Başarılı Olmanız Gereken 6 Yerel SEO Stratejisi

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Başarılı Olmanız Gereken 6 Yerel SEO Stratejisi
10 Yorum 552 Okuma

Yerel SEO, yerel işletmeleri çevrimiçi pazarlamak için mükemmel bir yoldur. Ayrıca, işletmelerin yerel aramalarda öne çıkmasına ve bir işletme web siteniz olmasa bile, çevrimiçi müşterilerden daha fazla trafik kazanmasına yardımcı olur. 2018 Yerel Tüketici İnceleme Anketi’ne göre, 18-34 yaş arası internet kullanıcılarının% 54’ü yerel bir işletme aramak için günlük olarak web kullandı. Brian Harnish’in açıkladığı gibi, yerel SEO, bir web sitesini yerel arama sonuçlarında görünür olacak şekilde optimize etmeye odaklanmaktadır. Birisi “yanımda yerel mağaza” veya “yerel mağaza [şehir adı]” için arama yaptığında web sitenizin Google’da olacağından emin olmak gibidir. Yerel bir işletme sahibiyseniz, yerel arama motoru optimizasyonundan yararlanmanız için şimdi mükemmel bir zaman. Peki, yerel SEO ile arama sonuçlarının ilk sayfasında görünmesini nasıl sağlayabilirsiniz? 1. Duyarlı ve Hızlı Yükleme Sitesi Kullanıcılar, özellikle mobilde ve sorunsuz bir hizmet arıyorsanız, hızlı yüklenen bir web sitesi istiyor. Dahası, Google site hızının mükemmel kullanıcı deneyiminin ayrılmaz bir parçası olduğunu bilir. Google Müşteri Çözümleri başkanı Mary Ellen Coe’ye göre, bir markanın mobil web sitesinin yüklenmesi biraz zaman aldığında insanların% 54’ü sinirleniyor. Sonuç olarak, bir işletmenin karını %20’ye kadar etkileyebilir. Gecikmeler sürtünmeye neden olur ve sürtünme zaman ve paraya mal olur. Yerel işletmenizin çevrimiçi olarak başarılı olmasını istiyorsanız, hızlı yüklenen bir web sitesiyle izleyicinizi çekin ve saklayın. 2. Google Yerel bir işletme sahibi olarak, müşterilerinizin çevrimiçi olarak iş ararken ne bulabileceklerini hiç düşündünüz mü? Adresinizin ve telefonunuzun web üzerinde kolayca bulunması önemlidir. Tabii ki, iletişim bilgilerinizi web sitenizde bulabilirsiniz. Ancak, GMB tutarlılık için sağladığınız tüm içeriği endeksler. Böylece müşteriler sizi İnternet’te aradıklarında hazır olacaktır. Dahası, GMB sinyalleri yerel SEO stratejinizde bir rol oynamaktadır. 3. Google İşletme Profili Google My Business, üç kolay adımda ücretsiz bir web sitesi oluşturmanızı sağlayan İşletme Profili sunar. Özelleştirilebilir ve mobil duyarlı tasarıma sahiptir. Kendi etki alanınız bile olabilir ve işletme profilinizde değişiklik yaptığınızda otomatik olarak güncellenir. Bu, internet kullanıcılarının işinizi çevrimiçi olarak nasıl gördüğünü kolayca yönetebileceğiniz anlamına gelir. Öte yandan, bir tıkla bir tıkla Google listelerinizi güncellemenizi kolaylaştırır. 4. Sayfada SEO GMB hesabınızı optimize etmek dışında, web sitenizdeki sayfa SEO öğelerini de geliştirmeniz gerekir. Yerel SEO için güncelleyebileceğiniz beş web sitesi öğesi: İç Bağlama Yapısı Sitenizi gösteren dış bağlantılar çevrimiçi başarı için çok önemli olsa da, iç bağlantı yapınız da önemlidir. Bunun nedeni, web sitenizin navigasyonunu desteklemesi, web sitenizin bilgi mimarisi ve hiyerarşisinde rol oynaması ve sayfa otoritesini sitenize dağıtmasıdır. 5. Optimize edilmiş Yerel Liste Yerel listeleme ve rehberler, işletmenizi yerel aramada en üst noktaya bir adım daha yaklaştırabilir. 6. Optimize edilmiş Servis Sayfaları Küçük işletme sahipleri genellikle hizmet sayfalarını en üst düzeye çıkarmayı ihmal eder. Anlamanız gereken şey, bu sayfaların yerel SEO stratejinizde hayati öneme sahip olduğu. Bunun nedeni, dönüşümler üretmesi, yönlendirmeleri yönlendirmesi ve müşterileriniz için en çok neyin önemli olduğu konusunda size fikir vermesidir. Müşterilerinizin Sizi Çevrimiçi Bulmasına İzin Verin Yerel SEO ile başlamak zor değil. Doğru yapıldığında, hedef müşterilerinizin sizi çevrimiçi ortamda bulması daha kolay olacaktır. Web sitenizi yerel arama için optimize etmeye bugün başlayın, böylece harika iş fırsatlarını kaçırmazsınız.

Okuyucu Yorumları
0 Yorum