak şekilde yapılandırılmıştır. Örneğin, gömlekler için belirli bir ürün kategoriniz varsa, varsayılan olarak görüntülenir. – site.come / product category / shirts Siteniz kuruldu ve çalışmaya hazır. WordPress Gösterge Tablosundaki yeni Ürünler bağlantısına gidebilir ve daha fazla ilerlemeden önce URL’lerin nasıl göründüğünü görebilirsiniz. Genel Mağaza Ayarları Pano menüsünde WooCommerce bağlantısının altında, Ayarlar'a gidin ve Genel sekmesine bakın. Unutulmaması gereken ilk şey, tüm varsayılan ayarlardır. En büyüğü sihirbazda kuracaksınız, ancak çoğu WooCommerce tarafından belirleniyor. Mağazanız için doğru olabilir veya olmayabilir. Ama her iki durumda da, bunları kontrol etmek için her bölüm ve alt bölümden tıklama yapmanız gerekir. Ürün Sayfalarını Ayarla Ürün sayfalarınızın teması, tasarımı, düzeni e-Ticaret sitenizi geliştirecektir. Bu temaları ve sayfaları buna göre kolayca özelleştirebilirsiniz, arama motoru optimizasyonu ile yardımcı olur. Ürün açıklamasının altında ürün ve yorumları görüntülemek için ürün sayfalarınız olabilir. Ayrı ürün kategorisi sayfası oluşturabilir, açıklamalarını, ayrıntılarını vb. ekleyebilirsiniz. Böylece, kullanıcılar ürünlerin ölçümlerini, fiyat bilgilerini ve fiyatlarını görebilir. Tıpkı günümüzde her e-Ticaretin sahip olduğu gibi. Ödeme Geçitleri Son olarak, kullanıcılarınıza Ödeme Ağ Geçitlerini vermelisiniz, böylece sitenizden ürün satın alabilirler. WooCommerce'in size verdiği kontrolün görünümünü seviyorsanız ve çevrimiçi mağazanız için iyi bir seçimdir. Her şey işlevsel olduğu sürece mükemmeldir. Kullanıcıların "satın al" düğmesini tıklayıp anında alabilmeleri için bir ödeme ağ geçidi eklemelisiniz. Artık kendi e-Ticaret sitenize elit olanların tüm işlevleriyle sahip olmaya hazırsınız.

Okuyucu Yorumları

0 Yorum