WhatsApp

0850 Numara Alma ve Başvuru

Web tasarım, firmanızın internetteki kurumsal arayüzüdür. Web tasarım, işlevsel yönden kolay kullanımı, sade ve kolay erişilebilir içeriği ile sizin interaktif ortamdaki kimliğinizdir.

Anasayfa 0850 Numara Alma ve Başvuru

0850 Numara Alma ve Başvuru

0850 numaralar dijital numaralar olarak bilinse de sabit telefon hizmeti (STH) kapsamında tahsis edilen coğrafi olmayan yani herhangi bir lokasyona bağlı olmayan numaralardır.

0212-0312 vb. coğrafi numaralar ise bulunduğu il’e (İstanbul,Ankara vb.) verilmek zorundadır.

0212-0312 vb. numaraların kullanıldığı gibi IP santralinde veya Netsantral hizmetinde kullanılabilir. İstendiği durumda abonenin adına tahsis edilen bu numaralar başka operatöre de taşınabilir.

Netgsm Sabit Telefonu Hizmeti kapsamında alınan numaraları cep telefonunuza yönlendirerek kullanabilirsiniz. İsterseniz yönlendirme yapmadan Softphone mobil uygulamaları (Örn: Netsipp, Netgsm Ses-Sms) ile hattınızı register ederek gelen çağrıları karşılayabilir ve çağrı başlatabilirsiniz.

Yeni açılan bir aboneliğin yurt dışı aramaları belirli bir limit ile sınırlıdır. Bu limiti aşan abonelere Netgsm Çağrı Merkezi tarafından bilgilendirme yapılır. İsteyen abonenin bu limiti kaldırılabilir. Limit ayarlaması, abonelerin güvenli bir hizmet alma ve faturalandırma sürecidir. Netgsm hesabında Sabit Telefon/Ayarlar/Genel Ayarlar menüsünden abonelik yurt dışı arama ve SMS göndermeye açılabilmektedir.

VoIP ses hizmeti internet üzerinden sağlandığı için iletişime geçtiğiniz her an bulunduğunuz lokasyonda veya kullandığınız cihazda internet kullanımı olur. Firmanızdaki ses hizmetinin bağlı olduğu internet veya mobil uygulama üzerinde konuşuyorsanız GSM operatörünüzün internet altyapısı kullanılır. Ev/iş yerlerinde kota sadece download(indirme) tüketiminden hesaplanırken, mobil internette kota hesaplaması download ve upload üzerindendir.

Kullanılan kodekler (codec) görüşme esnasında tüketilen kotayı etkiler. Ne kadar yüksek kalite telefon görüşmesi o kadar download ve upload’u arttırır ve kotadan düşer.

Mobil uygulama ile kullanıyorsanız ve G.729 codec ile iletişim sağlıyorsanız 1 dakikalık görüşme 0.5 Megabyte kota tüketimi yapmaktadır. Eğer ADSL ile internet hizmeti alınıyorsa, dakikada 0.25 MB kotadan tüketim yapmaktadır.

Sıkça Sorulan Sorular

SORU NASIL?
Cihaz ve kuruluma gerek var mı? Giden arama yapmak isterseniz IP telefon, FXS cihazı veya softphone uygulamasına ihtiyacınız olacaktır.
İnternete ihtiyacım var mı? Sadece gelen arama özelliğinde cihaz kullanmayacağınız için internete ihtiyacınız yoktur. Giden arama yapmanız durumunda kullanacağınız cihazlar için internete ihtiyacınız olacaktır.
Arama yapabilir miyim? Sadece gelen arama özellikli santralde arama yapamazsınız. Gelen ve giden çağrı yapabileceğiniz santralde IP telefon, FXS cihazı veya softphone uygulamaları ile arama gerçekleştirebilirsiniz.
0850 numaramı arayanlar robot operatör duyacak mı? İsterseniz size özel karşılama anonsunu dinletebilir, tuşlama yaptırabilir, zaman tanımlayabilir ve bekletme esnasında dilediğiniz müziği dinletebilirsiniz.
Aktivasyon ücreti var mı? Kurulumda veya abonelik sonunda aktivasyon ücreti almıyoruz. Sadece yılda bir defa 13 TL Numara Kullanım Ücreti ödersiniz.
Aynı anda birden fazla çağrı alabilir miyim? Aynı anda sınırsız çağrı alabilirsiniz. Arayanlar sırada bekler ve meşgul tonu duymazlar.
Birden fazla başka numaraya yönlendirebilir miyim? Netsantral'i istediğiniz kadar sabit veya GSM numarasına dilediğiniz senaryolarla yönlendirebilirsiniz.
Yönlendirme için ücret ödeyecek miyim? Sadece gelen çağrı özellikli Netsantral’de yönlendirme sınırsızdır. Gelen ve giden çağrı özellikli Netsantral’de yönlendirme için konuşma paketi ya da sınırsız yönlendirme paketi almanız gerekmektedir.
Sadece 0850'li numara ile mi kullanabilirim? İsterseniz 0850'li numaralar ile isterseniz de Netgsm'den alacağınız 81 ile ait coğrafi numara ile ya da mevcut sabit numaranızı Netgsm'e taşıyarak, numaranız değişmeden kullanabilirsiniz.
Aynı anda birden fazla 0850 numarayı kullanabilir miyim? Birden fazla numarayı Netsantral’inize tanımlayabilirsiniz.
Görüşmelerim kayıt altına alınacak mı? Görüşme Kaydı özelliğini seçtiğinizde görüşmeleriniz kayıt altına alınacaktır. Dilediğiniz zaman bu özelliği kapatabilir veya paket değişikliği yapabilirsiniz.
Taahhüt verecek miyim? Sizden kesinlikle taahhüt istemiyoruz.
Bu bir sanal santral hizmeti midir? Netsantral, gelişmiş özellikli bir sanal santral hizmetidir.
İstediğim zaman bırakabilir miyim? Aboneliğinizi istediğiniz zaman sonlandırabilirsiniz ve seçtiğiniz pakete ödediğiniz kalan ayların geri iadesini alırsınız.
Özel numara alabilir miyim? Özel numara ile ilgili bilgi almak için çağrı merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.

Sunucu ve Hosting