İlk Başlarken Web Sitenize Trafik Nasıl Yönlendirilir

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog İlk Başlarken Web Sitenize Trafik Nasıl Yönlendirilir
0 Yorum 88 Okuma

Jimdo'nun Destek Ekibi'nde çalıştığım beş yıl içinde yardım masamıza rastladığım en sık sorulan sorulardan biri “siteme nasıl daha fazla ziyaretçi çekebilirim?” Bu, herkesin ilk başladığında uğraştığı bir soru ve bu yüzden sitenize bazı ziyaretçileri nispeten kısa bir sürede almanıza yardımcı olmak için bu kılavuzu yazdım. 1. Bazı temel içeriklerle başlayın Sadece havalı bir tasarıma sahip bir web sitesine sahip olmak, içeriğe sahip değilse size hiçbir faydası olmaz. SEO, bloglar ve web sitesi widget'ları dünyasına girmeden önce, bazı temel içerikler ekleyerek projeniz için temel oluşturmak iyi bir fikirdir. Kaç kişinin bu gerçekten önemli adımı atladığına şaşıracaksınız - ama neden birisi üzerinde hiçbir şey olmayan bir web sitesini ziyaret etsin? Başlamak için, ana sayfanıza web sitenizin merkezi hub'ı gibi davranın. Şirketiniz ve misyonu hakkında önemli bilgileri ve insanların bir sonraki noktaya nereye gitmesi gerektiğine ilişkin bazı net seçimleri içermelidir . Oradan diğer sayfalara dalın: Hakkında Sayfası , hikayenizi anlatmanız ve gerçek anlaşma olduğunuzu göstermeniz için bir yerdir; Hizmetler veya Ürünler sayfanız, kendinizi veya ürününüzü satmaya başlayabileceğiniz yerdir; bilgilendirici bir İletişim Sayfası, ziyaretçilerin sizinle kolayca iletişim kurmasına yardımcı olur. İnsanların sayfa oluştururken devam eden çalışmanızı görmesini istemiyorsanız Yapım Aşamasında bir sayfa oluşturabilirsiniz . Ancak siteniz yepyeni ise, inşaat yaparken kimsenin kazara tökezlememesi ihtimali yüksektir. Sayfanızdaki Jimdo Trafik Önerilen Düzenler Önerilen Düzenleri biliyor musunuz? Önerilen Düzenler, kendi içeriğinizle doldurabileceğiniz önceden tasarlanmış sayfalardır. Yeni bir sayfa eklediğinizde, harika Önerilen Düzenlerimizden birini kullanmak isteyip istemediğinizi seçebilirsiniz . 2. Alan adınızı ayarlayın Artık yerinde bir içeriğiniz olduğuna göre alan adınızı oluşturma zamanı . Jimdo üzerinden kayıt yaptırıyorsanız, sitenize giriş yapıp Ayarlar> E-posta ve Alan Adı Yönetimi> Kayıt Formu'na giderek kayıt formunu doldurun . Formu doldurduktan sonra, teyit e-postasının kaydı tamamlaması için e-postanıza bir göz atın. Kendi alan adınız zaten varsa, bu kolay alan adı kılavuzunu izleyerek Jimdo sitenizle kullanabilirsiniz . Not: Bu harici alanları bağlarken, “iframe” yöntemini seçmeyin, çünkü bu SEO ile çok iyi çalışmaz. Web sitenizi oluşturun 3. SEO ayarlarınızı doldurun Artık web siteniz için SEO ayarlarını doldurmaya hazırsınız . Bu sahne arkası ayarları, arama motorlarına bir mesaj gönderir ve her sayfada neler olduğu hakkında daha fazla bilgi verir. Ayrıca, sayfalarınızın arama sonuçlarında nasıl görüneceğini de belirler. Site Başlığınızı Ayarlar> Web Sitesi> Site Başlığı'na ekleyerek başlayın . Site Başlığı, tarayıcınızın sekmelerinde siteniz hakkında biraz bilgi içeren bir metindir. Bu, tüm sayfalarda görünecektir ve şirketinizin adı gibi temel bir şey için kullanılmalıdır. Sayfa başlığı Bundan sonra, web sitenizin her sayfasına Sayfa Başlıkları ve Sayfa Açıklamaları eklemeye başlayın . Bunu yapmak için web sitenize giriş yapın ve Site Yöneticinizdeki SEO simgesini tıklayın . Sayfa Başlığı, Site Başlığınızdan önceki arama sonuçlarında bir tire işareti ile görünen bölümdür. Varsayılan olarak, tüm sayfaların Sayfa Başlığı, Gezinmeyi Düzenle menüsünde verdiğiniz adı alır . Ancak, bu sayfaya gidip Site Yöneticinizdeki SEO düğmesini tıklayarak bunu değiştirmekten çekinmeyin. Burası aynı zamanda her sayfa için Sayfa Açıklaması ekleyebileceğiniz yerdir. Arama sonuçlarında Sayfa Açıklamaları (meta açıklamalar olarak da bilinir) Sayfa Başlığınızın ve Site Başlığınızın altında görünür. Bu alanı, doğal olarak oluşan bazı anahtar kelimeler kullanarak sayfada ne olduğunu açıklayan 1-2 cümle yazmak için kullanın. Google ve diğer arama motorları, sitenizin sıralamasını belirlemek için bu metne bağımlı olmadıklarını söylese de, bunu doldurmak hala iyidir. Neden? Çünkü ziyaretçilere ne alacakları konusunda daha fazla bilgi sağlar ve bu nedenle onları tıklamaya teşvik eder. 4. Google'a sitenizi dizine eklemesini söyleyin Artık web sitenizin bir alanı, bazı temel içerikleri ve SEO ayarlarınız dolduğuna göre, arama motorlarının çalışır durumda olduğunu bilmenin zamanı geldi. Normalde, yeni sitelerin Google'da görünmesi haftalar hatta aylar alabilir. URL'nizi şu bağlantıyı kullanarak göndererek bu işlemi hızlandırabilirsiniz: https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url Bunu yalnızca bir kez yapmanız gerekir, bu nedenle sitenizi bu sayfaya girmeye devam etmenize gerek yoktur (olsa da cazip olabilir!) Dizin oluşturma ve arama tarayıcılarının nasıl çalıştığı hakkında daha fazla bilgi için bu blog yayınına göz atın . Google Arama Konsolu Jimdo 5. Google Search Console'a kaydolun ve site haritanızı gönderin Bir sonraki önemli adım, Google Search Console'a (eski adıyla Google Web Yöneticisi Araçları olarak biliniyordu) kaydolmak ve sitenize bağlamaktır. Destek Merkezimizdeki talimatlar bu süreçte size yol gösterecektir. Hesabınızı oluşturduktan sonra , site haritanızı göndermek için Google'ın Yardım Merkezi'ndeki bu adımları izleyin . Site haritanız, arama motorlarına sitenizde hangi sayfaların bulunduğunu, nasıl düzenlendiğini, hangi sayfaların en önemli olduğunu ve her sayfanın ne sıklıkta güncellendiğini bildirir. Tüm bu adımları izledikten sonra (biliyorum, çok fazla adım var), Google Arama Konsolu hesabınıza bir SEO yapılacaklar listesi içeren bir mesaj almalısınız. En iyi sonuçlar için belirttikleri adımların her birini izlemenizi öneririz. Elbette, Google Search Console'a kaydolduktan sonra, sitenizin ziyaretçileri hakkında bilgi toplamaya başlayabilmesi için Google Analytics'e de kaydolmanız doğaldır. Google Analytics'i kullanarak web sitenizdeki istatistikleri, ziyaretçilerin sitenizi nasıl bulduğunu ve arama sıralamalarınızı iyileştirmek için neler yapabileceğinizi görebileceksiniz. Biz var burada Google Analytics ile başlamak için nasıl bir astar . Son olarak, bu bölüm için henüz SEO anahtar kelimeleri hakkında hiçbir şeyden bahsetmediğimi belirtmek istedim. Gerçek şu ki, meta anahtar kelimeler artık kullanılmıyor ve bunun yerine sayfa anahtar kelimelerine odaklanmanız gerekiyor. Sonraki bölüm için büyük bir selam: İçerik. 6. İçerik yazma Bu sonraki bölüm, sitenizin et ve patatesleri olan içeriğe odaklanmaktadır. Bunu web sitenizdeki yerleşik blog özelliğini kullanarak yapmanızı öneririm . Bloglama sizin için uygun değilse, Hakkında Sayfanıza daha fazla içerik yazmayı , ürün sayfalarınızı daha fazla ayrıntıyla doldurmayı veya arama motorlarından trafik çekmenize yardımcı olacak bir SSS yazmayı deneyin . Eklediğiniz tüm içerik, arama motorlarına kullanıcıları sayfalarınıza yönlendirirken daha fazla bilgi verir. Bu, web sitenizin herhangi bir kısayolun bulunmadığı bir alandır. Sık, yüksek kaliteli içerik yazarak , Google gibi arama motorlarının sitenizi bulmasını ve arama sonuçlarında daha üst sıralarda yer almasını sağlarsınız. Google, kaliteli içeriği sever ve bunun insanların aradığı türden bir içerik olduğunu “anladığı” için sonuçlarda üst sıralarda yer alır. Bu, SEO'nun da geldiği bölümdür. Sektörünüzle alakalı yayınlar yazmak ve yayınlarınıza alakalı anahtar kelimeler eklemek için blogunuzu kullanın . Bir bisiklet dükkanı sahibiyseniz, patlak bir lastiğin nasıl düzeltileceği hakkında mesajlar yazın. Birisi "bisiklet lastiği nasıl düzeltilir?" Araması yaptığında Google, blog yayınınızı sonuçlar arasında göstermeye başlar. Yayınınızı düzenlemeyi, göz alıcı görüntüler eklemeyi ve SEO için optimize etmeyi bitirdikten sonra , yayını sosyal profillerinizde paylaşmayı unutmayın. Bir gün sonra, ziyaretçilerinizde bir artış görerek en yeni blog yayınınızın sonuçlarını görmeye başlayacaksınız. Trendleri fark etmeye başlayacağınız için bu ziyaretleri analiz etmenin ne kadar önemli olduğunu vurgulayamıyorum. Bu, Google Web Yöneticisi Araçları ve Google Analytics'in kullanışlı olduğu bölümdür. Anahtar kelimeleri incelemek için Google Analytics'i kullanınziyaretçilerinizin Belirli bir anahtar kelime için çok sayıda ziyaret aldığınızı fark ederseniz, daha fazla ziyaretçi almaya devam edebilmek için bu anahtar kelimeyi kullanmaya devam edin. Ayrıca, Google Analytics hangi sosyal sitenin size en fazla tıklamayı getirdiğini bile bulabilir. Kişisel sitemde, Tumblr'ın blog yayınlarımı da paylaşmak için en iyi yer olduğunu gördüm, Facebook ise iğneyi zorlukla taşıdı. Verilerin gücünü hafife almayın; yayınlarınızı yazma şeklinizi optimize etmek için bu zengin bilgi miktarını analiz edin. Web sitenizi oluşturun 7. Sitenizi sosyal medyada paylaşın Alan adınız hazır, şık bir şablon seçtiniz ve sitenizde bazı içerikler var; artık tasarımınızı dünyayla paylaşmaya hazırsınız. Buradan gitmenin iki yolu vardır: siteyi yalnızca kişisel sosyal kanallarınızda paylaşabilirsiniz (kişisel bir sitede çalışıyorsanız) veya web siteniz / markanız / işletmeniz için hesaplar oluşturabilirsiniz. İşletmeniz için en anlamlı kanalları seçtiğinizden emin olun . Bu sosyal sitelerde bir hesap oluşturmaya karar verirseniz, web sitenize bir bağlantı eklemeniz zorunludur. Bu, SEO'nuzu artıracak ve yayınlarınıza göz atarken takipçilerinizin web sitenizi hızlı ve kolay bir şekilde bulmalarına yardımcı olacaktır. Web sitenizi sosyal medyada paylaşarak, yeni sitenizle ilgili kelimeyi yaymaya başlarsınız ve ilk müşterilerinizin kapıdan geçmesine yardımcı olur. Bu aynı zamanda en yakın arkadaşlarınızdan ve aile üyelerinizden geri bildirim istemek ve hatta resmi olmayan kullanıcı testleri yapmak için harika bir zamandır . Erdemli döngü Yazın, paylaşın, analiz edin, tekrarlayın. Bu döngüye ne kadar erken alışırsanız, o kadar hızlı ve daha iyi olursunuz. İçerik SEO dünyasında kraldır ve bu basit formülü takip etmek web sitenizi potansiyel müşterilerin önüne koymanıza yardımcı olacaktır. Kolay olmayabilir ve ilk başta hiçbir yere gitmiyormuş gibi görünebilir ama pes etmeyin! Devamlı tutun ve ödülleri toplayın.

Okuyucu Yorumları

0 Yorum