Web Siteniz İçin En İyi Etki Alanını Bulma

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Web Siteniz İçin En İyi Etki Alanını Bulma
10 Yorum 586 Okuma

Çoğu durumda, tanınmış bir markanın web sitesini ziyaret etmek istiyorsanız, adı adres çubuğunuza girmeniz ve “.com” eklemeniz yeterlidir. Sonra tek bir tıklama ile oradasınız. Hedefimize bu şekilde ulaşacağımızı varsayıyoruz. Ve tam olarak bir web sitesi sahibi olarak yararlanabilirsiniz! Akıllıca seçilmiş bir alan adı ile daha da fazla ziyaretçiye ulaştığınızdan emin olabilirsiniz. Size nasıl çalıştığını gösteriyoruz. Ülkenizdeki ziyaretçileri hedeflemek mi yoksa uluslararası bir kitleyle mi ilgilenmek istediğinizi düşünün. Her zaman kitleniz için uygun bir alan adı sonu seçin. ABD'deki ziyaretçileri hedefliyorsanız, bu, ".us" uzantılı bir alan adı seçmek anlamına gelir. Birleşik Krallık'ta “.co.uk” standart ve Hindistan için “.in.” Uluslararası düzeyde itirazda bulunmak istiyorsanız, “.com” sonu hala doğru seçimdir! Bu, çok dilli web siteleri için de geçerlidir. Doğru URL nasıl bulunur? Web sitenizin amacını belirleyin. Bir işletme web sitesi mi , blog mu oluşturuyorsunuz yoksa hobiniz için bir site mi? Siteniz için uygun bir web adresi bulmanın anahtarı, ne tür web sitesi istediğiniz ve ziyaretçilerin bulmak için hangi arama terimlerini kullanacakları konusunda net bir fikir sahibi olmaktır. ALANINIZI KAYIT EDİN Şirket web sitesi Şirket adınız, elbette, şirketinizin etki alanında görünmelidir. Ziyaretçiler bu şekilde “markanızı” doğrudan tanıyabilir. Sadece ziyaretçiler için değil, aynı zamanda Google için çok önemli bir kriter. Uzun bir şirket adınız varsa, kullanabileceğiniz bir kısaltma düşünmeye değer. Bu genellikle çok iyi çalışır. Özellikle de sonsuzca uzun süre daha iyi göründüğü içindraggedout.com şirket isimleri. Her durumda alan adının hatırlanması ve hecelenmesi kolaydır. Yerel projeler Belirli bir bölgede yaşayan bir fotoğrafçı mısınız? Veya Güney Amerika hakkında bir seyahat blogu mu yazıyorsunuz? Belki bölgenizden organik elma suyu pazarlıyorsunuz? Bu durumlarda, alan adınıza bölge veya şehir eklemek mantıklıdır. Genel bir kural olarak, bölgesel bir referans iş modelinizin bir parçasıysa, alan adınızın başarısına katkıda bulunabilir. Eğer bir iseniz düğün Texas'tan fotoğrafçı, böyle thebestweddingphotos.com olarak genel bir etki alanı çok ziyaretçiyi söylemez. Bununla birlikte, www.weddingphotos-texas.us web adresi, bölgesel hedef gruba otomatik olarak hitap eden tanıma değerini artırır ve Google tarafından iyi derecelendirilir. Bloglar ve hobi siteleri Profesyonel veya kişisel bloglarla, web sitenizi bir marka olarak düşünmenize yardımcı olur. "Markanızı" sunmak için hangi özelliği öne çıkarırsınız? Özellik, tema (seyahat, DIY, spor vb.), Kendiniz veya daha genel olarak blogunuzun adı olabilir. Bir örnek vermek gerekirse, DIY ipuçlarıyla ilgili bir blogun alanında “DIY”, “kendiniz yapın” veya “dikiş” gibi belirli bir konu bulunmalıdır. Örneğin Jimdo kullanıcısı DIY Eule, “DIY” i işletme adının bir parçası haline getirdi ve web sitesi www.diyeule.de için kullanıyor. Benzer şekilde, bir hobi için olan sayfalar: Kullanıcılar, alan adınız aracılığıyla web sitenizden ne beklediklerini bilmelidir. Uygunsa, etkinliğinizin adını web adresine entegre edin - bu da Google'ı memnun eder. İstediğiniz alan adı kullanılabilir mi? Mükemmel alan adını düşündünüz ve kullanılabilirliğini kontrol edin…. ve zaten alınmış. Ama bu dünyanın sonu değil! Hala birkaç seçeneğiniz var. .Us ile biten alan adını, daha az bilinen .net veya .info biten olarak değiştirmek isteyebilirsiniz, ancak bu size herhangi bir avantaj sağlamaz. Web sitenizi arayan ilgilenen ziyaretçiler .us alışkanlığını arayacaktır. Bu, yanlışlıkla sizin veya ziyaretçileriniz için yararlı olmayan tamamen farklı bir web sitesine inebilecekleri anlamına gelir. Alan adınızı gerçekten benzersiz kılmak daha iyidir. Şu hileleri deneyin: Tireli kelimeler kullanın (ipucu: en fazla iki karaktere yapışmaya çalışın) Bir kısaltma deneyin Konumunuzu veya bölgenizi entegre edin "Blog" veya "mağaza" gibi etiketler ekleyin Son olarak, en önemlisi, arkadaşlarına hangi alternatifleri ortaya çıkaracaklarını sormak yardımcı olabilir. Dış perspektif bazen size hiç düşünmediğiniz alan adları için ilham verebilir. Anahtar kelime alanları ve tam eşleme alanları Birkaç yıl önce, Google'daki sıralamanızı yükseltmek için anahtar kelime alan adlarını seçme eğilimi vardı. Fikir: ziyaretçilerin Google'da belirli bir hizmeti aramak için alan adınızla tam olarak kullandıkları anahtar kelimeleri eşleştirin. Örneğin, Londra'dan bir düğün fotoğrafçısı söz konusu olduğunda, bu “www.wedding-photography-London-price.co.uk” olacaktır. Bununla birlikte, Google bu alan adlarını bir süredir spam olarak yorumlamaktadır ve bunu denememenizi öneririz. Ayrıca popüler olan "Tam Eşleme Etki Alanları" dır. Bunlar ayrıca bir veya daha fazla anahtar kelime içerir, ancak yukarıdaki örnekte olduğu gibi tam bir aramayı taklit etmeye çalışmaz. Bir "Tam Eşleme Alanı" örneği "www.weddingphotographer-london.co.uk" olabilir. Düşünmeniz gereken ilk şey, alan adının sizi veya hizmetinizi doğru bir şekilde yansıtıp yansıtmadığıdır. Bir "Tam Eşleme Alanı" çok iyi çalışabilir ve düğün fotoğrafçısı için doğru seçim olabilir. Ancak kendi adınız, markanız veya kulübünüz vb. Varsa, bunu alanınıza eklemek de önemlidir. Google, web sitelerini karmaşık bir algoritmaya göre geliştirdi ve derecelendirdi. Yalnızca alan adı, arama motorunun bir sayfayı mükemmel bir şekilde sıralamasına neden olmaz. Bir alan adı seçerken son ipucumuz Zaman testinde hayatta kalacağından ve gelecekte şirketinizi, hobinizi veya blogunuzu doğru bir şekilde temsil edeceğinden emin olun. Etki alanı seçerken sadece arama motoru optimizasyonu hakkında düşünmeyin. Benzersiz olmalı ve sizi, web sitenizi ve elbette müşterilerinizi ve ziyaretçilerinizi temsil etmelidir.

Okuyucu Yorumları
0 Yorum

baymavislotbargrandpashabet