Çevrimiçi Mağazanızı Ürün Sayfalarıyla Geliştirin

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Çevrimiçi Mağazanızı Ürün Sayfalarıyla Geliştirin
10 Yorum 52 Okuma

Kendi ürünlerinizi çevrimiçi yaparsanız veya satarsanız, genellikle belirli bir zorlukla karşılaşırsınız. Ürününüze inanıyorsunuz ve harika olduğunu biliyorsunuz. Hatta şu anda mutfak masanızda bir yığınına bakıyor olabilirsiniz. Ama ellerinizde olanları insanların satın almak isteyecekleri, görünmeyen, çevrimiçi bir şey haline getirmenin en iyi yolu nedir? İnsanların bu harika “Satın Al” düğmesini tıklamaları için en iyi özellikleri nasıl iletirsiniz? Jimdo ile Mağaza Öğesi Öğelerinizi sitenizin neredeyse her yerinde kurma esnekliğine sahip olursunuz. Birçok kişi, sağlam satışlar yapmak ve tanıtımı kolaylaştırmak için bize “en iyi” mağaza kurulumunun ne olduğunu soruyor. Bugün, münferit ürün sayfalarını kullanacağım ve daha fazla satış yapmak için nasıl optimize edeceğiniz konusunda bazı fikirler vereceğim. İster yeni bir mağaza oluşturun, ister zaten bir mağaza geliştirmeye çalışın, bu yayın mağazanızı içerik açısından zengin, promosyona hazır bir satış aracı olarak yeniden düzenlemenize yardımcı olacaktır. Jimdo Online Mağazasının Parçaları Deneyimlerime göre, insanların çevrimiçi mağazalarını oluştururken yaptıkları iki yaygın (ve ilgili) hata vardır, her ikisi de yapabileceklerinizi sınırlar: Kategori sayfaları yapmak için Mağaza Kataloğu Öğesi kullanmayı unutmak Her Mağaza Öğesine kendi sayfasını vermek yerine bir grup Mağaza Öğesi Öğesini tek bir sayfaya yerleştirme Jimdo mağazasının özelliklerinin kalbi Mağaza Öğesi Öğesidir . Fotoğraf Öğesi veya Metin Öğesi gibi, Mağaza Öğesi Öğesini istediğiniz yere, Jimdo web sitenizin herhangi bir sayfasına yerleştirme esnekliğine sahipsiniz. Birini eklemek birkaç dakika içinde çevrimiçi satış yapmaya başlamanıza olanak tanır. Çevrimiçi Mağazanızı Oluşturun Jimdo Mağaza Ürün Elemanı Jimdo e-ticaret sisteminin ikinci büyük parçası Mağaza Kataloğu Öğesidir . Bu öğe, yalnızca başka yerlerde yaşayan içeriği topladığı için benzersizdir. Bununla ne demek istiyorum? Temel olarak, Mağaza Kataloğu Öğesi , web sitesinde herhangi bir yerde bulunabilecek mağaza öğeleriyle doldurulur. Tüm mağaza öğelerinizi tek bir katalogda görüntüleyebilir veya yalnızca belirli bir etiketi kullananları görüntüleyebilirsiniz. Bu çok güçlü çünkü web sitenizde kategori sayfaları oluşturmayı gerçekten kolaylaştırıyor. Jimdo Mağaza Kataloğu öğesi Kategori sayfaları, mağazanızı sindirilebilir öğelere dönüştürmek için mükemmeldir. T-shirt için alışveriş yapan biri, mücevher veya ceket gibi diğer ürünlerle karıştırılmadan sadece onlara bakabilir. Ancak, bir mağaza sahibi olarak, kategori sayfaları sizi kullanımınızdaki en güçlü araçlardan biri olan ürün sayfasını kullanacak şekilde ayarladı . Bireysel Ürün Sayfalarının Avantajları Mağaza öğelerinizin her biri için bir sayfa oluşturmak çok fazla iş gibi görünse de, bunu yapmanın gerçekten birçok faydası vardır. İçeriğin ürününüzü satması için daha fazla alan Arama motoru görünürlüğünde büyük artış Reklamlarda veya sosyal medyada tanıtmak için her ürüne doğrudan bir URL İlgili ürünleri satma veya çapraz satış yapma potansiyeli Bu noktaların her birine daha ayrıntılı olarak bakalım. 1. ürün satmak için içerik için daha fazla alan Potansiyel bir müşteri bir satın alma işlemi yapmak istediğinde, ürünle ilgili soruları veya rezervasyonları beklemek önemlidir. Soğuk ayaklarla savaşmak için, tüm önemli ayrıntıları ve destekleyici bilgileri bir sayfada sunmak gerçekten yararlıdır. Mağaza Öğesi Öğesinin kendisinde bazı metin koymak için yer vardır, ancak bazen başka bilgi formları da sağlamak istersiniz. Her ürün sayfasına aşağıdakilerden birkaçını eklemenizi öneririz: Sayfanın üstündeki başlıklar Her zaman, kullanıcıların her sayfanın üstüne büyük bir başlık (H1) eklemelerini öneririm , ancak bir ürün sayfası söz konusu olduğunda, hem büyük bir başlığın hem de hemen orta bir başlığın ( H2). Üst başlık, ürün başlığı veya potansiyel müşterilere hitap edecek açıklayıcı bir cümle olmalıdır. İkinci başlık, bir ürün veya ürün numarası koymak için harika bir yer olacaktır. En iyisi, büyük başlığınızın Mağaza Öğesi Öğesindeki Öğe Adını tamamlayabilmesi ancak çoğaltamamasıdır. Ürünün birden çok sürümünü sunma Mağaza Öğesi Öğesi, ürününüzde varyasyonlar ayarlama seçeneği sunarken , farklı seçenekleriniz için birden fazla Mağaza Öğesi oluşturmanın daha kolay olduğu zamanlar vardır. Bunun iyi bir örneği t-shirt satmaktır. T-shirt ürün sayfanızda, her renk için bir Mağaza Öğesi Öğesine sahip olabilir ve her birinden farklı boyutlar sunmak için varyasyonları kullanabilirsiniz. Ürünle ilgili ek açıklamalar veya incelemeler Ürününüzü tanımlamak ve tanıtmak için ek metin paragraflarına sahip olmak harika bir şeydir. Potansiyel müşteriye daha fazla bilgi verir ve arama sıralamanıza yardımcı olur . Jimdo ürün sayfasında referans, paylaşım düğmeleri ve video Sayfayı daha iyi düzenlemek için bu fikirlerin birkaçını bir Sütun Öğesine ekleyin. Görüşleriniz Ürününüzün zaten kuduz hayranları var mı? Müşterilerden kısa bir referans isteyin ve ürün sayfasına ekleyin. Birkaç şey, ürününüzü satın almış ve denemiş olan birinin görüşlerinden ve deneyimlerinden daha ikna edici olabilir. Temel destek bilgileri veya SSS Ürününüzün monte edilmesi gerekiyor mu? Açıklanacak özellikler, menüler veya ayarlar var mı? Ürün sayfasına bir destek bloğu ekleyin ve ziyaretçilerin ürününüzle ilgili olası sorularını yanıtlayın. Ek fotoğraflar Mağaza Öğesi Öğesi, ürününüzün ince ayrıntılarını göstermenizi sağlayan gerçekten harika bir “yakınlaştırma” özelliği içerir, ancak daha fazla fotoğraf ekleme ve farklı yapılandırmalarda düzenleme yeteneğine sahip olmak çok yararlıdır. Bazı büyük fotoğraflar veya Fotoğraf Galerisi Öğesindeki kaydırıcı gibi yeni görüntüleme seçeneklerinden biri ürün sayfasında çok etkili olabilir. İyi görünümlü ürün fotoğrafları yapmak için yardıma ihtiyacınız varsa , kendi DIY ışık kutunuzu oluşturmayı veya akıllı telefonunuzu kullanmaya çalışın. Video İnsanlar videoları sever. Basit bir video çekip YouTube'a göndererek onlara ürününüzü her açıdan gösterin. Veya tam bir ürün tanıtımı çekebilir veya mevcut bir kullanıcıyla veya ürünün tasarımcısıyla konuşabilirsiniz. Paylaşım düğmeleri Potansiyel müşterilerin ürününüzü arkadaşlarına veya ailelerine göstermek isteyebileceğini düşünüyor musunuz? Doğrudan sayfaya Paylaşım Düğmeleri Öğesi ekleyerek onlar için kolaylık sağlayın . Sayfaya eklediğiniz fotoğraflarda Pinterest "İğnele" düğmesini de etkinleştirebilirsiniz . Not: Satılık bir avuçtan fazla ürününüz varsa , çok hantal olmalarını önlemek için navigasyonunuzdaki ürün sayfalarını gizleyin . Ziyaretçiler, sayfaları Katalog Kataloğu Öğelerindeki bağlantılardan veya diğer sayfalarda oluşturduğunuz doğrudan bağlantılardan bulacaktır. 2. Arama motoru görünürlüğünde büyük artış Ürün sayfalarına sahip olmanın SEO avantajları, hem o sayfadaki ekstra içerikten hem de doğrudan URL'den gelir. Temel olarak, sahip olduğunuz her ürün sayfası bir SEO açılış sayfası olarak işlev görür. SEO ayarlarında her biri için benzersiz açıklamalar ayarladığınızdan ve tüm içeriği sayfaya eklediğinizde hedeflediğiniz anahtar kelimeleri ve kelime öbeklerini kullandığınızdan emin olun. By her ürün sayfanın SEO bu ekstra zaman harcamadan katlanarak arama motoru sıralamasında görünür sitenizin bir sayfasını sahibi olma şansınızı artıracaktır. Özellikle çevrimiçi mağazalar için SEO hakkında daha fazla bilgi için, bir Online Mağazanın SEO'sunu (ve Satışlarını) Geliştirmek İçin 5 Kolay İpucu adlı blog yazımıza göz atın . Jimdo SEO ayarları Ürün sayfanız için tüm SEO ayarlarını özelleştirin; bu, müşterilerin sizi bulmasını kolaylaştırır. 3. Reklamlarda veya sosyal medyada tanıtım yapmak için doğrudan bir URL Ürününüzü satmak veya desteklemek için tüm ek içeriği ekleyebilmenin yanı sıra, bir ürün sayfası oluşturmak size belirli bir ürünü tanıtmak için doğrudan bir bağlantı verecektir. Bu bağlantıyı söz konusu ürünü sosyal medya kanallarında tanıtmak için kullanabilir veya o ürüne trafik yönlendirmek için banner veya Google reklamları satın alabilirsiniz. İsterseniz, Jimdo'nun yeni SEO özelliğini kullanarak daha açıklayıcı olması için ürün sayfanızın URL'sini bile özelleştirebilirsiniz. Çevrimiçi Mağazanızı Oluşturun 4. İlgili ürünlerin satışını veya çapraz satışını yapma potansiyeli Son olarak, bu ürün sayfalarını oluşturduktan ve ziyaretçilerinizi sayfada daha uzun süre kalmaya teşvik edecek zengin, açıklayıcı içerikle doldurduktan sonra, satış yapma şansınızı artırmak için diğer ürünleri tanıtabilirsiniz. Özel mavi kot pantolonunuz için bir sayfaya inen biri de jean şortunuzla ilgilenebilir. Tanıtmak istediğiniz diğer ürünler için zaten ürün sayfalarınız varsa, her sayfanın alt kısmında basit "ilgili ürünler" bölümü oluşturabilirsiniz. Bu, her görüntünün doğru ürün sayfasına bağlandığı Sütun Öğesinin içine birkaç Fotoğraf Öğesi yerleştirmek kadar kolay olabilir. Son düşünceler İncelemek için, aşağıdaki gibi ideal çevrimiçi mağaza yapısını düşünebilirsiniz: Anasayfa → Mağaza Katalog Elemanlı Kategori Sayfası → Mağaza Ürün Elemanlı Ürün Sayfası Ana sayfa - kategori sayfası - ürün sayfası Çevrimiçi mağazanızın önemli sayfaları. Soldan sağa: Ana Sayfa, Kategori Sayfası ve Ürün Sayfası. Her Mağaza Öğesi için ayrı bir ürün sayfası oluşturmak, mağazanıza başarılı olmak için en iyi şansı verecektir. Ayrıca, Mağaza Kataloğu Öğelerinden yararlanarak kategori sayfalarının tüm ilgili öğelerinizle doldurulmasının tüm avantajlarından yararlanabilirsiniz.

Okuyucu Yorumları
0 Yorum