Örneklerle Herhangi Bir İşletme İçin Basın Kiti Nasıl Yapılır

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Örneklerle Herhangi Bir İşletme İçin Basın Kiti Nasıl Yapılır
0 Yorum 144 Okuma

Basın kapsamı ve çevrimiçi incelemeler, işletmeniz veya grubunuz için ücretsiz tanıtım almanın harika bir yoludur. Sadece web sitenize trafik getirmek ve tanınırlık kazanmakla kalmaz, aynı zamanda yerleşik web siteleri tarafından belirtilmesi potansiyel müşterilerle güven puan kazanır . Bu nedenle gazeteciler işletmenizi İnternet'te aradığında ve sıkı bir son teslim tarihine ulaştığında, tüm materyallerinizin hazır olması ücretlidir. Web sitenizde bir basın kitine sahip olmak gazetecilere ve ziyaretçilere profesyonel olduğunuzu gösterir ve yorumcular ve basının sizin hakkınızda yazmasını kolaylaştırır. İşte bilmeniz gerekenler: Basın kiti nedir? Basın setimin amacı nedir? Basın kitim neleri içermelidir? Web siteme nasıl bir basın kiti ekleyebilirim? Basın kiti nedir? Bir basın kiti (veya medya kiti), web sitenizde işletmeniz veya grubunuz için tüm promosyon malzemelerinizi ve kaynaklarınızı içeren bir sayfadır. İyi bir basın kiti, gazetecilere ürününüz veya işinizle birlikte fotoğraflar veya kullanabilecekleri pazarlama materyalleri hakkında hızlı ve kolay sindirilebilir bilgiler verecektir. İşletmenizi tanıtmak için kullanmak istediğiniz önemli noktaları veya ana mesajı düşünün ve bunu yedeklemek için tırnak işaretleri veya istatistikler ekleyin. Bir basın kiti sadece basın için değil, aynı zamanda olası yatırımcılar, ortaklar veya blogcular ve etkileyiciler için de yararlıdır. Bu nedenle, hedef pazarınıza ve hedeflerinize bağlı olarak daha spesifik bilgilerle birlikte herkes için yararlı olan önemli bilgileri eklemek her zaman en iyisidir. Bir basın kitinin avantajları nelerdir? Basın kitiniz temel olarak gazeteciler, yayıncılar ve tanıtımcılar için bir iş özgeçmişidir. Ağ oluştururken, her zaman basın kitinize başvurabilir ve gazetecilerle paylaşabilirsiniz. Böylece hikayenizi yazmak için ihtiyaç duydukları her şeye sahipler ve toplantıda bahsettiğiniz istatistikleri unuturlarsa her zaman tekrar kontrol edebilirler. Ne kadar kolay yaparsanız, sizinle ilgili yazma olasılıkları da o kadar artar! İpucu: Çok sayıda konferansa veya etkinliğe katılırsanız, basın kitinizi bir USB çubuğuna ekleyebilir ve verebilirsiniz. Bu şekilde, işletmenizle ilgili tüm bilgileri içeren bir arama kartı olarak kullanabilirsiniz. Ayrıca, ihtiyaç duydukları tüm temel bilgileri yüksek kaliteli ve daha büyük dosyalara dağıtabilirsiniz. Basın setimin amacı nedir? Herhangi bir ortam kiti, belirli pazarlama hedeflerinize göre uyarlanabilir. İçeriğinizi nasıl biçimlendirdiğiniz, bir ürün başlatmanıza, bir etkinliği tanıtmanıza veya yeni bir işletme açmanıza bağlı olarak değişir. Aklınızda bir hedefiniz olduğunda, yedeklemek için bilgi ve görüntüler toplayabilirsiniz. Basın kitinizle neler yapabileceğinize dair bazı örnekler: Yeni bir ürün başlatmak Bir medya kiti, yeni ürün veya hizmetinizle ilgili ayrıntıları paylaşmak için mükemmeldir. Özellikleri, fiyatlandırmayı ve müşterilerin size nasıl ulaşabileceğini anlatmaya odaklanabilirsiniz. Ayrıca, sunduğunuz hizmetleri veya ürünleri tanıtmak için harika bir yoldur. Bir etkinliği tanıtın Yeni bir kampanya, konser veya etkinlik için heyecan yaratmak ister misiniz? O zaman basın kitiniz ayrıntıları paylaşmanın harika bir yoludur. Sadece yerel gazetecilere ve topluluğunuzdaki haberlere iletin. Bir işletme açmak Yeni bir işletme mi açtınız veya başka bir bölgeye mi taşındınız? Bu, yeni topluluğunuza ve yerel basına kendinizi ve hizmetlerinizi tanıtmak için mükemmel bir zamandır . Basın kitim neleri içermelidir? Her basın kitinin içermesi gereken bazı temel unsurlar vardır. Şirket hikayeniz Bu, görevinizi ve işinizin arkasındaki “neden” i paylaşma şansıdır . Genel olarak, iş öyküsü şirketinizin geçmişinin, misyonunun ve ürün veya hizmetinin kısa bir açıklamasını içermelidir. Üste oturduğundan ve basın kitinizin amacına uygun olduğundan emin olun. Bu bölüm 100 kelimeden uzun olmamalı ve yoğun gazetecilere yaptıklarınıza hızlı bir genel bakış sunmalıdır. Başlamak Şirketiniz hakkında önemli istatistikler ve gerçekler Basın kitinizle elde etmek istediğinizi yedekleyen numaralarınız var mı? İşte büyümenizi ve markanızın sektörünüzde nasıl bir etki yarattığını gösterme şansı. Unutulmaz ve alakalı noktaları düşünün: İşletmeniz nerede bulunuyor? Ne zamandır iş yapıyorsunuz? Kaç çalışanınız var? Kaç müşteriye hizmet verdiniz? Ne kadar fon aldınız? Son yıllarda kaç satış yaptınız? Kayda değer müşterileriniz var mı? Medyada sizden bahsedildi mi? Sosyal medyada kaç takipçiniz var? İpucu: Sayıları daha sindirilebilir ve daha ilginç hale getirmek için istatistiklerinizi bir infografik olarak görüntülemeyi deneyin. Ayrıca, gazeteci bir makalede kullanmaya daha meyilli olabilir. Yüksek çözünürlüklü görüntüler, logo, medya ve markalama Gazetecileri sizin hakkınızda yazmaya teşvik etmenin en iyi yolu, iyi bir makale için ihtiyaç duyacakları tüm materyalleri sağlamaktır. Harika bir çevrimiçi basın kiti, indirilebilir logolar , resimler, Infographics ve hatta tanıtım videoları içerir. Farklı biçimler (ör. .Png ve .jpg) içeren birkaç yüksek çözünürlüklü varyasyon sağlamak en iyisidir. Logonuzun saydam bir arka planı olmalıdır, böylece grafikleriniz baskı da dahil olmak üzere birden çok format için kullanılabilir. İpucu: Görüntüleri veya dosyaları nasıl ve nerede kullanacağınıza ilişkin marka yönergeleriniz varsa, bunlara bağlandığınızdan emin olun. Ürün veya hizmetleriniz hakkında bilgi Birden fazla ürününüz varsa, bu özellikle önemlidir. Burada, sunduğunuz ürün ve fiyat, boyut ve malzeme gibi ayrıntılar dahil olmak üzere her bir ürün veya hizmetin avantajları hakkında ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz. Müzisyenseniz, şarkınızı insanların müziğinizi duyabilmesi için Spotify veya YouTube aracılığıyla web sitenize ekleyin . İpucu: Yapabiliyorsanız, gazetecileri ikna etmek ve ürününüzün değerini göstermek için bazı ücretsiz ürün örnekleri verin. Basın kiti sayfası müzisyen web sitesi örneği Müzisyen basın kiti sayfası örneği. Medyadan bahsediliyor Markanızın öne çıktığı veya bahsedildiği makaleleri, blog yayınlarını veya röportajları paylaşın. Daha belirgin medya sözleri almaya başladığınızda, bunları odaklayın ve o kadar da değerli olmayan küçük sözleri kesin. İşte Eski İskandinav'dan bir örnek . Jimdo web sitesi theoldnorse.co.uk sitesinden medyadan örnek Jimdo web sitesi theoldnorse.co.uk sitesinden medyadan örnek İletişim bilgileri Harika, gazeteci işinizi seviyor ve sizi tanıtmak istiyor. Şimdi ne olacak? Basın sizinle iletişim kurmak ve bazı soruları takip etmek isteyebilir. Bu nedenle, iletişim bilgilerinizi aramak zorunda kalmamaları önemlidir. Basın e-posta adresi, telefon numarası ve konum bilgisiyle basın kontağınızın veya pazarlama yöneticinizin adını ekleyin. Web sitenizin alan adı ve marka adıyla eşleşen özel bir e-posta adresine sahip olmak iyi bir fikirdir . İşletmenizin daha güvenilir ve profesyonel görünmesini sağlamakla kalmaz, aynı zamanda basın taleplerinizi müşteri sorgularından ayırabilirsiniz. Güncel veya geçmiş basın bültenleri Yeni bir basın bülteniniz veya eski bir basın bülteniniz varsa, bunlar işletmenin gelişimini göstermeye yardımcı olabilir. Ürün duyurularını, şirket güncellemelerini veya ortaklıkları kronolojik sırayla ekleyebilirsiniz. Basın bülteni göndermek, gazetecileri web sitenize ve medya kitinize bir göz atmaları için yönlendirmenin iyi bir yoludur. Takım biyografileri Bu, markanızın arkasındaki yüzleri göstermek için harika bir yerdir. Bir CEO'nuz, kurucularınız veya üst yönetiminiz varsa, kariyer geçmişleri ve şirkete nasıl katkıda bulundukları hakkında birkaç satır içeren bazı profesyonel kafatasları ekleyin. Basın kiti hedefinizi destekleyen yönleri vurgulayın. Örneğin, basın kiti hedefiniz yeni bir ürün piyasaya sunmaya odaklanmışsa, Ürün Başkanından ve en son sürüme katkısından bahsedebilirsiniz. İpucu: Potansiyel basın irtibat kişileri veya olası ortaklar ve yatırımcılar tarafından her zaman görülebilmesi için web sitenizin Altbilgisindeki medya kitinize bir bağlantı ekleyin. Basın kitinizi nasıl hazırlayabilirsiniz? Öncelikle henüz web sitenize giriş yapın veya henüz bir web siteniz yoksa bir web sitesi oluşturun. Ardından şu adımları uygulayın: 1. Adım: Web sitenize giriş yapın veya bir web sitesi oluşturun. Jimdo Dashboard'unuzda oturum açın veya bir web sitesi oluşturun . 2. Adım: Bir basın sayfası oluşturun. Web sitenize yeni bir sayfa ekleyin ve kolayca bulmak için “Medya Kiti”, “Basın Kiti” veya “Basın” adını verdiğinizden emin olun. 3. Adım: İçeriğinizi ve medyanızı ekleyin. Resimlerinizi, basın bültenlerini ve diğer ilgili içerikleri tek bir yerde toplayın. Dosyalarınızı eklemek için Dosya İndirme özelliğini kullanabilirsiniz, böylece gazeteciler onları indirebilir. 4. Adım: Güçlü bir CTA düğmesi ekleyin . Bir Bana Ulaş düğmesi ekleyerek medya profesyonellerinin sizinle nasıl iletişim kurabileceğini netleştirin. Bu, gazetecileri iletişime geçmeye teşvik edecektir. Web Sitenizi Oluşturun Basın kitinizi bu ekstralarla optimize edin Bir SSS ekleyin. Muhtemelen bazı basın sorularını önceden tahmin edebilirsiniz, bu yüzden neden bu fırsatı mükemmel bir yazılı yanıt oluşturmak için kullanmıyorsunuz? Bu, gazetecilerin makaleleri için alıntı yapmalarına yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda konuşmayı kontrol etmenizi de sağlar. Ayrıca, zaman kazandıracak ve takip sorularını sınırlayacaktır. Görüşler. Bazı mutlu müşterileriniz varsa, neden onları bir ad, fiyat teklifi ve resim ile göstermiyorsunuz? Bu, ürün veya hizmetinizin kalitesine "sosyal kanıt" ekler, ayrıca markanızın imajı için harika görünür. Öncelikle müşteriden izin aldığınızdan emin olun. Hatta onlara bir sonraki siparişlerinde indirim veya teşekkür etmek için bir ödeme çeki gibi bir teşvik bile sunabilirsiniz. Alıntılar. CEO'nuzdan ilham verici alıntılar aldınız mı? Gazetecilerin sadece bir makaleye kopyalayıp yapıştırabilmeleri için bunları basın kitinize ekleyin. Basın kitinizin hedefi ile alakalı olduklarından emin olun.

Okuyucu Yorumları

0 Yorum