WhatsApp
Telefon

Web Siteniz için Fiyatlandırma Sayfası Nasıl Oluşturulur?

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Web Siteniz için Fiyatlandırma Sayfası Nasıl Oluşturulur?
20 Okuma

Fiyatlandırma sayfanız bir rakam listesinden daha fazlasıdır. Hemen hemen her potansiyel müşteri, ürünlerinizi karşılaştırmak için ziyaret edecek ve böylece ne satın alacağına karar verebilecektir. Sitenizin ihtiyaç duydukları şeyi sağlayıp sağlamadığını ve karşılayabileceklerini bilmek istiyorlar.

Bir işletme sahibi olarak, müşterilerinizin ihtiyaç duyduğu tüm bilgilere zaten sahipsiniz. Ürünlerinizi ve fiyatlarınızı biliyorsunuz. Muhtemelen sizden de satın alan müşteriler için neyin önemli olduğunu biliyorsunuzdur.

Şimdi bu bilgiyi ziyaretçileriniz için organize etmeniz gerekiyor. Bu yazıda, satın alma sürecinin her aşamasında müşterilerinize destek olacak bir fiyatlandırma sayfası oluşturmayı göstereceğiz.

Bu yayında şunları ele alacağız:

Müşteriler satın almadan önce ürünleri ve teklifleri nasıl karşılaştırırlar?
Web sitenizde kullanabileceğiniz fiyatlandırma sayfası örnekleri ve şablonları
Daha fazla satış elde etmek için fiyatlandırma sayfa tasarımınızı nasıl optimize edebilirsiniz
Müşteriler bir ürünü nasıl satın alır?
İnsanlar doğru ürünü nasıl seçer? Çoğu müşteri göz atmaya başlar. Seçeneklerinin ne olduğu hakkında iyi bir fikir edininceye kadar çeşitli firmalardan farklı ürünlere bakıyorlar. Bir kez yaptıklarında, daha ayrıntılı olarak birkaçına bakacaklar. Bu ayrıntılar, neyi ve nereden alacağına karar vermelerine yardımcı olur.

Şirketlere fiyatları hakkında soru sormayı sever misiniz? Onlardan hangi bilgileri bekliyorsunuz? Birçok müşteri, fiyatlandırma hakkında sorular sorduğunda bir satış adımına varacaklarını varsaymaktadır. Ya da şirket her zaman en pahalı seçeneklerine itecektir. Fiyatları net bir şekilde belirleyerek, web sitenizde, müşterilere güvenli bir karar vermeleri için ihtiyaç duydukları tüm bilgileri vereceksiniz.

Satın alma sürecinde alıcılar hangi bilgilere ihtiyaç duyar?
Tarama yapan müşteriler tüm ürünlere genel bir bakış açısı ister . Neye ihtiyaçları olduğunu ve onlar için hangi seçeneklerin işe yarayacağını teklif edip etmediğinizi bilmek isterler. Her ürünün açık bir adını ve kısa bir açıklamasını sağlayarak bunlara yardımcı olabilirsiniz .
Müşterileri seçmek, ürün ayrıntılarını karşılaştırmak istiyor . Bir ürünün neden diğerinden farklı olduğunu ve hangilerinin isteklerini karşıladığını bilmek isterler, böylece en iyisini seçebilirler. Ürün detayları, müşteri yorumları ve önerileri dahil ederek onlara yardımcı olabilirsiniz .
Müşterileri satın almak , teklifinizi diğer şirketlerden gelen tekliflerle karşılaştırmak istiyor . Paraları için ne alacaklarının net bir tanımını ararlar, bu yüzden iyi bir anlaşma yaptıklarını bilirler. Her teklife neyin dahil olduğunu ve ne kadara mal olduğunu açıkça belirterek onlara yardımcı olabilirsiniz .
Her müşteri için bir fiyatlandırma sayfası nasıl tasarlanır?
Müşteriler, fiyatlandırma sayfanızı her seferinde farklı niyetlerle birkaç kez ziyaret edebilir. Bu bölümde, fiyatlandırma sayfanızı sürecin herhangi bir aşamasında müşteriler için nasıl kullanışlı hale getireceğinizi açıklayacağız. Sattığınız ürün sayısına, hangi ayrıntıların en önemli olduğu ve müşterilerin nihai kararlarını nasıl verdiğine bakmak isteyeceksiniz.

Sayfanızı tasarlamak için kullanabileceğiniz birçok fiyatlandırma sayfası şablonu vardır. İşiniz için en iyisi hangisi? Ne önerdiğine bağlı. İşte bazı örnekler:

Fiyat tablosu
Fiyat tablosu, farklı ürünlerin karşılaştırılmasını kolaylaştırır. Müşteriler, her bir ürünle hangi özelliklerin geldiğini kolayca görebilir. Fiyat tablosundan geçtiklerinde, her seçenek için kendi artılarını ve eksilerini listeler. Şimdi neredeyse almaya hazırlar.

Sütunlar, bu bilgileri düzenlemenin en açık yoludur. Her özelliğe kendi sırasını verin, böylece müşteriler ürünleri kolayca karşılaştırabilir.

Unutmayın: müşteriler sitenizi mobil veya tablet gibi küçük bir ekranda ziyaret ederse, sütunlarınız yan yana değil, birbirinin altında gösterilir. Fiyatlandırma tablonuzun mobil cihazda iyi göründüğünden emin olmak için, bir ürünle ilgili tüm bilgileri tek bir sütunda tutun.

Bir web sitesinde fiyat tablosu
Bir tablo kullanarak fiyatlandırma sayfası örneği.

Ne zaman kullanmalı:

Sadece birkaç ürününüz olduğunda.
Her ürün birkaç önemli ayrıntıya sahip olduğunda.
Müşterilere göz atmak için genel bakış:

Ürün adlarını başlık olarak kullanın.
Müşterilerin kaydırma yapmadan okuyabilecekleri kısa bir açıklama ekleyin.
Müşteri seçmek için detaylar:

Önemli detayları özetleyiniz.
Ürün sayfalarına bağlantılar ekleyin.
Müşterileri satın almak için teklifler:

Açık bir para birimi işaretiyle fiyatları gösterin ve ek maliyetlerden bahsedin.
Her özellik için, bir ürüne dahil edilip edilmediğini belirtin.

WEB SİTENİZİ YARATIN

 

Fiyatlandırma menüsü
Bir fiyatlandırma menüsü, birçok ürünü görüntülemek için yapılandırılmış bir yoldur. Müşteriler belirli ayrıntılara aşina ise, bunları açıklamanıza gerek yoktur. Örneğin, “50 metreye kadar su geçirmez” veya “Piller dahil” daha fazla ayrıntı gerektirmez.

Jimdo'nun Liste Bloğu ile, müşterilere genişleyen bir panelde ekstra bilgi verebilirsiniz. Fiyatlandırma menünüzdeki tüm ürünleri hızla tarayabilir, daha sonra okumak istedikleri ürünleri tıklayabilir.

Bir fiyatlandırma menüsü kullanıyorsanız, tek tek ürün sayfalarına ihtiyacınız olmayabilir. Veya, başka bir seçenek de ürün sayfalarınızı tutmak ve her birine bir fiyat menüsü eklemek.

Bir web sitesinde fiyatlandırma menüsü
Bir menü kullanarak fiyatlandırma sayfası örneği.

Ne zaman kullanmalı:

Gösterilecek birkaç ürününüz olduğunda.
Her bir ürünü ayrıntılı olarak açıklamanız gerekmediğinde.
Müşterilere göz atmak için genel bakış:

İsimleri ve açıklamaları çok kısa tutun.
Müşterilerin dikkatini dağıtmamak için ürün adları etrafında bol miktarda boş alan kullanın.
Müşteri seçmek için detaylar:

Müşterilerin aşina olduğu isimleri kullanın.
Tam açıklamalar yerine listeleri kullanın.
Müşterileri satın almak için teklifler:

Fiyat bilgilerini açık ve basit tutun.
Karşılaştırma için ilgili ürünleri birbirine yakın tutun.
Fiyat kaymak
Aracınızdaki ışıkların onarılması bir zorunluluktur. Kendinizi ve arkadaşlarınızı şarap tadımı yapmakla tedavi etmek lüks bir şeydir (çoğu zaman!). Sunulan bir lüks ürünü yakaladığınızda aldığınız duyguyu biliyor musunuz? Bu zafer, satın alma kararında büyük bir rol oynar. Müşteriler yalnızca bir ürün veya hizmet satın almazlar, satın alma işleminin kendilerine vaat ettiği hissini satın alırlar.

Bir fiyatlandırma kaydırıcısını kullanarak, gerçek bilgiyi duygu uyandıran görüntülerle birleştirebilirsiniz. Görüntüler birer birer görünür, bu nedenle sunulan tüm ürünleri görmek biraz zaman alır. Ancak her ürünün duygusal bir etki yaratması için bir şans olur.

Bir fiyatlandırma kaydırıcısı, diğer fiyatlandırma sayfalarına da harika bir ek olabilir. Belirli ürünleri vurgulamak ve ziyaretçilerinizin dikkatini çekmek için kullanabilirsiniz.

Web sitesinde fiyatlandırma sayfa kaydırıcısı.
Bir sürgü kullanarak fiyatlandırma sayfası örneği.

Ne zaman kullanmalı:

Satın alma kararı rasyonel olmaktan daha duygusal olduğunda.
Duygusal bir etki yaratan görüntüleriniz olduğunda.
Müşterilere göz atmak için genel bakış:

Çok kısa başlık kullanın.
Ürününüzün alıcılara nasıl hissettirdiğini gösteren resimler kullanın.
Müşteri seçmek için detaylar:

Görüntüdeki bir veya iki ayrıntıyı vurgulayın.
Detaylı ürün sayfalarına bağlantılar ekleyin.
Müşterileri satın almak için teklifler:

Her görüntü döşemesinde fiyatı göster.
Bir Dahil çağrı harekete düğmesine “Hemen Al” veya sevdiği kaydırıcısında “Sepete Ekle”.
Fiyatlandırma sayfanızı nasıl optimize edebilirsiniz
Fiyatlandırma sayfanız müşterilerin sizden almaya karar vermesine yardımcı olur. Kendinden emin bir seçim yapabilirler çünkü açıklamalarınız ve resimleriniz onlara bilmeleri gereken her şeyi söylüyor. Satın alma kararlarını etkilemek için başka neler yapabilirsiniz?

Alıcıları teşvik etmek için ürünleri vurgulayın
Muhtemelen daha önce bu tekniği kullanan şirketler gördünüz. Fiyatlandırma sayfasında bir ürünü öne çıkarıyorlar. Müşteriler buna daha fazla dikkat eder ve satın alma olasılıkları daha yüksektir.

Bir ürünü şu şekilde vurgulayabilirsiniz:

Fiyatlandırma tablonuzda veya menünüzde "Popular!" Veya "Bestseller!" Gibi bir metin ekleme .
Ürünü daha önce kaydırıcınızda veya farklı bir görüntü stili kullanarak gösterme.
Özel teklifler
Satın alma aşamasına geldiklerinde, müşterileriniz en iyi anlaşmayı arıyor. Daha fazla değer ekleyerek veya fiyatı düşürerek “anlaşma çekiciliğinizi” artırabilirsiniz.

Katma değer: “Her yaz yoga seansında ücretsiz meyve yüzlü!”
Fiyatı düşürün: “Her yaz yoga seansında% 5 indirim!”
Bu, özellikle müşterilerin zamanında satın almazlarsa bir anlaşmayı kaçırması ihtimalinin olması durumunda işe yarar. Bu aciliyet duygusu insanları sipariş vermeye teşvik ediyor, çünkü gelecek haftaya kadar beklediklerinden daha iyi bir anlaşma yapacaklar. Bir müsaitlik veya zaman sınırı koymak, rakiplerinizden önce bir müşteri kazanmanın iyi bir yoludur.

Kullanılabilirlik sınırı: “İlk 15 alıcı, her seanstan sonra ücretsiz bir meyve yüzlü olsun!”
Zaman sınırı: “Bugün rezervasyon yapın ve yaz yoga bloğunuzda% 5 indirim kazanın!”

WEB SİTENİZİ YARATIN

 

Fiyatlandırma sayfası kontrol listesi
En iyi fiyatlandırma sayfaları birleştirir:

Yapılandırılmış bir genel bakış, önemli detaylar ve net teklifler. Bu, ziyaretçilerin göz atmasına, seçmesine veya satın almasına yardımcı olur.
Ürün sayısına, müşterinin istediği detay seviyesine ve müşterilerinizin satın almaya karar verme şekline uygun bir tasarım . Bu bir fiyatlandırma menüsü, tablo veya kaydırıcı olabilir.
Karşı konulmaz bir anlaşma. Bir ürünü vurgulayarak veya özel bir teklif ekleyerek anlaşmanızı daha çekici hale getirebilirsiniz.
İyi bir fiyatlandırma sayfası web sitenize ve işinize büyük bir fark yaratabilir. Yararlı bilgilerle doludur ve ziyaretçilerinize müşterileriniz için neyin önemli olduğunu anladığınızı gösterir. Net fiyatlandırma aynı zamanda doğru müşterileri çekmenize ve hedef pazarınız olmayan ya da fiyat aralığınızla alışveriş yapamayan insanları filtrelemenize yardımcı olacaktır. Herkese zaman kazandırıyor!

Henüz sitenize fiyatlandırma sayfası eklemediyseniz, bu bir tane oluşturmak için mükemmel bir fırsattır. Bu fiyatlandırma sayfası en iyi uygulamalarını takip edin ve nasıl devam ettiğinizi bize bildirin!

Okuyucu Yorumları

0 Yorum