Etkili Açılış Sayfaları Nasıl Oluşturulur

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Etkili Açılış Sayfaları Nasıl Oluşturulur
0 Yorum 109 Okuma

Web sitenizin ziyaretçilerini sitenize geldikleri anda büyülemeniz gerekir. Bu nedenle, olası satış yakalama veya satış için optimize edilmiş ilgi çekici açılış sayfalarının nasıl oluşturulacağını bilmek önemlidir. Açılış sayfaları, oldukça basit bir şekilde, insanları web sitenize geldiklerinde "inmeye" teşvik ettiğiniz sayfalardır. Kullanıcıları ücretli bir pazarlama kampanyası (ör. AdWords, e-posta pazarlaması veya Facebook reklamları) içeren bir açılış sayfasına yönlendirebilir veya sayfayı arama için optimize edebilirsiniz. Bir açılış sayfasını arama motorları için optimize etmek için, hedeflemek istediğiniz anahtar kelimeleri bulmanız gerekir. Bu nedenle , henüz yapmadıysanız Google'ın Anahtar Kelime Planlayıcı ile anahtar kelime araştırması yapma konusundaki yayınımıza göz atın . Açılış sayfaları iki amaca hizmet eder: Sayfanıza arama trafiği çeker (arama sonuçlarında yüksek görünerek) ve olası satışlar veya satışlar oluşturur (ziyaretçileri bir e-posta adresi vermeye veya bir ürün satın almaya teşvik ederek). Sitenizin ana sayfasının genellikle en iyi sıralama açılış sayfanız olduğunu ve bu nedenle ana sayfanızı optimize etmek için aşağıdaki ipuçlarının geçerli olacağını unutmayın. Bu makalede, size açılış sayfalarına iki güçlü örnek göstereceğim. Örnekler farklı yaklaşımlar almıştır, bu da potansiyel müşterileri yakalamak veya açılış sayfalarıyla satışları artırmak için birden fazla yol olduğunu gösterir. Tabii ki, açılış sayfaları oluşturmanın başka yolları da var. Harika bir örnek gördüyseniz, yorumlarda veya Twitter'da bize bildirin . 1. Ürününüzü gösterin Açılış sayfaları, web sitenizde yaşayan satış temsilcileri gibidir. En iyi satış görevlileri samimi, doğrudan ve eksiksizdir. En önemlisi, iyi bir satış elemanı ve iyi bir açılış sayfası müşterinin ihtiyaçlarını anlar ve karşılar. Lezzetli ve sağlıklı atıştırmalıklar sunan bir girişim olan Graze , güçlü bir harekete geçirici mesaj ve özlü bir mesajla son derece etkili bir açılış sayfasına sahiptir. sıyrık Kendi açılış sayfanızı tasarlarken Graze'den aşağıdaki dersleri aklınızda bulundurun. Kolay kayıt: Açılış sayfaları, net bir harekete geçirici mesaj içermelidir; kullanıcıların sayfaya ulaştıklarında yapmasını istediğiniz şey budur. Çoğu durumda, yukarıdaki örnekte olduğu gibi insanların bir form göndermesini istersiniz. Graze'den bir ipucu alarak, bir form oluştururken birkaç şeyi aklınızda tutmak istersiniz. Kısa tutun: İhtiyacınız olmayan bilgileri istemenize gerek yoktur. % 100 gerekli olmayan herhangi bir alanı kesin - bir durumda, telefon numaraları için bir alanı kaldıran bir şirket dönüşüm oranında% 5'lik bir artış gördü . Cidden, alanları kesin: Çoğu durumda tek ihtiyacınız olan bir ad ve e-posta adresidir. Bazen bir e-posta adresi yeterlidir. Ne kadar az alana sahip olursanız, dönüşüm oranınız o kadar yüksek olur. Düğmelerinizi test edin: Mükemmel düğmeyi tasarlamak bir bilim ve sanattır . İyi görünümlü bir düğme yapın, ancak dönüşümünüzü iyileştirmek için rengi, şekli ve metni test edin Basit ürünlere genel bakış: Graze'nin ana sayfasını ziyaret eden herkes ne sunduğunu hemen bilir. Büyük, açıklamalı bir resim kullanarak, bir çerez kutusunun tam olarak ne içerdiğini gösterirler. Ayrıca, teslimat sürecinin nasıl çalıştığını gösterirler. Kısacası Graze, potansiyel müşterilerin muhtemelen sahip olacağı soruları tahmin ediyor: Bir ofise teslim edebilir misiniz? Kaç seçenek var? Bu atıştırmalıklar sağlıklı mı? Ve özlü kopya ve ilginç grafiklerle cevaplıyor. Açılış sayfalarınızı hassaslaştırdıkça, müşterilerinizin hangi soruları yanıtlayabileceğini düşünün ve onlara yanıt verdiğinizden emin olun. Net fiyatlandırma: Herkes sitenizde bir form göndermeden önce, kendilerine ne kadara mal olacağını bilmek ister. Graze belirgin bir şekilde bir çerez kutusunun fiyatını web sitelerinin ana sayfasında görüntüler. Ayrıca ekstra bir bilgi parçası sunarlar: fiyata nakliye dahildir. Yazımı birkaç hafta önce okursanız, ücretsiz gönderimin satışlarınızı artırabileceğini bilirsiniz, bu nedenle açılış sayfalarınızda belirgin bir şekilde reklam yayınlamak harika bir stratejidir. Web sitenizi oluşturun 2. Müşterilerinizin sahip olduğu bir sorun hakkında konuşun Başarılı bir açılış sayfası oluşturmanın başka bir yolu, işletmenizin çözebileceği genel bir sorun hakkında konuşmaktır. Örneğin, bir bisiklet mağazanız varsa, düz bir lastiğin nasıl onarılacağını açıklayan bir açılış sayfası oluşturabilir ve gerekli araçlar ve parçalar hakkında konuşurken kendi ürünlerinizi sunabilirsiniz. Bu stratejiyi mükemmel şekilde takip eden bir şirket, yüksek kaliteli deri cüzdan satan Bellroy'dur . Bellroy, şişirilmiş bir cüzdanın ortak sorununu nasıl çözeceğinizi gösteren “ Cüzdanınızı Zayıfla” adlı bir açılış sayfasına sahiptir . Bu açılış sayfası, “cüzdanınızı küçültmek”, “cüzdanınızı inceltmek” ve “cüzdanınızın boyutunu küçültmek” için organik aramada son derece yüksektir. Başka bir deyişle, cüzdanını zayıflatmak için yardım arayan herkes muhtemelen bu sayfayı bulacaktır. Sayfanın alt kısmında, Bellroy bu ortak soruna bir çözüm olarak kendi cüzdanlarını satıyor, yani tonlarca hedef müşteri (daha ince cüzdan isteyen insanlar) Bellroy'un ürünlerini görüyor. cüzdanını küçült Ortak sorun Hepimiz cüzdanı o kadar şişman ki birini cebinden çıkarmadan oturamayacaklarını biliyoruz. Bellroy, daha ince bir cüzdan arayan herkese göründüğü kadar zor olmadığını göstermeyi vaat ediyor. Bellroy'un bu açılış sayfasını bir çözümle ilgili bir sorun olarak çerçevelediğini belirtmek önemlidir - başka bir deyişle, potansiyel müşterileri hayatlarında bir sorun fark ettikleri anda selamlıyorlar ve “Size bu konuda yardımcı olabiliriz” diyorlar. Kendi işinizi ve bir açılış sayfası oluştururken çözdüğü sorunu düşünmeye çalışın. Harika görüntüler Bellroy'un açılış sayfasının minimalist tasarımı mükemmel görüntüleri daha da belirgin hale getirir. Devasa, aşırı dolu cüzdanları gösteren harika grafikler, sorunu mümkün olan en açık şekilde vurgulamaktadır. Ürününüzü sergilemenin en iyi yolunu düşünün ve gerekirse, potansiyel müşterilerinize güven vermek için ihtiyaç duyduğunuz profesyonel görünümü elde etmek için 99 Tasarım gibi bir hizmet aracılığıyla bir tasarımcı kiralayın . Satış konuşması gibi görünmüyor Sonuçta, Bellroy'un açılış sayfasının amacı insanları cüzdanlarını almaya ikna etmektir. Bununla birlikte, bu sayfaya ilk geldiğimde, Bellroy'un ürünlerini bilmiyordum ve verdikleri tavsiyeden çok etkilendim. Açılış sayfasını kaydırdıkça, hiçbir şey satın almak için baskı altında hissetmezsiniz. Satın alınabilecek bir cüzdan listesine ulaştığınızda, geleneksel cüzdanların ne kadar verimsiz olduğunu zaten gördünüz ve yeni bir şey denemek için motive olabilirsiniz. Ancak bunu yapmazsanız, Bellroy asla saldırgan bir satış dili kullanmaz - odak noktaları tamamen sorununuzu çözmektir. Açılış sayfanızı oluştururken müşterinin bir şey aradığını unutmayın. Amacınız, ürününüzü fazlasıyla zorlamak yerine ustaca bir çözüm sunmak olmalıdır. Aşağıda, bir açılış sayfası oluştururken yapmamanız gerektiğinin kasten abartılı bir örneği verilmiştir: Aptal e-kitabımı satın al Yukarıdaki ipuçlarını uygularsanız, açılış sayfanız böyle görünmemelidir. Daha fazla kaynak Harika bir açılış sayfası oluşturmak çok fazla araştırma, çaba ve düzeltme gerektirir. Yapılacak en iyi şeylerden biri başarılı olan mevcut sayfalara bakmaktır. Açılış sayfası ilhamı için en sevdiğim kaynak, Unbounce'un 35 Güzel Açılış Sayfası Örneği listesidir . Ana sayfaların ve açılış sayfalarının merkezi olarak çarpıcı bir videoya sahip olmak giderek yaygınlaşıyor - güzel ürün videoları oluşturmak için en iyi hizmetlerden biri Animoto . Ayrıca, Biteable'u hızlı ve kolay animasyonlu açıklayıcı ürün videoları oluşturmak için de kullanabilirsiniz . Henüz yapmadıysanız, onlara bir göz atın. Açılış sayfalarınızda bol şans. Kendi web sitenizi oluşturmayı denedikten sonra , kontrol edebilmemiz için yorumlarda bize bir bağlantı gönderin!

Okuyucu Yorumları

0 Yorum