Otomatik E-posta Kampanyaları, Dönüşüm Oranlarında Nasıl Yardımcı Olur?

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Otomatik E-posta Kampanyaları, Dönüşüm Oranlarında Nasıl Yardımcı Olur?
0 Yorum 157 Okuma

Otomatik e-posta kampanyaları yayınlamanın, gerekli eylemleri daha büyük bir kullanıcı veritabanından tetiklemeyi ve böylece dönüşüm oranını artırmayı içeren birçok avantajı vardır. E-postalar otomatik olarak gönderilirse, zamanında gönderilebilir, genellikle okuyucularla aşırı ilişkilidir ve elle gönderilenlerden daha fazla Yatırım Getirisi (YG) oluşturabilir. Otomatik E-posta Kampanyası nedir? Otomatik bir e-posta kampanyası, bazı gerekli eylemleri gerçekleştiren potansiyel veya mevcut müşterilere otomatik e-posta oluşturma ve gönderme işleminden oluşur. Herhangi bir kullanıcıdan gelen belirli bir yanıt kişiselleştirilmiş bir e-postayı tetikler ve doğrudan gelen kutusuna gönderilir. Örneğin, bir kuruluş kendi web sitesinde kaydolan tüm kişilere hoş geldiniz e-postaları göndermek istiyorsa; Bu, aboneye otomatik bir e-posta göndererek yapılabilir. Aynı durumda, eğer bir manuel e-posta gönderilseydi, daha fazla zaman ve çaba harcardı ve aynı zamanda kayıt olduktan hemen sonra tam olarak da gönderilemezdi. Öte yandan, otomatik e-postanın yalnızca bir kez ayarlanması gerekir ve daha sonra web sitesinde belirli bir eylemi gerçekleştirdiğinde, potansiyel bir müşterinin gelen kutusuna otomatik olarak yönlendirilir. Otomatik E-posta Pazarlamasının Faydaları – Doğru içerik doğru zamanda ve doğru insanlara iletilir – Potansiyel veya mevcut müşterilerin ihtiyaçları – Kurşun beslenmesi daha kolaydır, satış döngüsünde huniden aşağı inme ihtimalinin daha yüksek olması sağlanır. – Müşteriler marka ile daha iyi bağlantı kurar ve dönüşüm oranının iyileştirilmesine yardımcı olan daha iyi bir yanıt sağlar. – “Marka tanıma” ile içeriğin daha yüksek oranda paylaşılması E-posta Pazarlama Kampanyalarını Otomatikleştirme Bugün markaların % 80’i otomatik e-postalar gönderiyor (Kaynak: returnpath.com). Gereksinimlerinize en uygun şekilde e-posta pazarlama kampanyalarını aşağıdaki adımları izleyerek otomatikleştirin: Otomatikleştirilmesi gereken e-posta türlerine karar vermek: İş ihtiyacına bağlı olarak, bir B2B şirket aşağıdaki e-posta türlerini otomatikleştirmeyi seçebilir: Kayıt olduktan sonra gönderilecek hoş geldiniz e-postaları Kaydolduktan hemen sonra onay mesajları Aboneden gelen bir uyuşukluk döneminden sonra e-postaları yeniden ekleme Abonelik yenileme hatırlatma e-postaları, uygun olan yerlerde “Kampanya Oluşturulmadı” e-postası, kampanya izleme hesabı için kaydolan ancak henüz kampanya oluşturmayan bir müşteriye gönderilmelidir Freemium, Orta seviye veya Enterprise’in şirketin e-posta otomasyon hedeflerine güç sağlayıp sağlamadığını ve bütçesine en uygun olup olmadığını değerlendirmek: Hizmetler genellikle bütçeleri az olan veya hiç olmayan şirketler tarafından kullanılır. Bu tür şirketlerin 500’den az abonesi var Tanımlanan hedeflere ve ulaşılabilecek KPI’lara sahip büyüyen işletmeler, orta seviye e-posta hizmetlerini kullanmalıdır. Özelleştirme derecesi yüksek olan özel e-posta pazarlama ekibine sahip kuruluşlar, kurumsal pazarlama bulutu kullanmalıdır. Otomatik e-posta pazarlama çabalarının ölçülmesi: B2B şirketler, gerçek zamanlı verileri birkaç gerçek zamanlı veri analizi aracı yardımıyla değerlendirerek gerçekleştirilebilecek otomatik e-posta kampanyalarının başarısını her zaman ölçmelidir. Sonuç: Lenskold ve Pedowitz Gruplarına göre otomatik e-postalar göndermek, pazarlamacıların içeriklerini yeniden düzenlemelerine yardımcı oluyor ve bu da otomatik e-posta kullanmayan pazarlamacılardan% 61’e varan daha faydalı içerik üretilmesine yol açıyor.

Okuyucu Yorumları

0 Yorum