WhatsApp
Telefon

Yapım Aşamasında Sitesi Metni Nasıl Yazılır?

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Yapım Aşamasında Sitesi Metni Nasıl Yazılır?
23 Okuma

Bir Jimdo web sitesi başlatmak oldukça hızlı, ancak bazen asal zaman için pek hazır değilsiniz. Belki fotoğraflarınızı bulmak , metninizi bitirmek veya sitenizi halka açmadan önce yeniden tasarlamayı denemek için daha fazla zamana ihtiyacınız vardır .

Peki, ziyaretçilerinize sitenizin geçici olarak çevrimdışı olduğunu nasıl söylersiniz? Metni yazmak için hangi temel bilgileri açıklayacağız, hangi bilgileri eklemelisiniz ve en sevdiğimiz örnekleri paylaşacağız. Ayrıca, web sitenizi tam olarak nasıl “Yapım Aşamasında” koyacağınızı gösterin

Yapım Aşamasında modu nedir?
Yapım Aşamasında, temelde web sitenizi çevrimdışı çekmenize izin verir. Siteyi normalde yaptığınız gibi düzenleyebilirsiniz, ancak hiçbir ziyaretçi göremez.

Yapım Aşamasında sayfan nasıl ayarlanır?
Yapım Aşamasını Jimdo Dolphin web sitesi ile birkaç adımda aktif hale getirebilirsiniz:

Yeni bir sayfa oluştur. “Yapım Aşamasında” mesajınız için bir metin bloğu ekleyin.
Web sitenizin dolaşımındaki diğer tüm sayfaları gizleyin.
Web sitenizi yayınlayın.
Web siteniz artık “Yapım Aşamasında” metninizle birlikte yalnızca tek bir görünen sayfa ile yayında. Diğer sayfalara yalnızca o sayfaya doğrudan bağlantı yoluyla ulaşılabilir. Artık yeni web sitenizin tüm içeriğini perde arkasından çalıştırabilirsiniz.

Yeni web sitenizi yayınlamaya hazır olduğunuzda tek yapmanız gereken:

Gezinme aşamasında yapım aşamasında sayfanızı gizleyin.
Diğer tüm sayfaların navigasyonda görünür olmasını sağlayın.
Web sitenizi yayınlayın.
Yeni sürüm çevrimiçi olduğunda, yeni içeriğiniz tüm ziyaretçiler tarafından görülebilir. Yapım Aşamasında sayfanıza, birisinin bu bağlantıyı kaydetmesi durumunda, yalnızca doğrudan bir bağlantı yoluyla erişilir.

 

Yapım aşamasında web sitesi örneği

 

Ne zaman "Yapım Aşamasında" bir web sitesi koyarsınız
Bu web sitesi zaten çevrimiçi, ancak henüz içeriği yoksa, sitenize “Yapım Aşamasında” bir metin koydunuz. Zaten bazı ziyaretçileriniz olabilir, bu nedenle bu metin neden henüz fazla göremediklerini açıklamanızı sağlar. Ayrıca kısa süre sonra tekrar kontrol etmelerini hatırlatır!

Bunun olmasının iki nedeni var:

Bazı web sitesi bakımı yapıyorsun
Hala web siteni oluşturmak için çalışıyorsun
İyi bir yapım aşamasında metin, web sitenizi yenilemekle meşgul olsanız bile müşterileri elde etmenize yardımcı olacaktır.

 

“Yapım Aşamasında” bir metin hangi soruları cevaplamalıdır?
İyi bir “Yapım Aşamasında” veya “Çok Yakında” metni ziyaretçilerin sahip olabileceği soruları önler. Bu sorular, web sitenizin geçici olarak çevrimdışı olduğunu gördüklerinde doğal olarak gelir. Metninizdeki en önemli sorulara kısa ve net cevaplar vererek önceden bunun için hazırlanabilirsiniz.

 

Bu web sitesini neden kullanamıyorum?
Bu ziyaretçilerin soracağı ilk soru. Kapalı bir mağazanın önündeyseniz, neden kapalı olduğunu bilmek yardımcı olur. Dükkanın geçici olarak kapandığını açıklayan bir not varsa, sahipleri sadece büyükanne ve büyükbaba olduklarından ve yeni torunlarını ziyaret ettiklerinden daha az sinir bozucu olur. Bunu müşterilerinizle bağlantı kurmak için bir fırsat olarak düşünün.
Bu web sitesini tekrar ne zaman kullanabilirim?
Web siteniz henüz hazır olmasa da, bu müşterileri kaybetmek anlamına gelmez. Ziyaretçilere web sitenizin ne zaman tekrar açılacağını söyleyin. Sadece müşterilere ihtiyaç duydukları bilgileri vererek iyi bir izlenim bırakmayacak, aynı zamanda söz verdikleri tarihte sitenizi yeniden açarak sözlerini onlara profesyonelce göstererek onlara profesyonel olduklarını gösterebilirsiniz.
Şirketiniz (zaten) iş yapıyor mu? Çoğu ziyaretçi web sitenizi ve şirketinizi aynı görecektir. Ancak web siteniz şirketinizin iletişim araçlarından sadece bir tanesidir. Müşterilerinizin sizden sipariş vermeleri, mağazanızın ziyaret edilmesi veya sizi arayabilmelerini isteyip istemediklerini bildirmeleri iyidir.
Ziyaretçiler, şirketiniz hakkında nereden daha fazla bilgi bulabilir?
Normal olarak bir ziyaretçi siz veya şirketiniz hakkında daha fazla bilgi edinmek için web sitenize bakabilir. Web siteniz çevrimdışı olsa da, başka bir yerde bu bilgiyi bulmak zorunda kalacaklar. Bu nedenle, iyi güncellenen bir LinkedIn profiline, Google My Business'taki bir girişe veya işletmenizin Facebook sayfasına bağlandığınızdan emin olun.
Siteniz çevrimdışı durumdayken ziyaretçiler hala sizinle iletişim kurabilir mi?
Web sitenizdeki iletişim formu ile size ulaşmak kolaydır. Ancak web sitesi çevrimdışıyken, ziyaretçiler de arayabilir veya e-postayla gönderebilir. Sana LinkedIn, Twitter veya Facebook üzerinden yazabilirler. Ziyaretçilerinizin sizinle nasıl iletişim kurabileceklerini bilmelerini sağlayın.

Bir süre orada olmadığınızı bildirmek, girişimci olarak iletişiminizin bir parçası. Şirketinize uyan bir tonda iyi bir izlenim bırakmak istiyorsunuz.

 

“Yakında” ve “Yapım Aşamasında” metin örnekleri
Ziyaretçilere, web sitenizin üzerinde çalıştığını bildirebilir ve Yapım Aşaması metninizle biraz heyecan oluşturabilirsiniz. Bu aynı zamanda herhangi bir soruyu cevaplamak için bir fırsattır ve birkaç satır metinle kolayca cevaplayabilirsiniz.

İş nötr
“Bu web sitesini 24 Nisan Çarşamba günü tekrar kullanıma açmak için çok çalışıyoruz. Daha sonra yeni bir tasarım ve yeni koleksiyonumuzu bulacaksınız!

O zamana kadar sizi Facebook sayfamızda görmeyi dört gözle bekliyoruz. ”

Neşeli
“Toz için özür dilerim! Biraz zaman alacağını biliyoruz ama biraz oturun ve yakında sizinle birlikte olacağız.

24 Nisan tarihinden itibaren web sitemizden tekrar sipariş verebileceksiniz. Bize ulaşan ilk 20 ziyaretçi, yeni koleksiyonumuzdan bir tişört alacak!

Bu arada, Instagram ürünlerimizi inceleyin. ”

Fragmanı
“Shhh… kimseye söyleme.

Yeni albümümüz 24 Nisan’da, web sitemizin yayına girdiği gün yayınlanacak! Yeni albümümüzü sadece web sitemizden sipariş etmek için bizi izlemeye devam edin.

Bu bağlantı ile Spotify'daki yeni parçamızın bir örneğini inceleyin. ”

Yapım aşamasında sayfa müzisyen

bilgi verici
“Neredeyse zaman geldi! 24 Nisan’dan itibaren resmen serbest çalışıyorum ve şirketinizin yönetiminde size yardımcı olmaya hazırım. Ben zaten onu dört gözle bekliyorum!

Mali idare, muhasebe ve vergi iadesi konusunda uzmanım.

Ilgilenen? LinkedIn üzerinden bana ulaşın ve başlayalım. ”

Kişiye özel
“Bu yıl çocuklarım okula gitmeye başladı, bu da bana kendi şirketimi kurmaya zaman verdi. Ve başlamak için sabırsızlanıyorum!

24 Nisan’dan itibaren genç ebeveynleri ebeveynlik stresiyle destekliyorum. Çünkü yeni doğan bebeğinizin tadını çıkarabilmek için gerçekten organize olmalısınız ve orası size yardım edebileceğim bir yer.

Biraz desteğe mi ihtiyacınız var? İnfo@baby-organization.com adresinden bana ulaşın. Resmen başladıktan sonra size geri döneceğim. ”

Elbette bu örnekleri kopyalayabilir ve bunları Yapım Aşamasında sayfanıza ekleyebilirsiniz.

 

Bir web sitesi “Yapım Aşamasında” ne kadar süre kalabilir?
Bu öncelikle bir iş kararıdır. Web siteniz yeni müşterilere yönelikse, kısa bir süre için çevrimdışı tutmalısınız. En fazla bir hafta ile sınırlandırın. Web siteniz esas olarak mevcut müşteriler içinse, bunu iki haftaya kadar uzatabilirsiniz. O zaman muhtemelen normalde sitenize giden ve diğer kanallardan sizinle iletişime geçecek olan müşterilerden gelen soruları yanıtlamakla meşgul olacaksınız.

Web sitenizin en az sürümüyle sık sık çevrimiçi olabilirsiniz. En önemli sayfalar ziyaretçiler için hazırsa, bunları kalıcı olarak yayınlayabilirsiniz. Arka plandaki diğer sayfalarınız üzerinde çalışmaya kendi hızınızda devam edebilirsiniz.

En önemlisi, Yapım Aşamasında sayfanızda belirlediğiniz son tarihe sadık kalın. Web sitesinin 24 Nisan’da tekrar kullanıma sunulacağını söylerseniz, durum böyle olmalıdır. Bir girişimci olarak, sözlerinizi tutarsanız güven oluşturur. Ayrıca organize olduğunuzu, bir zamanlamanız olduğunu ve buna bağlı kaldığınızı da gösterirsiniz.

 

Siteniz çevrimdışı durumdayken SEO’nuza ne olur?
Çevrimdışı bir web sitesi iyi bir arama sonucu değil. Google, insanlara kötü sonuçlar vermekten hoşlanmıyor çünkü arama yapanlara ihtiyaç duydukları bilgileri vermiyorlar. Bu nedenle, web sitenizi çok uzun süre çevrimdışı tutmamak iyi bir fikirdir. Siteniz muhtemelen hemen kaybolmayacak, ancak arama sıralamasında düşebilir.

Bir arama motoru web sitenize rastlar ve web sitenizin çevrimdışı olduğunu görürse, Google’a oraya ziyaretçi göndermemesi gerektiğini onaylar. Sadece bir hafta sonu projesi planlıyorsanız, arama motoru tarayıcılarının o sırada sitenizi ziyaret etmemesi ve çevrimdışı olduğunuzu fark etmemesi ihtimali iyidir. Daha uzun bir ara planlıyorsanız, sıralamanızı geçici olarak etkilemeye başlayabilir.

Bu nedenle, sitenizi bir sonraki aramada web siteniz tekrar hazırsa en iyisidir. Tercihen bazı yeni bilgiler ile. Ardından, arama sonuçları tekrar güncellenir ve öncekinden daha üst sıralarda yer alabilirsiniz. Google, web sitelerinde taze içerikten hoşlanır. Bazı ziyaretçiler bu bağlantılar aracılığıyla gizli sayfalara da gidebilir. Bunu önlemek istiyorsanız, sayfayı silebilirsiniz. Tabii ki, "Yapım Aşamasında" metninizi de üzerine yazabilirsiniz.

Siteniz yepyeni ise, endişelenecek bir şey yok. Google’ın yeni web sitelerini endekslemesi biraz zaman alıyor, bu nedenle siteniz henüz herhangi bir arama sonuçlarında görünmedi. Henüz herhangi bir SEO suyu hazırlamamışsınız, bu yüzden kaybedeceğiniz bir şey yok.

Ayrıca Google’ın web sitenizi Google Arama Konsolu ile rapor ederek ziyaretçilerin tekrar hazır olduğunu göstermesine yardımcı olabilirsiniz . Bu şekilde, ziyaretçiler sitenizi aradığında sitenizin görüntüleneceğini ve Google tarafından olabildiğince çabuk işleneceğini kesin olarak bilirsiniz.

Web siteniz ziyaretçiler için geçici olarak kullanılamıyorsa, ziyaretçilerinizin aklınıza gelebilecek tüm soruları yanıtlamanız özellikle önemlidir. Bu, potansiyel müşterilere web sitenizin güvenilir ve profesyonel olduğunu gösterir.

Yeni web siteniz hazır olduğunda, web sitenizi tekrar yayınlayabilirsiniz. Bu, geri döndüğünü dünyaya duyurur.

Okuyucu Yorumları

0 Yorum