Hakkında Harika Bir Yazı Yazmanın 8 Adımı

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Hakkında Harika Bir Yazı Yazmanın 8 Adımı
10 Yorum 527 Okuma

"Hakkında" sayfası genellikle bir web sitesinin en çok ziyaret edilen bölümüdür. Kim olduğunuzu, ne yaptığınızı ve en önemlisi ziyaretçilerin size neden işlerini vermeleri gerektiğini vurgulayan herhangi bir kuruluşun, şirketin veya bireyin ortak yüzü olarak hareket eder. Yine de genellikle web sitesi içerik oluşturucularının takıldığı bir sayfadır. Metin çok uzun veya teknik jargonla dolu olabilir. Kritik bilgiler sonunda gömülüdür. Ya da en ölümcül hata, Hakkında sayfası yok! Mükemmel Hakkında sayfasını oluşturmak için bir sanat var. Doğru yaptığınızdan emin olmak için aşağıdaki sekiz ipucuna göz atın. 1. Görünür yapın Çoğu zaman, web sitesi oluşturucuları, bir ana sayfanın alt kısmındaki ufacık, küçük yazı tipinde (ana sayfada hiç bulunmuyorlarsa) Hakkında bağlantısını tamamen gömürler. Hakkında sayfası sekmesinin yerleştirilmesi önem düzeyine uygun olmalıdır. Bunu şu şekilde düşünün: Web sitenizin ziyaretçilerinin çoğu şirketinizin, kar amacı gütmeyen kuruluşunuzun, kulübünüzün vb. Neler yaptığını öğrenmek istiyor. Web ziyaretçilerinin yarısından fazlasının bir sitede 15 saniyeden daha az zaman harcadığını da biliyoruz . Aradıkları bilgilere kolay erişim sağlamazsanız, sitenizden hızla uzaklaşırlar. Ana sayfaya kısa bir "Hakkında" bölümü ekleyerek veya ana sayfanızın üst gezinme çubuğuna net bir bağlantı koyarak bunları kancada tutun. Jimdo Navigasyon 2. Basit tutun Bazıları Hakkında sayfalarını adlandırarak, Yolculuğumuz, Somunlarımız ve Cıvatalarımız, Makinenin İçi veya başka akıllı bir ifade olarak adlandırılırlar. Bu günaha karşı koy! Ziyaretçiler - özellikle de işinize aşina olmayanlar - bu adları aradıkları bilgilerle sezgisel olarak bağlamazlar. “Hakkında”, “Hakkımızda” veya “Hikayemiz” gayet güzel olacak. Web sitenizi oluşturun 3. En önemli bilgileri en üste ekleyin Şirket geçmişiniz, personeliniz ve genişleme planlarınız ilginç nugget'lardır, ancak ilk kez gelen ziyaretçiler için en önemli bilgi değildir. Bu kullanıcılar üç ana sorunun cevabını arıyor: Kimsin? Ne yaparsın? Hangi işi, hizmeti vb. Veriyorsunuz? Bana nasıl yardım edebilirsin? Bu soruları kısa bir “asansör konuşması” ile cevaplayabilmeniz gerekir - iki ila üç açık, teknik olmayan cümleler. Bu üst düzey özet, Hakkında sayfanızın en üstünde görünmelidir. Bu kısa adım, herhangi bir Hakkında sayfasının ve muhtemelen bir bütün olarak web sitenizin kesinlikle en temel bileşenidir. İşte bunu doğru yapan şirketlere birkaç örnek: 99 tasarımlar : Merhaba . 99designs, dünyanın en büyük çevrimiçi grafik tasarım pazarıyız. Bir milyondan fazla yetenekli serbest tasarımcıyı yaratıcı insanlarla, dahiyane girişimcilerle, anlayışlı işlerle ve harika işlere ihtiyaç duyan herkesle birleştiriyoruz. Trello: Trello, projelerinizi yönetmenin ve dünyanın her yerinden milyonlarca insanın güvendiği her şeyi düzenlemenin kolay, ücretsiz, esnek ve görsel yoludur. Apple: Apple ürünleri her zaman çalışma şeklimiz kadar yaşama şeklimiz için de tasarlanmıştır. Bugün çalışanların daha basit ve üretken çalışmalarına, sorunları yaratıcı bir şekilde çözmelerine ve ortak bir amaç ile işbirliği yapmalarına yardımcı oluyorlar. Ve hepsi birlikte güzel çalışmak için tasarlanmıştır. İnsanlar iPhone, iPad ve Mac'e eriştiklerinde, en iyi işlerini yapabilir ve işlerinin geleceğini yeniden tasarlayabilirler. İpucu : Jimdo Dolphin kullanıyorsanız, özel olarak oluşturulmuş bir About bloğu ekleyebilirsiniz. Sadece kendi içeriğinizi düzenleyin ve profesyonel Hakkında sayfanız hazır. Jimdo Dolphin Hakkında sayfası 4. taranabilir olmasını sağlayın Üst düzey özet, Hakkında sayfasının en kritik kısmı olabilir, ancak kim olduğunuzu ve sağladığınız hizmetleri açıklayan tek bilgi parçası değildir. Tamamlayıcı malzeme harikadır, ancak sadece açık başlıkların altında sindirilebilir bitler olarak sunulursa . Bunlar kuruluşun türüne ve misyonuna bağlı olarak değişecektir, ancak ortak bölümler şunları içerir: Tarihçemiz: Şirketin kuruluşu ve evrimi hakkında kısa bir anlatı. Personelimiz: Çalışanlarınızın fotoğrafları ve kısa biyografileri veya büyük bir kuruluşsa şirket liderliği. Ürünlerimiz / Hizmetlerimiz: Tekliflerinizi listeleyin ve açıklayın ve fotoğraflar sağlayın. Başarı Öyküleri: Okuyucuları etkileyecek birkaç önemli sonucu veya etki hikayesini vurgulayın. Müşterilerimiz Ne Diyor: Uzun süreli müşterilerden veya hizmetinizden memnun olan müşterilerden birkaç teklif veya referans listeleyin. Bu bölümleri dostça bir ekip fotoğrafı veya şirket imajıyla eklemek için sütunları kullanabilirsiniz. Bu bölümler, ziyaretçilerin ilgilerini çeken belirli bir konu, ürün veya hizmet hakkında daha ayrıntılı bilgi alabilecekleri web sitenizdeki diğer alakalı sayfalara köprüler sağlamak için harika yerlerdir. Hakkında sayfası örneği 5. Onlara gerçekleri verin — çiçekli dili değil Yazarlar arasında, okuyuculara “anlatmak” değil, “bilgileri” göstermek zorunda olduğunuzun ortak bir ifadesi vardır. Kuruluşunuzu, misyonunuzu ve hizmetlerinizi tanımlarken, aşırı sıfatlar veya şirket jargonu yerine verileri ve belirli örnekleri kullanın. GrubHub'ın asansör sahası , somut ve ilgi çekici açıklamaların harika bir örneğidir: GrubHub, aç yemeklerini yerel paket servis restoranlarına bağlamaya adanmış ülkenin önde gelen çevrimiçi ve mobil yemek siparişi şirketidir. Şirketin çevrimiçi ve mobil sipariş platformları, dinerlerin 900'den fazla ABD ve Londra'daki yaklaşık 35.000 paket servis restoranından doğrudan sipariş vermesine izin veriyor. Her sipariş, şirketin 7/24 müşteri hizmetleri ekipleri tarafından desteklenmektedir. GrubHub'ın Chicago, New York ve Londra'da ofisleri vardır. İlgili restoranların ve GrubHub'un bulunduğu şehirlerin sayısını listelemek yerine şirketin ölçeğini gösterir. 7/24 müşteri hizmetine dikkat çeken müşteriler GrubHub'ın güvenilir ve güvenilir olduğunu bileceklerdir. Şirket, GrubHub'un misyonunu “aç yemeklerini yerel paket servis restoranlarına bağlamak” olarak tanımlayarak teknik jargon veya kurumsal dilden kaçınır. Web sitenizi oluşturun 6. Kuruluşunuzun kişiliğini yansıtın Okuyucular, söylediklerinize göre nasıl olduğunuzu ve nasıl söylediğinizi anlayacaklardır. Web sitenizin tonunun işletmenizin kişiliğiyle eşleştiğinden emin olun. Örneğin, korkak bir kahve dükkanı için bir web sitesinin tonu, bir araştırma enstitüsünden çok farklı olacaktır. Tıpkı yerel bir komedi kulübünün web sitesi gibi yerel hastanenin web sitesinden çok daha hafif bir havaya sahip olacak. Kuruluşunuzu ve genel ortamını tanımlayan kelimelerin bir listesini yaparak başlamak bazen yararlı olabilir. Bu kelimelerin Hakkında sayfanızın içeriğini, tonunu ve stilini yönlendirmesine izin verin. 7. Hikayenizi geliştirmek için multimedya kullanın Web metni önemlidir, ancak kopyanın fotoğraflarla, videolarla ve grafiklerle zenginleştirilmesi, metni katlanarak daha etkili hale getirebilir. Uzmanlar , insan beyninin görsel bilgileri metinden 60.000 kat daha hızlı işlediğini söylüyor . Ve BuzzFeed ziyaretçi videolarla web sayfalarında yüzde 100 daha fazla zaman geçirdim bulundu. Asansör satış konuşmanıza, işletmenizin çalışmalarını gösteren kısa bir videoyla takviye etmeyi deneyin ( National Geographic'teki bu örneğe göz atın ). Veya şirket geçmişini etkileşimli bir zaman çizelgesi üzerinden tanımlayın . Personel ve ürünlerin fotoğraflarını veya şirket liderleri veya müşterileri ile kısa video görüşmeleri ekleyin. Satış büyümenizi, etkilerinizi veya tedarik zincirleri gibi karmaşık süreçleri grafiklerle açıklayın. 8. İçeriği taze tutun İşletmeniz veya kuruluşunuz zaman içinde kaçınılmaz olarak gelişecektir. Hakkında sayfanız da öyle. İçeriğinizi en az altı ayda bir gözden geçirdiğinizden ve zamanında, alakalı, zorlayıcı ve görevinize uygun olacak şekilde güncellediğinizden emin olun. Apropos güncelleme içeriği: Jimdo'nun İşletme Listeleri özelliği ile görünürlüğünüzü artırın ve zaman kazanın . Web'deki işletme bilgilerinizi güncel tutar. Hakkında sayfası herhangi bir etkili web sitesinin temel taşıdır. Başarılı bir web varlığı oluşturmak için hala çok sayıda ek yapı taşı vardır, ancak bu ipuçlarıyla doğru temeli atmaya başlayacaksınız.

Okuyucu Yorumları
0 Yorum