Google İşletme Girişinizi Nasıl Talep Edersiniz

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Google İşletme Girişinizi Nasıl Talep Edersiniz
0 Yorum 125 Okuma

Bir mağazaya kapanmadan önce acele edersiniz, yalnızca Google'daki çalışma saatlerinin güncel olmadığını bulmak için. Veya sipariş vermek için bir restoranı aramayı deneyin, ancak Google işletme listelerinde yanlış numaralar var. Evet, sinir bozucu. Aslında, modası geçmiş bilgi küçük işletme web siteleri hakkında sorulduğunda tüketicilerin atıf bir numaralı evcil hayvan peeve olduğunu . Hangi soruyu soruyor, yalnızca kendi web sitenizde değil, Google'ın işletme girişlerinde ve Google Haritalar'da da işletmenizin tüm bilgilerini doğru mu tuttunuz? İşletmemi neden Google'da talep etmeliyim? Birçok kişi web sitenizi güncellemenin yeterli olmadığını fark etmez; Google girişinizi de talep etmeniz ve güncellemeniz gerekir . By Bazı tahminlere , işletmelerin yalnızca küçük bir yüzdesi yapmış! İşletmenizi henüz Google'a eklemediyseniz veya Google profilinize son baktığınız zamanı hatırlayamıyorsanız, şimdi tam zamanı. İşte nedeni: İşletmenizin Google Haritalar'da ve Google'da görünmesini sağlamanın en iyi yolu budur. Ve ücretsiz! Düzenli profilinizi kontrol etmezseniz, başkalarının sizin adınıza değişiklikler ve düzenlemeler yapabilir , bunların doğru olmasa bile . Google My Business'a kaydolduğunuzda, tüm Google platformları için basitleştirilmiş bir iş profili elde edersiniz ve optimize etmek için bazı kullanışlı (ve tekrar ücretsiz) araçlara erişirsiniz. Bir web sitesi oluşturmayı kolaylaştırır; örneğin Jimdo , birkaç dakika içinde kişiselleştirilmiş bir web sitesi oluşturmak için bilgilerinizi doğrudan Google My Business'tan alabilir. Tüm bilgilerinizin Google'da eksiksiz ve güncel olması SEO'nuza yardımcı olur. En önemlisi, müşterileriniz için hayatı kolaylaştırır! İşletmenizi Google'a eklemek bir kazan-kazan-kazan. Tek yapmanız gereken başlamak. İpucu: Daha da hızlı bir yöntem için Jimdo'nun İşletme Listelerini deneyin . Bu hizmet bilgilerinizi birden çok platformda ve dizinde otomatik olarak güncelleyecektir. “Google My Business” ile çalışmaya başlama Muhtemelen bazı işletmeleri Google'da yaptığınızda, arama sonuçları sayfasında Google haritasını, fotoğrafları, yorumları, iletişim bilgilerini ve çalışma saatlerini gösteren ayrıntılı bir kutu açılacağını fark etmişsinizdir. Bunu kendi işiniz için nasıl edinirsiniz? Arama sonuçlarında görünen bir Google İşletme Girişi örneği. Google My Business ile işletmeniz hakkında temel bilgilerin bir harita, fotoğraflar ve çalışma saatleriniz dahil olmak üzere doğrudan arama sonuçları sayfasında açılmasını sağlayabilirsiniz. Google'ın işletme girişleri zaman içinde gelişti ve neyse ki, artık Google Haritalar da dahil olmak üzere hizmetlerinin çoğunu Google My Business adlı tek bir arayüze entegre ettiler . Bu değişiklik, işletmenizi kaydettirmeyi ve girişinizi ayarlamayı gerçekten kolaylaştırır ve profilinizi güncellerseniz, bilgilerin tüm Google mülklerinde otomatik olarak güncelleneceği anlamına gelir. Girişinizi talep etmez ve bilgilerinizi güncellemezseniz Google, boşlukları doldurmaya çalışmak için başka bir yerden bilgi alır; bu, güncel olmayan bilgiler olabileceği veya daha da kötüsü, başka birinin profilinizi sizin için talep edebileceği anlamına gelir. Google'da bir işletme nasıl talep edilir? Git Google My Business ve “Şimdi Başlat” işiniz için arama ve bunu başarmaya Orada istenir. İşletmeniz listede yoksa, ekleme fırsatınız olacaktır. Google benim işim Bulunduğunuz yerdeki müşterilere hizmet veren bir tuğla ve harç işletmeniz yoksa, yine de bir marka, kuruluş veya sanatçı olarak kaydolabilirsiniz . Doğrulandıktan ve Google'ın talimatlarını tamamladıktan sonra: Müşteriler sizi çevrimiçi aradığında tam, güncel Google profilinizin görünür olmasını sağlayın. Google Haritalar'da görün (burada gösterdiğinizde, bir web sitesini doğrudan web sitenize yerleştirebilirsiniz). Bilgilerinizi istediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz, örneğin çalışma saatleriniz değiştiğinde (bunu yapmayı unutmayın!) Google+ Profilinizi fotoğraflar ve incelemelerle doldurun. Not : Bir hesap oluşturmaya çalıştıysanız ve işletmeniz listede yoksa, Google henüz web sitenizi dizine eklememiş olabilir . Bu özellikle yeni web sitelerinde yaygındır. İşlemi hızlandırmak isterseniz, sitenizi Google Arama Konsolu üzerinden Google'a manuel olarak ekleyebilir veya web sitenizi tek bir tıklamayla Google dizinine eklemek için Jimdo'nun SEO araçlarını kullanabilirsiniz. Google My Business girişinizi optimize etmeye yönelik ipuçları Açıkçası profilinizi talep etmek ve temel bilgilerinizi koymak en önemli şeydir. Bunun ötesinde, bu ücretsiz hizmetin işletmeniz ve SEO'nuz için daha iyi çalışmasını sağlamak için yapabileceğiniz çok şey var: Mümkün olduğu kadar çok alanı doldurun ve tüm profilinizin eksiksiz ve yasal görünmesi için olabildiğince çok bilgi (fotoğraflar dahil) sağlayın. İşletme bilgilerinizi doldurduğunuzda, bu bilgilerin web sitenizdeki bilgilerle tam olarak eşleştiğinden emin olun. Fikir, çevrimiçi varlığınıza tutarlılık ve netlik getirmek, böylece orada çelişkili bilgi sahibi olmak istemezsiniz. Neredeyse bir mini Hakkında Sayfası olarak işletmenizin tam bir açıklamasını yazın . Kısa ve eksiksiz olun. Sizi en iyi tanımlayan bazı anahtar kelimeleri doğal olarak kullandığınızdan emin olarak, hikayeniz ve sunduğunuz hizmetler hakkında kısaca konuşabilirsiniz . Kategorilerinizi akıllıca ve dürüstçe seçin. Google , ne yaptığınızı doğru bir şekilde tanımlamak için “mümkün olduğunca az kategori” kullanılmasını önerir . Kendinizi streç kategorilere sığdırmaya çalışmayın. Uzun vadede size gerçekten yardımcı olmaz. İncelemelere hızla yanıt verin. Olumsuz olanlar bile . Mevsimlik saatler değiştikçe veya ürün ve hizmetleriniz değiştikçe bilgilerinizi daima daima güncel tutun. Zaman bulmakta sorun yaşıyorsanız, hareket halindeyken Google My Business uygulamasıyla yapabilirsiniz . Web sitenizi oluşturun Google'ın işletmenizi çevrimiçi olarak temsil etme yönergelerinde daha fazla bilgi edinebilirsiniz . Not : Google, arama motorlarının en üst düzey köpeği olsa da, işletmenizi Bing ve Yelp gibi diğer arama motorlarına ve sitelere kaydetmeyi unutmayın (Yahoo bunun için aylık ücret alır). Web'deki girişlerinizin durumunu görmek için Moz Local ile başlayabilirsiniz . Küçük işletmeniz için daha fazla arama motoru optimizasyonu ipucu Google işletme profilinizin kontrolünü ele geçirmek harika bir ilk adımdır. Bu işlemden geçtikten sonra , web sitenizi arama motorları için optimize etme hakkında daha fazla bilgi edinmeye devam edebilirsiniz . SEO'nun tüm bir disiplini var, ancak sadece birkaç dakika ve birkaç temel bilgi ile , arama motorlarıyla duruşunuzu hızla artırabilirsiniz. Bu çabaya değer.

Okuyucu Yorumları

0 Yorum