WhatsApp
Telefon

Web Site Kurumsal Yazısı

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Web Site Kurumsal Yazısı
32 Okuma

web sitenizin olmazsa olmazlarından biri de "hakkımızda sayfası" dır. Bu sayfalar oldukça önemlidir; çünkü tüketicilere kendinizi tanıtabildiğiniz, kendi hikayenizi onlarla paylaşabildiğiniz bir alandır.

Bu sayfa, verdiğiniz hizmetlerle ilgili bilgi vermenin yanı sıra, vizyonunuzu, amaçlarınızı, müşterilerinize verdiğiniz değeri gösterebileceğiniz bir alandır. Bu nedenle de buna uygun bir hakkıımızda yazısı hazırlamanız ve detaylara yer vermeniz oldukça önemlidir.

Bunların yanı sıra Google gözünde de bu sayfanızın değeri olacaktır. Hem SEO açısından bu sayfanın değeri bulunur hem de firmanızla ilgili gerekli bilgilere ulaşılmasına yardımcı olacaktır. Tüketiciler ulaşmak, onlara kendiniz hakkında fikir vermek ve iletişim bilgilerinizi sunmak, bu sayfaların birincil amaçları arasında yer alıyor. Peki, dikkat çekici bir hakkımızda sayfası hazırlamak için neler yapabilirsiniz?

Hikayenizi anlatın
Öncelikle işe hikayenizi anlatarak başlayabilirsiniz. Firmanızı nasıl ve neden kurdunuz? Tüketicilerin hangi sorunlarını ya da ihtiyaçlarını keşfettiniz ve onlara böyle bir hizmet sunmaya karar verdiniz.?

Bu tür sorulara yanıt vereceğiniz bir metin hazırlayabilir ve hakkımızda sayfası içerisinde tüketicilere hikayenizi kısa bir şekilde anlatabilirsiniz.

Hakkımızda yazısı için kullanacağınız dile karar verin
Kullanacağınız dil de bir o kadar önemli. Yaptığınız iş, bulunduğunuz sektör ve hedef kitlenize göre bir dil belirlemelisiniz. Kurumsal bir kimlik mi kullanacağınıza yoksa daha eğlenceli ve sıcak bir dil mi kullacaksınız, karar vermelisiniz.

Ulaşmayı hedeflediğiniz kişilere göre böyle bir yaklaşımda olmanız oldukça önemli. Hedef kitlenizi 30 altındaki kişiler oluşturuyorsa, biraz daha eğlenceli ve sıcak bir dil kullanmanız daha doğru olur. 30 ve üzerindeki kitlelere hitap ediyorsanız, biraz daha ciddi bir dil kurgulayabilirsiniz. Çünkü bu tüketicilerin markalardan beklentileri farklı olacaktır ve sizinle yaptıkları konuşmaların dili de değişiklik gösterecektir.

Hakkımızda sayfası içinde ekibinize de yer verin
Büyük kurumsal firmalar için bunu yapmak biraz zor olabilir. Özellikle çok fazla çalışan bulunuyorsa, ekibinizin tümüne burada yer veremeyebilirsiniz. Ancak daha orta ölçekli veya küçük girişimler bu tür bir yaklaşımdan yararlanabilirler.

Tüketiciler, alışveriş yaparken karşılarındaki firmayı da tanımak isteyeceklerdir. Ekibinizin fotoğraflarını paylaşmak, tüketicilerin güven algısını da olumlu yönde etkiler. Ekibinizdeki kişilerin yaptıkları işleri, hangi alanda uzman olduklarını, şirkette hangi pozisyonda olduklarını bu alana ekleyerek, kişisel bilgiler paylaşabilirsiniz.

Müşteri yorumlarını ekleyin
Müşterilerinizin yorumlarını paylaşmak da oldukça etkili yöntemlerden biridiri. Bunun sebebi ise, sizin hizmet verdiğiniz kişilerin markanız hakkındaki yorumları, sitenizi ilk kez ziyaret edenlerin de algısını etkileyecektir.

Gerçek kullanıcı yorumlarına yer verdiğinizde, bu kişilerin size güvendiklerini ve aldıkları hizmetten memnun olduklarını da yeni ziyaretçilere yansıtacaktır. Bu da tabii ki tüketicilerin gözünde, marka algınızı sağlamlaştıracaktır.

Şirket içi fotoğraflar veya videolar koyun
Kendinizi karşı tarafa daha iyi yansıtmak, şeffaflığınızı göstermek ve şirket kültürünüzü yansıtmak için hakkımızda sayfanızda şirket içi fotoğraflar ve videolar yayınlayabilirsiniz.

Bir internet sitesinin en önemli sayfalarından biri, hiç şüphesiz hakkımızda sayfasıdır. Çünkü hakkımızda yazısı, kullanıcıların site ve sitenin sahibi ile ilgili detaylara, bilgilere ulaşmasını sağlar. Ayrıca hakkımızda bölümü size, şirketinizle kullanıcılar arasında bir bağ kurma ve sitenizi ziyaret eden kişilere güven verme şansı tanır. Tüm bu nedenlerden dolayı, hakkımızda metni özenli ve titiz bir şekilde hazırlanmalıdır. Peki, sitelerin hakkımızda sayfası nasıl yazılır? Bu yazımızda, hakkımızda sayfası veya hakkımızda bölümü ile ilgili bilmeniz gereken tüm bilgileri detaylıca açıklamaya çalışacağız.

Web sitesi hakkımızda sayfası, verdiğiniz hizmetlerle ilgili bilgiler verdiğiniz; bunun yanı sıra amaçlarınızı, vizyonunuzu ve müşterilerinize verdiğiniz değeri gösterebileceğiniz bir alandır. Ayrıca Google‘ın gözünde de hakkımızda yazısı belli bir değere sahiptir. SEO açısından bir değere sahip olduğu için firmanızla ilgili gerekli bilgilere kolayca ulaşılmasını sağlar. Tüm bu bilgilerden özetle; hakkımızda bölümünün ilk amacının kendiniz hakkında fikir vermek ve iletişim bilgilerinizi sunmak olduğunu söyleyebiliriz. Peki, başarılı bir hakkımızda sayfası hazırlamak için ne yapmak gerekiyor?

Örnek hakkımızda metni: Firmanızı neden ve nasıl kurdunuz?
Tüketicilerin hangi ihtiyacını keşfettiniz ve onlara bu hizmeti sunmaya karar verdiniz? Bu soruların cevabı, aynı zamanda sizin firmanızı kurma amacınızdır. Bu nedenle işe öncelikle hikayenizi anlatarak başlayabilirsiniz.

Örnek hakkımızda metni: Kurumsal bir kimlik mi yoksa daha samimi bir dil mi kullanacaksınız?
İkinci karar vermeniz nokta, nasıl bir dil kullanacağınız. Bu konuda belirleyiciniz bulunduğunuz sektör ve hedef kitleniz olmalıdır. Örneğin hedef kitleniz 30 yaş altı kişilerse daha samimi; 30 yaş üzeriyse daha kurumsal bir dil kullanabilirsiniz.

Örnek hakkımızda metni: Ekibiniz, müşteri yorumları, şirket içi fotoğraf veya videolar ile firmanızı tanıtın!
Hakkımızda bölümü şirketinizi tanıtan bilgilerin bulunduğu alandır demiştik. Bu nedenle bu kısımda ekip arkadaşlarınıza, müşteri yorumlarınıza, şirket içi fotoğraflara yer vererek müşterilerin sizi daha iyi tanımasını sağlayabilirsiniz.

Örnek hakkımızda metni: Şirketinizle ilgili önemli gelişmeler neler?
Şirketinizin aldığı önemli ödüller veya basında yer bulduğu önemli yayınlara hakkımızda yazısı içinde yer verebilirsiniz. Çünkü bu bilgiler, markanızın değerini müşterilerinizin görmesini sağlayacaktır.

Örnek hakkımızda metni: Hakkımızda sayfanızı gerektiğinde güncelleyin ve kolay erişilebilir olsun!
Hakkımızda sayfasında yer verdiğiniz şirket içi fotoğraflar, ekip üyeleri vb. konularda değişiklikler olduğunda bu bölümü mutlaka güncellemelisiniz. Bunu yapmak Google tarafında da sayfanızın güncellenmesini sağlar. Bunun yanı sıra hakkımızda sayfası, müşterilerin siteye girdiklerinde kolayca ulaşabilecekleri bir yerde konumlandırılmalıdır. Çünkü bu, marka bilinirliğinizin artmasına yardımcı olur.

Bugün sizlere hakkımızda yazısı veya diğer adıyla hakkımızda bölümü nasıl olmalıdır; web sitesi hakkımızda kısmı neden önemlidir gibi soruların yanıtlarını anlatmaya çalıştık. Eğer sorunuz varsa yorum olarak bırakmayı unutmayın! Yanıtlamaktan büyük keyif duyacağız…

Çalışma ortamınızı gösterebilir, ekibinizdeki kişileri çalışma ortamında fotoğraflayabilir ya da tüm bunları bir video olarak hazırlayabilirsiniz.

Hem firmanızla ilgili daha detaylı bilgiler sunmuş olursunuz, hem de şeffaflığınız tüketicilerin güven algısını olumlu yönde etkiler.

Hakkımızda sayfanıza kolay erişilsin
Marka bilinirliğini henüz artıramamış firmaların kendilerini tanıtmaları oldukça önemlidir. Aynı zamanda marka bilinirliğinin az olması, firmanın öncelikle güven kazanmasına da neden olur. Bu sebeple de hakkımızda sayfanızın kolay bir şekilde erişilebilir olması oldukça önemlidir.

Menu’de bu sayfaya yönlendirecek bir alan yapabilir; aynı zamanda sitenin Footer bölümünde hakkımızda sayfanıza giden bir link yönlendirmesi yapabilirsiniz.

Şirketinizle ilgili önemli gelişmeleri yazın
Şirketiniz, bazı konular üzerinde ödüller alabilir ya da basında önemli yayınlarda kendine yer bulmuş olabilir. Bu bilgileri de hakkımızda sayfanızda göstermelisiniz.

Aldığınız ödüller, zaten markanızın değerini tüketiciler gösterecektir. Sektördeki ya da Türkiye’deki önemli yayıncılarla yaptığınız röportajları da buraya eklemek, firmanızın aslında dikkat çeken bir girişim olduğunu gözler önüne sereceği için güven algısını artıracaktır.

Belli aralıklarla güncelleyin
Hakkımızda sayfanızı ara sıra güncellemek de iyi bir çalışma olacaktır. Şirketinizle ilgili yeni gelişmeleri buraya ekleyebilir, yeni müşterilerinizden gelen yeni yorumları ekleyerek, eskileri kaldırabilirsiniz.

Bunların yanı sıra şirket içi yeni fotoğraf ve videolarınız varsa bunları da güncelleyebilirsiniz. Bu sayfaları güncellemek Google tarafında da sayfanızın güncellemesini sağlayacaktır; aynı zamanda sitenizi yeni ziyaret eden kişilere daha güncel bilgiler sunmanıza yardımcı olacaktır.

Kendi işinizi kurmayı planlıyor ya da iş yerinizi internete taşımayı planlıyorsanız, web site altyapı paketlerimize göz atabilirsiniz. 15 günlük demo talebinde bulunarak hizmetlerimizi deneme fırsatı elde edebilirsiniz.

Günümüzde çoğumuz internetten alışveriş alıveriş yapmaktayız. Peki bu online alışveriş sitelerinde müşteriler nelere dikkat eder?

 

Dikkatlerini çekmek için neler yapabiliriz? Ya da Dikkat çekici ve güvenilir bir hakkımızda sayfasını nasıl hazırlayabiliriz?

 

Hakkımızda sayfası ile e-ticaret sitenizin satışlarını arttırmanız mümkündür. Ancak çoğu e-ticaret site sahibi hakkımızda sayfasını bir formaliteden ibaret görüp baştan savma bir şekilde doldurabiliyor. Tabii bu durumda potansiyel müşterileriniz üzerinde olumsuz etkiler bırakmaktadır.Hakkımızda sayfası e-ticaret sitenizde bulunan diğer unsurlar gibi işinizin ki başarısınıı doğrudan etkilemektedir.

 

E-ticaret sitelerinin olmazsa olmaz unsurlarından birisi de hakkımızda sayfasıdır. Bu gibi bilgi sayfaları oldukça önemlidir. Çünkü müşterilerinize kendinizi tanıtabildiğiniz ve hikâyenizi onlarla paylaşabildiğiniz bir sayfadır.

 

Hakkımızda sayfasında verdiğiniz hizmetler ve ürünleriniz ile ilgili bilgi vermenin yanı sıra vizyonunuzu, müşterilerinize verdiğiniz değeri ve amaçlarınızı gösterebileceğiniz bir sayfa alanıdır. Bu nedenle de hakkımızda sayfanızı iyi bir şekilde hazırlamanız ve ufak detaylara da yer vermeniz marka imajınız açısından oldukça önemlidir.

 

Hakkımızda Sayfası Nasıl Hazırlanmalı?
Hakkımızda sayfası ile sadece müşterilerinizin güvenini kazanmazsınız. Ayrıca Google’nin gözünde de hakkımızda sayfanızın ayrı bir değeri olacaktır.

SEO açısından da hakkımızda sayfanızın değeri bulunmaktadır. Ayrıca firmanız ile ilgili gerekli bilgilere ulaşılmasına da yardımcı olacaktır.

Müşterilere ulaşmak onlara firmanız hakkında fikir vermek ve iletişim bilgilerinizi sunmak bu sayfaların birincil amaçları arasında yer almaktadır. Peki, hakkımızda sayfası nasıl hazırlanır ve hakkımızda sayfası hazırlamak için neler yapabilirsiniz?

Hakkımızda sayfanızı hazırlarken bu sayfanın amacını belirleyin. Uluslar arası yatırım fonları ile ilişkiler içerisinde olmayı planlıyor iseniz resmi bir yazı stilini kullanmanızı öneririz. Ancak hakkımızda sayfası ile müşterileriniz ile iletişim kurmak ise amacınız resmi bir dil yerine daha samimi bir dil tercih etmenizi öneririz.

Hakkımızda Sayfası Nasıl Hazırlanmalı?
Hakkımızda sayfanızda hikâyenizden bahsedebilirsiniz. Firmanızı nasıl kurdunuz? Firmanızı kurma fikri nasıl ortaya çıktı?

Müşterilerinize nasıl bir hizmet sunmaya karar verdiniz? Bu gibi sorulara yanıt vererek hakkımızda sayfanızda kendi hikâyenizden bahsedebilirsiniz.

Ekibinizi de hakkımızda sayfanızda tanıtın. E-ticaret sitenizin sadece bir web sitesi olmadığını arkasında çalışan ekibiniz olduğunu gösterebilirsiniz. Müşterileriniz alışveriş yaparken sizi ve firmanızı tanımak isteyecektir.

 

Okuyucu Yorumları

0 Yorum