Bir Web Sitesi İçeriğini Denetleme ve Optimize Etme

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Bir Web Sitesi İçeriğini Denetleme ve Optimize Etme
10 Yorum 566 Okuma

Herhangi bir işletme sahibine sorun, sıkı çalışmanın ve tutarlılığın başarının anahtarı olduğunu söylerler. Aynı şey web siteniz için de geçerli! Başarılı bir web sitesi oluşturmak tek seferlik bir görev olmasa da, biraz bakım yaparsanız ve içeriğinizi düzenli olarak optimize ederseniz zaman kazanabilirsiniz. Kendi işinizi yürütürseniz, yapılacaklar listeleri yazma ve dikkatinizi gerektiren tüm görevleri hokkabazlık hakkında her şeyi bilirsiniz. Yani değerlendirmek ve web sitenize ince ayar yapmak için zaman bulmak zor olabilir. Bu yüzden bu kullanışlı web sitesi kontrol listesini bir araya getirdik, böylece kendi web sitesi denetimlerinizi yapabilir ve çok kısa sürede iyileştirmeler yapabilirsiniz. Bir web sitesi denetiminin anlamı nedir? Web sitesi denetimleri, sitenizdeki her şeyin gerektiği gibi çalışıp çalışmadığını kontrol etme şansı verir. Bir denetim yapmak, yeniden tasarım veya marka elden geçirilmesi gibi önemli değişiklikleri düşünüyorsanız, çalışmanız için bir temel sağlayacaktır. Ancak düzenli bakım için de faydalıdırlar. Çoğu denetim teknik bir bileşen içerir, ancak Jimdo bunların hepsini sizin için hallettiğinden, web sitenizin tasarımının, içeriğinin ve kullanıcı deneyiminin performansına odaklanacağız. Amacınız, ziyaretçilere sitenizde mümkün olan en iyi deneyimi sunduğunuzdan emin olmaktır. Dolayısıyla, müşterilere dönüşme olasılıkları daha yüksek olacaktır. Düzenli web sitesi bakımı yapmanın nedenleri “Web sitesi bakımı” kelimeleri sizi koltuğunuzun kenarında olmasa da, sanal temizlik düşündüğünüzden daha kolaydır. Tıpkı düzenli bir dükkan veya iyi hazırlanmış bir satış konuşması gibi, web sitenizi korumak işletmeniz için birçok avantaj sağlar. Ziyaretçileriniz web sitenizdeki bilgilerin alakalı ve güncel olduğuna güveniyor . Onları mutlu etmek ve dönüşüm oranlarınızı yüksek tutmak istiyorsanız, düzenli web sitesi kontrolleri müşterilerinizin ihtiyaç duyduklarını bulabildiğinden ve güncel olmayan bilgilerle karıştırılmadığından emin olur. Arama motorları için, web siteniz birçok olası sonuçtan sadece biridir. Google bir şey düşünülerek tasarlanmıştır: insanların aradıklarını bulmalarına yardımcı olmak için. Ve bu işi iyi yapmak için, araştırmacıları en güvenilir bilgi kaynağına göndermek istiyor. Sitenizi etkin bir şekilde koruyarak, Google ve diğer arama motorlarının web sitenizin bu güvenilir kaynaklardan biri olduğunu anlamalarına yardımcı olacaksınız. Hepimiz hata yaparız. Kim yazım hatalarını kaçırmadı veya web sitelerinde eski bir telefon numarası bırakmadı? Olur. Ancak bunu yaptığında, tüm ziyaretçileriniz görebilir. Düzenli denetimler yapmak, bu hataları yakalamanıza ve düzeltmenize izin verir, böylece müşterilerinize her zaman profesyonel bir görüntü sunarsınız. Birçok web sitesi üreticisi de teknik bakım yapmanızı gerektirir. Her zaman güncellenmesi gereken eklentiler veya sunucuya yüklenmesi gereken yeni yazılımlar vardır. Jimdo ile bunlardan endişelenmenize gerek yok. Web sitenizin içeriğini güncel tutmaya odaklanabilmeniz için sahne arkasındaki her şeyle biz ilgileniyoruz. Web sitenizi yıl boyunca korumak için gerekenler: Aylık çek. Bu, bir web sitesi kontrolü yapmak için her ay ayırdığınız zamandır. Eğer ağda herhangi bir hata kaymışsa, bu onları yakaladığınız zamandır. Yıllık gözden geçirme. Web siteniz genel pazarlama stratejinizin bir parçasıdır. Yıllık incelemenizde, tüm web sitenizi değerlendirir ve neyin iyi çalıştığını ve geliştirilebilecek öğeleri not edersiniz. Bir içerik takvimi. Bu, yeni bir şey yayınlama planınızdır. Basit bir listeden titizlikle ayrıntılı bir eylem planına kadar her şey olabilir. Bunların hepsini aşağıda ele alacağız. Hemen dalalım! Aylık çek ile küçük iyileştirmeler yapın Toplam bir acemi olsanız bile, web sitenizi denetlemek uzun sürmez. Her ay sadece bir saat, sitenizi geliştirebileceğiniz sorunları ve spot alanları düzeltmek için bolca zaman. Aylık web sitesi denetiminizi nasıl yapacağınız aşağıda açıklanmıştır. 1. Web sitenizin ziyaretçi numaralarını kontrol edin Ziyaretçileri olmayan bir web sitesi, diners olmayan bir restoran gibidir! Web sitenizin trafiğine dikkat edin; davranışlarındaki değişiklikleri (iyi veya kötü) izleyebilir ve dönüşümleri en üst düzeye çıkarmak için içeriğinizi düzenleyebilirsiniz. Ziyaretçi verilerinizi kontrol etmek için Google Analytics'i veya Jimdo Dashboard'unuzdaki İstatistikleri kullanabilirsiniz . Ziyaretçi sayısında önemli değişiklikler var mı? Bu ay hangi sayfalar en çok ziyaretçi çekti? Bunlar geçen ayın en iyi performans gösteren sayfalarından farklı mı? Ziyaretçi sayısında küçük değişiklikler görmek normaldir. Aradığın, geçen aya göre önemli farklılıklar. Önemli değişiklikleri tespit ederseniz, kendinize şu iki soruyu sorun: Değişime neyin sebep olduğunu açıklayabilir miyim? Bu iyi mi kötü mü? Bununla ilgili bir şey yapmalı mıyım? Ve çoğu zaman, değişim iyidir! Yeni bir ürün tanıttığınız veya yeni bir Facebook reklamı denediğiniz süre boyunca web sitesi trafiğinde bir artış görebilirsiniz. Böylece ziyaretçi numaralarınız, dijital pazarlama paranız için en iyi patlamayı elde etmek için zamanınızı ve kaynaklarınızı nasıl böleceğinize karar vermenize yardımcı olabilir. 2. Web sitenizin içeriğini değerlendirin Ziyaretçi sayıları hikayenin sadece bir kısmını anlatıyor. Web sitenizin kendisi önemli ipuçları içeriyor. Denetlememizi taşırken, sitenizdeki içeriğin hala hedeflerinizle eşleşip eşleşmediğini kontrol edin. Bilgiler güncel mi? Görüntüler hala doğru mu? Her görüntünün bir alt etiketi var mı? Sitenizde gerçekten eski bir içerik var mı (2011'de yaptığınız proje gibi)? Sitenizde bağlandığınız tüm sosyal medya hesaplarında etkin misiniz (sizi işaret ediyoruz, Google+ kullanıcıları)? Her bağlantı doğru sayfaya yönlendiriyor mu? 3. Bozuk bağlantılar için ayrı bir web sitesi kontrolüne mi ihtiyacınız var? Normalde cevap “evet” olacaktır. Ancak bir Jimdo web siteniz olduğunda, zaten zor işi sizin için yaptık. Bozuk bağlantıların tamamen önlenmesi neredeyse imkansız olduğundan, Yardımcısı'nı kolayca bulmanıza ve düzeltmenize yardımcı olmak için hazırladık . Örneğin, web sitenizde artık bulunmayan bir sayfaya bağlantı verdiyseniz, Yardımcı size bildirir, böylece bozuk bağlantıyı hemen kaldırabilir veya değiştirebilirsiniz. Artık bozuk bağlantılar aramanıza gerek yok (ya da daha kötüsü, ziyaretçilerinizden birinden garip bir kafa yorma!). 4. Sizin için uygun bir programa sadık kalın Daha az web siteniz varsa, her ay belirli sayıda sayfayı denetlemeyi tercih edebilirsiniz. Başka bir seçenek, örneğin, her görüntünün alternatif bir metne sahip olduğundan emin olmak gibi tüm web sitenizi tek seferde bir şey için kontrol etmektir . İş yükünü yayarak, web sitenizi güncel tutmak için her ay sadece biraz zaman ayırmanız gerekir. Meşgul büyüler sırasında, sitenizdeki en önemli sayfalara öncelik verebilir ve geri kalanını gelecek aya kadar bırakabilirsiniz. 5. İşlem öğeleri oluşturun ve bunları takviminize koyun Küçük şeyleri hemen düzeltebilirsiniz. Ancak yeni fotoğraflar çekmek veya bir metni yeniden yazmak biraz daha zaman alabilir. Unutmayın, aylık kontrolünüz sitenizin nasıl bir performans gösterdiğini göstermek için oradadır ve değişikliklerinizi bir kerede yapmak zorunda değilsiniz. Yapmak istediğiniz daha büyük değişiklikleri not edin ve bunları içerik takviminizde planlayın. Yıllık kontrol ile web sitesi stratejinizi gözden geçirin İşinizi büyütme konusunda ciddiyseniz, geri adım atmak ve yılda yaklaşık bir kez daha büyük resme bakmak iyi bir uygulamadır. Her bir sayfadan veri arayabilseniz de, odak noktanız web sitenizi bir bütün olarak değerlendirmek olmalıdır. Neyin işe yaradığını görmek için sayılara bakın Sen kullanabilirsiniz Google Analytics , Google Search Console , Jimdo en İstatistikleri web sitesi verileri değerlendirmek, veya bu üçünün bir arada. Web sitenizde neyin iyi çalıştığına ve nelerin değiştirilmesi gerekebileceğine ilişkin genel bir bakış için sayıları kullanın . Web sitenizdeki en yoğun zamanlar neydi? En çok hangi sayfaları ziyaret etti? Yıl boyunca düzenli ziyaretlerde bulundular mı veya mevsimsel zirveler mi vardı? Hangi sayfalarda hemen çıkma oranları yüksektir? Hangi sayfalarda çok uzun veya çok kısa oturumlar vardı? Sebeplerini düşünebilir misiniz? Mevsimsel zirveler fark ettiniz mi? Bunları gelecek yılın içerik takvimi için ilham kaynağı olarak kullanın. Web sitesi trafiğinin en yüksek olduğu zamanlar için yeni içerik planlarsanız, daha fazla görüntüleme ve tıklama alırsınız! Genel pazarlama stratejinizi değerlendirin Web siteniz markanızın ve pazarlama stratejinizin bir parçasıdır. Yıllık kontrolünüz sırasında, geçen yıl geçirdiğiniz değişiklikleri dikkate almayı unutmayın. Web siteniz hala işletmenizi ve hedeflerinizi yansıtıyor mu? İçeriğiniz pazarlama planınızla uyumlu mu? Değilse, önümüzdeki yıl için değişikliklerinizi planlamanın zamanı geldi. Yıllık web sitesi çekiniz, temel bilgilere geri dönmeniz için iyi bir zamandır. Web siteniz kimlere yöneliktir? Sitenizde hangi işlemleri yapmalarını istiyorsunuz? Web sitenizin yıllık kontrolü için kendinize şu soruları sorun: Web siteniz pazarlama stratejinizde hala aynı role sahip mi? Senin Has ses tonu size metinleri kaleme beri değişti? Hâlâ a) markanızla hizalı ve b) kitlenizin ilgisini çeken konuları ele alıyor musunuz? Web siteniz müşterilerin sık sorulan sorularını yanıtlamasına yardımcı olabilir mi? Silmek istediğiniz sayfalar var mı? Eklemeniz gereken yeni sayfalar var mı? Sitenizi daha verimli veya daha kolay hale getirebilecek yeni özellikler var mı? Herhangi bir değişikliği planlayın Yıllık çekiniz sırasında, son 12 ayda işletmenizin ne kadar değiştiğini sıklıkla fark edeceksiniz. Stratejinizde değişiklik yapmak istiyorsanız, biraz zaman planlamak en iyisidir. Örneğin, kurumsal kimliğinizle ilgilenen bir tasarımcınız varsa, web sitenizden de geçmelerini isteyin. Tasarımcılar her zaman görünümünüzü yenilemenin bir yolunu bulurlar ve genellikle sadece birkaç küçük değişiklik yaparlar. Bir web sitesi denetiminden sonra içeriğiniz nasıl optimize edilir? Web sitenizi denetlediniz, performansı nerede artırabileceğinizi öğrendiniz ve şimdi eğlenceye hazırsınız! İçerik takviminizde düzenli güncellemeler planlayın Şirketinizde her gün bu kadar çok şey oluyorsa, planlama şarttır. Web sitenizin içeriğini planlamak için zaman harcamanıza gerek yoktur, ancak kesinlikle bir kenara zaman ayırmaya yardımcı olur. Daha sonra kendinize teşekkür edeceksiniz! Güncellemelerinizi hazırlamak için zaman ayırın. Bunu yapmanın birçok yolu vardır, bu yüzden sizin için çalışan bir sistem bulmak için denemeye değer. Örneğin, yeni güncellemeler oluşturabilir ve bunları hemen web sitenize yükleyebilir veya tüm içeriğinizi tek seferde hazırlayıp daha sonra biraz yayınlayabilirsiniz. Yayınlama planınızı planlayın. Bir sitenin ne sıklıkta güncellenmesi gerektiğine dair gizli bir tarif yoktur. Temel kural şudur: ziyaretçilerin web sitenizde ihtiyaç duydukları tüm bilgileri bulabilmelerini sağlayın. Ancak, kendiniz için bir program ayarlamak yardımcı olur. Aylık bir güncellemeyle başlamanızı ve nasıl çalıştığınızı görmenizi öneririm. Ne yazacağınızdan emin değilseniz, müşterilerinizin o ay sordukları sorulardan ilham alan bazı yararlı ipuçlarını bir araya getirmeyi deneyin. Değişikliklerinizin değer kattığından emin olun. Web sitenizdeki her güncelleme, ziyaretçilerinizi daha kolay, daha ilginç veya daha bilgilendirici hale getirmelidir. Sadece uğruna ince ayarlar yapmayın. Uzun vadede kendiniz için daha fazla iş yapabilirsiniz. Aylık güncellemeniz için birkaç içerik fikri: Ziyaretçilerinize yaklaşan bir etkinliği hatırlatın Hakkında sayfanıza yeni bir çalışan headshot ekleyin Müşteri listenizi yeni logolar ve açıklamalar ile güncelleyin Yeni bir proje ile portföyünüzü yenileyin Menünüze mevsimlik özel ürünler ekleyin Ne kadar çok plan yaparsanız, o kadar kolay olur. Zamanla, ilginç web sitesi içeriğini neyin göz önünde bulunduracağınızı ve daha önceden plan yapmayı kolaylaştıracağını göreceksiniz. Web sitenize bir şeyler eklemeye hazır olduğunuzda, giriş yapın, değişikliklerinizi yapın ve Yayınla'ya basın. Web siteniz yeni görünecek ve ziyaretçilere şirketiniz hakkında en iyi izlenimi verdiğinizi bileceksiniz. Bu iyi bir duygu! Bakım her zaman işinizin herhangi bir alanının bir parçası olacaktır. Web siteniz bir istisna değildir. Düzenli web sitesi denetimleri yaparak, müşterileriniz için gerçekten yararlı bir kaynak oluşturabilir ve işinizi yürütmek için hala bol zamanınız olabilir. Son bir şey: takviminizi açın ve ilk aylık çekiniz için bir saat planlayın. Web sitenizi bir alışkanlık haline getirmeyi alışkanlık haline getirmek istiyorsanız, şu anda başlamak için daha iyi bir zaman yok! Kendi web sitenizi oluşturmak ister misiniz? Ücretsiz sayfanızı nasıl oluşturacağınız aşağıda açıklanmıştır !

Okuyucu Yorumları
0 Yorum

baymavislotbargrandpashabet