Web Siteniz için Google'da Öne Çıkan Snippet'i Edinme İpuçları

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Web Siteniz için Google'da Öne Çıkan Snippet'i Edinme İpuçları
0 Yorum 142 Okuma

Web sitelerimizi bir Google arama sonucunda birinci sıraya yerleştirmek isteriz. Ama hiç sıfır sıralamayı denedin mi? Evet, doğru okudunuz. Google, 2014'ten bu yana, normal arama sonuçlarının hemen üzerinde "sıfır konum" da görünen öne çıkan snippet'ler ve yanıt kutuları ekliyor. Yanıt kutuları yararlı, tıklanabilir ve trafiği artırabilecek önemli bir konuma sahiptir . Kendi web siteniz için en iyi özellikli noktayı elde etmek mümkün mü? Bu yayında, Google özellikli bir snippet'in ne olduğunu ve neden yararlı olduğunu ve kendi web sitenizin bir yanıt kutusunda görünmesine nasıl yardımcı olabileceğinizi ele alacağız . Google'da öne çıkan snippet nedir? Öne çıkan bir snippet, Google'da arama sonuçlarının geri kalanının üstünde görünen bir yanıt kutusudur. Küçük bir çerçevede, genellikle kısa bir metin paragrafı ve bir resim ile görürsünüz. Google özellikli snippet örneği Aşağıda, Google özellikli bir snippet'in tipik olarak nasıl göründüğüne bir örnek verilmiştir. Paragraf 56 kelimedir. Her arama sorgusunda öne çıkan bir snippet yoktur, ancak daha düzenli olarak görünürler. Çoğu özellikli snippet ( % 63'ü ) paragraf olarak görünür, ancak listelerde ve tablolarda da gelir. Öne çıkan snippet'ler aramada neden önemlidir? Şu anda arama sorgularının yalnızca% 15'inde bu tür yanıt kutuları var, ancak gelecekte daha fazlasını göreceğiz. Öne çıkan snippet'ler, aradığınız cevabı hızlı bir şekilde bulmanızı kolaylaştırır, bu da açıkça caziptir. Çevrimiçi trafiğin çoğunu oluşturan mobil ziyaretçiler için özellikle yararlıdır . Siri veya Alexa cevap kutusunu sizin için yüksek sesle okuyabildiğinden, sesle etkinleştirilen dijital asistanlar için de kullanışlıdır. Ama bekleyin, insanlar cevabı okumaz ve web sitesine tıklamazlar mı? Değeri ne olursa olsun Google, öne çıkan snippet'lerin tıklama trafiğini azaltmadığını iddia ediyor . Diğer SEO'lar, bazı insanlar tıklamasa bile, web sitenizi bu birinci konumda görünmenin marka bilinirliği için buna değer olduğunu söyleyerek kabul etmişlerdir. Web sitemin bir Google yanıt kutusunda görünmesini nasıl sağlayabilirim? Müşterilerinizin sorduğu ortak soruları düşünün. Bu soruların zaten snippet'leri olup olmadığını görün. “Öne çıkan snippet” tarzında kendi daha iyi cevabınızı yazın. Cevabı web sitenize koyun ve doğru şekilde biçimlendirin. Maalesef sayfanızı öne çıkan bir snippet olarak işaretleyemez veya Google'a istekte bulunamazsınız. Google, sayfanızı yükseltip yükseltmeyeceğine karar verir ve çoğu SEO ipucunda olduğu gibi, biraz da bir sanat vardır. Ancak birkaç ayarlamayla, içeriğinizi daha çekici ve özellikli bir snippet'te görünme olasılığını artırabilirsiniz . Şu anda bir arama sorgusu için birinci sırada olsanız bile bu doğrudur. Bunun nedeni, Google'ın site güvenilir olduğu ve metnin soruyu yanıtladığı anlaşıldığı sürece , özellikli snippet'leri de daha düşük dereceli web sitelerinden alır . İşte bu iyi haber! İşte bazı ipuçları: 1. Müşterilerinizin sorabileceği genel soruları düşünün Çoğu insan için, bu anahtar kelime araştırması yapmayı içerir , ancak bunun sizi ertelemesine veya yavaşlatmasına izin vermeyin. Kendi işinizi yürütürseniz, potansiyel müşterilerinizin sorduğu soruların çoğunu zaten biliyorsunuzdur . Birkaç kelimeyle cevaplanabilecek evet / hayır sorularını veya "Cumartesi günü açık mısın?" Piyasada bulunan bir ürün veya hizmetiniz için birinin, işletmenizi hiç duymamış olsalar bile, soracağı daha geniş soruları düşünmek istersiniz. Şapka satıyorsanız, “Şapka boyutumu nasıl ölçerim?” Gibi bir soruyu hedefleyebilirsiniz. Tesisatçıysanız, “Sızdıran musluğu nasıl düzeltirim?” Gibi bir soruyu hedefleyebilirsiniz. Sektörünüzdeki bazı yaygın terimler için de tanımlamalar yapabilirsiniz. Bu tür genel, yüksek kaliteli içerik yazdığınızda, insanlar onu bulur ve web sitenize gelir ve sonra size ve yaptığınız işe tanıtılır. 2. Bu soruların zaten snippet'leri olup olmadığını kontrol edin Sorular için bazı fikirleriniz olduğunda , bazı rakip araştırmaları yapma ve şu anda bu soruların cevap kutusunu kimin aldığını görmenin zamanı geldi . Cevapları iyi mi? Değilse (ve bazıları Google'ın kendi kabulü ile bile değilse), bu onları atlamanız için bir fırsattır. Henüz yanıt kutusu yoksa, bunun yerine farklı bir soru deneyin. Bazı SEO'lar, henüz mevcut olmayan bir yanıt kutusu için içerik yazmaya çalışmaktan ve "Google'ın oluşturmasını ummaktan " daha savunmasız "yanıt kutularını hedeflemenin daha iyi olduğunu öne sürer. 3. Kendi cevabınızı “öne çıkan snippet” tarzında yazın Şimdi oturup sorunuzu net, özlü ve tam anlamıyla cevaplama şansınız var . Google, çok sayıda metne gömülü bilgi değil, açık ve net yanıtlar arıyor. Sonuçta, bir cevap kutusunun cazibesi bu. Yaklaşık 50-75 kelime hedefleyin. Jargon yerine sade bir dil (yani normal gerçek hayattaki insanların söyledikleri ve yazdıkları) kullanın. Satış değil, doğru ve anlaşılır olun. Bu, başka hiç kimsenin sahip olmadığı eşsiz bir cevap bulmanın zamanı değil. Cevabınız çevrimiçi olarak diğer güvenilir kaynaklarla aynı hizadaysa daha iyisini yaparsınız. 4. Cevabı web sitenize koyun ve doğru şekilde biçimlendirin Şimdi cevabınızı yazdığınıza göre, bunu web sitenize koymanın zamanı geldi. Ve biraz dost biçimlendirme hakkında iyi bir cevap kutusu malzemesi olarak içeriğinizi tanımalarına yardımcı olabilir . Soru için H1 veya H2 başlıklarını (Jimdo'daki Büyük ve Orta başlıklar) kullanın ve ardından cevap için normal metin paragrafını kullanın. Bunun gibi bölüm başlıkları metninizi ayırmanıza ve arama motorlarının taramasını ve anlamasını kolaylaştırır . O da ptimize görüntüleri alternatif metni ve başlıklar ile. Başlığı hedef soru ile mümkün olduğunca yakından eşleştirin, çünkü bu bir cevap kutusu için iyi bir aday olduğunuzu gösterir. Örneğin, “Köpeğinize oturmayı nasıl öğretirsiniz” vs. “Köpek eğitim hileleri 101” yazın Bu yanıtlar web sitenizde nereye gitmeli? En iyi adaylar bir SSS sayfası ( burada bir tane yazmayla ilgili ipuçları ) veya ürün sayfalarınızda bir satın alma rehberi olacaktır . Ancak soruları her yerde cevaplayabilirsiniz. Bunları mantıklı bir yere koyduğunuzdan ve bir başlık kullandığınızdan emin olun. Biraz deneme yanılma gerektirebilir, ancak öne çıkan snippet'ler çabaya değer Bir cevap kutusunu hedeflemek, web siteniz için eğlenceli ve ödüllendirici bir deneme olabilir. Açgözlü özellikli snippet'i kazanmasanız bile, bu adımları uygulayarak web sitenizin üzerinde yüksek kaliteli ve kullanışlı içeriğe sahip olmasını sağlarsınız. Bu da işletmenize, SEO'nuza ve müşterilerinize uzun vadede yardımcı olacaktır. Konu hakkında daha fazla bilgi için Yeni Başlayanlar İçin SEO Kılavuzumuza göz atın .

Okuyucu Yorumları

0 Yorum